Σελίδες

Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Οι πέντε Νεομάρτυρες οι εξ Σαμοθράκης (1837) και η μνήμη τους την Κυριακή του Θωμά.



Φάνης Μαλκίδης
Οι πέντε Νεομάρτυρες οι εξ Σαμοθράκης (1837) και η μνήμη τους την Κυριακή του Θωμά.

Είναι γεγονός ότι η συμβολή της Θράκης στην Εθνική Παλιγγενεσία αποτελεί ένα ακόμη μέρος της αποσιωπημένης ελληνικής ιστορίας. Μάλιστα η Θράκη έχει και αυτή ολοκαυτώματα και εξόδους ανάλογα της Χίου, των Ψαρών και του Μεσολογγίου. Ειδικότερα, στο νησί της Σαμοθράκης, η κήρυξη της επανάστασης από τα τοπικά μυημένα μέλη στη Φιλική Εταιρεία, ακολούθησε ο γενικός ξεσηκωμός των Ελλήνων, παρά το γεγονός της εγγύτητας προς την πρωτεύουσα του οθωμανικού κράτους. Η αντίδραση από τους Οθωμανούς ήρθε το Σεπτέμβριο του 1821, την 1η του μηνός, την «πρωτοσταυρινιά» όπως λένε οι ντόπιοι, όταν αποβιβάστηκαν δύο χιλιάδες στρατιώτες. Η καταστροφή ήταν ολοκληρωτική, από τις χιλιάδες των νεκρών, μέχρι τις λεηλασίες των οικιών και των εκκλησιών ενώ όσοι σώθηκαν πουλήθηκαν στην Κωνσταντινούπολη σαν σκλάβοι. Εφτακόσιοι από τους κατοίκους που είχαν καταφύγει στα βουνά, οι Οθωμανοί, τους έφεραν πίσω με δόλο δίνοντάς τους την εντύπωση ότι θα τους δώσουν χάρη. Όμως στην τοποθεσία «Εφκάς» στο κάστρο της πρωτεύουσας (της Χώρας), τους δολοφόνησαν σχεδόν όλους. Από τη μαζική αυτή δολοφονία, επέζησαν σύμφωνα με μαρτυρίες ξένων περιηγητών και του Σαμοθρακρακίτη ιερέα Γ. Μανωλάκη από 25 έως 30 οικογένειες, οι οποίες ζούσαν τα επόμενα χρόνια σε άθλια κατάσταση. Σημαντική μαρτυρία για το ολοκαύτωμα αποτελεί το έργο του Ί Δραγούμη «Σαμοθράκη», ο οποίος δε διέσωσε μόνο ένα μέρος του συμβάντος, αλλά και την αναφορά στο τρυπημένο Ευαγγέλιο της εκκλησίας της Παναγίας στη Χώρα, το οποίο φυλάσσεται στο Εθνολογικό Μουσείο. Την καταστροφή της Σαμοθράκης την απεικόνισε ο Γάλλος Αύγουστος Βινσόν (Αuguste Vinchon) ο οποίος ζωγράφισε ένα πίνακα με θέμα τη σφαγή της Σαμοθράκης, που βρίσκεται στο Λούβρο.
Σημαντική παράμετρος του ολοκαυτώματος αποτελεί και ο βίαιος εξισλαμισμός πολλών Σαμοθρακιτών, που κατέληξαν δούλοι. Πέντε από τους επιζώντες του ολοκαυτώματος της Σαμοθράκης, οι Μανουήλ Παλογούδας, Μιχαήλ ο Κύπριος, Θεόδωρος Δημητρίου, Γεώργιος Κουρούνης και Γεώργιος Καλακίκος, γύρισαν το 1835 στη Σαμοθράκη και επέστρεψαν στην αρχική τους θρησκεία.
Για το λόγο αυτό μεταφέρθηκαν στην Μάκρη της Αλεξανδρούπολης, όπου ήταν η τοπική διοίκηση.
Όταν τους οδήγησαν μπροστά στον διοικητή τους ρώτησε για την καταγωγή τους και τη ζωή τους. Οι άγιοι με ήρεμο τρόπο του απάντησαν για την καταστροφή, την αποδοχή του Ισλάμ και την επιστροφή στο Χριστιανισμό.
Αφού βασανίστηκαν θανατώθηκαν στις 6 Απριλίου 1835, Δευτέρα του Θωμά. Ο Μιχαήλ ο Κύπριος κατατεμαχίστηκε από δήμιους, οι Γεώργιος Κορούνης και Θεόδωρος Δημητρίου απαγχονίστηκαν μετά από βασανιστήρια, και οι Μανουήλ Παλογούδας και Γεώργιος Καλακίκος ρίχτηκαν σε σανίδια με αιχμηρά σίδερα. O πρώτος πέθανε, ο δεύτερος όμως θανατώθηκε με όπλο. Η μνήμη τους τιμάται την Κυριακή του Θωμά και αποτελούν τους πέντε νεομάρτυρες του νησιού και όλης της Θράκης. Τα λείψανα των αγίων φυλάσσονται οποίων υπάρχουν στην εκκλησία της Παναγίας στη Χώρα και στις εικόνες στις εκκλησίες του νησιού, όπως και στην απέναντι Θρακική ακτή της Αλεξανδρούπολης, απεικονίζονται με φουστανέλες.
Είναι οι Άγιοι που συνδύασαν όπως άλλοι πολλοί νεομάρτυρες την πίστη στην Ορθοδοξία και τον αγώνα για Ελευθερία, τα βασικά στοιχεία της Επανάστασης και της τελικής της επιτυχίας.

Ο Ι. Πασαλίδης και η Κύπρος




Θεοφάνης Μαλκίδης
Ο Πόντιος πρόεδρος της Ενιαίας Δημοκρατικής Αριστεράς (ΕΔΑ) Ιωάννης Πασαλίδης και το Κυπριακό ζήτημα στη δεκαετία του 1950

Εκδόσεις Αιγαίον. Σειρά Μικρή Κυπριακή Βιβλιοθήκη αρ. 2. Λευκωσία
ISBN 978-9963-596-31-7
http://www.yialousa.org/ e-mail: yialousa@cytanet.com.cy,

Η δεκαετία του 1950 αποτέλεσε τη χρονική περίοδο που χαρακτηρίστηκε από την κυριαρχία του Κυπριακού ζητήματος στον Ελληνικό κόσμο, αλλά και παγκόσμια. Το δημοψήφισμα για την αυτοδιάθεση -Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, ο απελευθερωτικός αγώνας 1955-1959, οι συμφωνίες Ζυρίχης- Λονδίνου, αποτέλεσαν παραμέτρους του Κυπριακού στη δεκαετία του 1950. Με την Κύπρο ασχολήθηκε σύσσωμη η ελληνική πολιτική και κοινωνία και υπήρξε μία πρωτοφανή κινητοποίηση κοινωνικών ομάδων, τάξεων, επαγγελματικών φορέων και κυρίως της νεολαίας. Μάλιστα αυτή έδωσε και φόρο αίματος στις μεγάλες διαδηλώσεις.
Ο Ιωάννης Πασαλίδης (1885- 1968), σημαντική πολιτική προσωπικότητα που πρωταγωνίστησε στη δεκαετία του Κυπριακού, αποτέλεσε την προσωποποίηση της ελληνικής ιστορίας του 19ου και 20ου αιώνα, την προσωποποίηση της διαδρομής των Ελλήνων της καθ΄ ημάς Ανατολής. Πόντιος, ο οποίος κατέφυγε στη Ρωσία για σωτηρία από την Τουρκική καταπίεση και γενοκτονία, με σημαντικό ρόλο στην Επανάσταση και στη δημιουργία της Σοβιετικής Ένωσης, δραστηριότητα για την ανάδειξη της γενοκτονίας των Ελλήνων, προσφυγιά στην Ελλάδα, προσφορά στον προσφυγικό πληθυσμό, ανιδιοτελής κοινωνική δράση, φυλάκιση στην κατοχή, παρουσία στις δύσκολες μεταπολεμικές και μετεμφυλιακές δεκαετίες.
Ο Ι. Πασαλίδης υπήρξε μία σημαντική πολιτική προσωπικότητα με καθολική αποδοχή, πρωτοπόρος στους αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη, ελευθερία, εθνική ανεξαρτησία, προάσπιση των συμφερόντων του Ελληνικού λαού. Όλα αυτά τα συνδύασε με την ηθική, με την πραότητά του, την οξυδέρκειά του και την ουσία των παρεμβάσεών του.
Το βιβλίο διερευνά την πολιτική παρουσία του προέδρου της Ενιαίας Δημοκρατικής Αριστεράς (ΕΔΑ) Ιωάννη Πασαλίδη και τις παρεμβάσεις του για την Κύπρο, όπως αναπτύχθηκαν εντός της Βουλής των Ελλήνων στη δεκαετία του 1950. Το βιβλίο καταγράφει μέσα από τα πρακτικά των συνεδριάσεων της Βουλής τις αγορεύσεις, τις παρεμβάσεις, τα επερωτήσεις, τους λόγους, τα κείμενα του Ιωάννη Πασαλίδη. Το βιβλίο συμβάλλει στη διερεύνηση μίας εκ των πολλών πτυχών δράσης του Ι. Πασαλίδη, αυτής που σχετίζεται με την Κύπρο και κάνει ευρύτερα γνωστή τη δραστηριότητα του πολιτικού ανδρός, ο οποίος έβαλε το εθνικό πάνω από το κομματικό ή το προσωπικό συμφέρον.
Όπως σημειώνεται στο βιβλίο, η πολιτική προσωπικότητα του Ιωάννη Πασαλίδη ενσάρκωσε ένα μεγάλο μέρος των οραμάτων του ελληνικού λαού για την Κύπρο- η μεγάλη εκλογική δύναμη που ανέδειξε την ΕΔΑ αξιωματική αντιπολίτευση το 1958 οφείλεται κατά τη γνώμη μας κυρίως σε αυτή τη στάση- προκαλώντας τον πανικό στις δυνάμεις της υποχώρησης. Παρά τα πάθη και τις διώξεις, το διχασμό, ο Ιωάννης Πασαλίδης ένωσε τους ανθρώπους που πίστευαν στο δίκαιο του αγώνα του ελληνικού λαού στην Κύπρο, καταγγέλλοντας την υποχώρηση, την υποτέλεια και την παράδοση. Το βιβλίο είναι χρήσιμο, όχι μόνο για την γνώση των παρεμβάσεών του Ι. Πασαλίδη για την Κύπρο στη Βουλή των Ελλήνων, αλλά και για την κατανόηση της στάσης της ελλαδικής πολιτικής ηγεσίας.

Ο Φάνης Μαλκίδης είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης για τη Μελέτη των Γενοκτονιών και έχει τιμηθεί από το Συμβούλιο Τύπου των Εθνικών Κοινοτήτων του Καναδά για την συνεισφορά του στον πολιτισμό και την αλληλοκατανόηση μεταξύ των εθνικών κοινοτήτων.




Προπαγάνδα. «Αρμένιοι τρομοκράτες μεταμφιεσμένοι ως Τούρκοι στρατιώτες έκαψαν την Σμύρνη!»

Η «επίσημη Τουρκία» αντεπιτίθεται στα νέα ψηφίσματα που προτείνουν την αναγνώριση της αρμενικής γενοκτονίας μέσω νέων εξωφρενικών θέσεων του «Ιδρύματος Τουρκικής Ιστορίας».
Το εν λόγω ίδρυμα, που απηχεί τις επίσημες κρατικές θέσεις περί ιστορίας, αποφάσισε να δώσει τέλος στην παραδοσιακή απόδοση της φωτιάς στον ελληνικό στρατό. Σχεδιάζει νέο βιβλίο στα αγγλικά που θα αποδίδει την πυρκαϊά σε «Αρμένιους τρομοκράτες που είχαν φορέσει στολές Τούρκων στρατιωτών». Και η άρνηση της ιστορίας συνεχίζεται, προσλαμβάνοντας νέες διαστάσεις...
Σε εξαιρετικά δύσκολη θέση φαίνεται πως αισθάνεται ότι έχει περιέλθει η τουρκική διπλωματία και πολιτεία μετά τα αλλεπάλληλα κτυπήματα στην επίσημη πολιτική του κράτους να αρνείται την Αρμενική Γενοκτονία. Τα ψηφίσματα με τα οποία η Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων και η Σουηδική Βουλή πρότειναν την αναγνώριση της Αρμενικής Γενοκτονίας από το Κογκρέσσο και τη Σουηδική κυβέρνηση αντίστοιχα, προκάλεσαν υστερικές αντιδράσεις της Άγκυρας, που απειλεί να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά των κρατών τα κοινοβούλια των οποίων περνούν ψηφίσματα αναγνώρισης της Γενοκτονίας. Ακόμη περισσότερο οργισμένες είναι οι αρχές με το γεγονός ότι μία πλειάδα Τούρκων ιστορικών και διανοουμένων καταφέρεται έντονα κατά της επίσημης πολιτικής άρνησης, επιδιώκοντας τη συγγνώμη της αρμενικής πλευράς για τις σφαγές.
Σε αυτό το πλαίσιο, η επίσημη πολιτεία βρίσκεται σε συντονισμένη προσπάθεια αντεπίθεσης και δημιουργίας εντυπώσεων σε διεθνές επίπεδο. Παραδοσιακά, κάθε προβολή της Αρμενικής Γενοκτονίας σε διεθνές επίπεδο συνοδευόταν με προπαγάνδα από το «Τουρκικό Ίδρυμα Ιστορίας». Οι κρατικοδίαιτοι ιστορικοί του εδώ και χρόνια ισχυρίζονται πως γενοκτονία υπήρξε μεν, αλλά πρόκειται για γενοκτονία Τούρκων και Κούρδων που κατέσφαξαν οι Αρμένιοι σε όλη τη Μικρά Ασία. Τις θέσεις αυτές απηχεί και η ιστοσελίδα του τουρκικού Υπεξ, την οποία φημολογείται ότι τις έχουν επιμεληθεί οι ιστορικοί του εν λόγω ιδρύματος http://www.mfa.gov.tr/the-armenian-allegation-of-genocide-the-issue-and-the-facts.en.mfa Για δεκατέσσερα χρόνια διατέλεσε πρόεδρός του ο Γιουσούφ Χαλάτσογλου, πρόσωπο νοοτροπίας φασιστοειδούς, που χαίρει της απαξίας σύσσωμης της φιλελεύθερης διανόησης της Τουρκίας. Ο αγώνας της τελευταίας πέτυχε την απομάκρυνση του Χαλάτσογλου, ενώ η διεθνής κατακραυγή είχε επιτύχει και την κατάργηση διάταξης του Ποινικού Κώδικα που όριζε πως ο ισχυρισμός Τούρκου πως το 1915 τελέσθηκε γενοκτονία εις βάρος των Αρμενίων αποτελεί ποινικό αδίκημα.
Ωστόσο, η παρακαταθήκη του Χαλάτσογλου παραμένει στο Τουρκικό ίδρυμα Ιστορίας, όπως επίσης παραμένει στο κυβερνητικό επίπεδο ο επιθετικός εθνικισμός των πρότερων, κεμαλικών κυβερνήσεων, παρά τη «μεταπολίτευση» που έφερε το ΑΚΡ στην εξουσία. Η προβολή θέσεων για την Αρμενική Γενοκτονία που δεν πείθουν κανέναν στο εξωτερικό αλλά και προκαλούν την ειρωνεία των φιλελεύθερων Τούρκων, αποτελεί δυστυχώς εμμονή και της παρούσας κυβέρνησης. Εκατομμύρια δολλάρια δαπανούνται για την προβολή θέσεων που και δεν πείθουν, και συντείνουν μονάχα στο να αμαυρώνουν την εικόνα της Τουρκίας διεθνώς.
Η σχεδιαζόμενη αντεπίθεση στα δύο πρόσφατα ψηφίσματα για το Αρμενικό θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, με αναφορά στην... πυρκαϊά της Σμύρνης. Το ζήτημα θεωρείται «λυμένο» στη διεθνή ιστοριογραφία, όπου η απολύτως κρατούσα άποψη αποδίδει την πυρκαϊά στον εισβάλλοντα τουρκικό στρατό, ενώ δεν παραλείπει τις εκτενείς αναφορές στις σφαγές των αμάχων. Στην Τουρκία, πάλι, οι μαθητές διδάσκονται στο σχολείο από τους καθηγητές τους ότι τη Σμύρνη την έκαψε ο ελληνικός στρατός κατά την αποχώρησή του. «Οι Έλληνες έκαψαν τα σπίτια τους και έφυγαν, για να μην πέσουν οι περιουσίες τους στα χέρια των Τούρκων» είναι η συχνά επαναλαμβανόμενη θέση της επίσημης ιστοριογραφίας. Το Τουρκικό Ίδρυμα Ιστορίας, ωστόσο, εμφανίζεται σήμερα αποφασισμένο να προπαγανδίσει μία θέση, που φαίνεται πιο «συμφέρουσα» στην παρούσα συγκυρία: σύμφωνα με αυτή, τη φωτιά της Σμύρνης έβαλαν το Σεπτέμβριο του 1922 «22 Αρμένιοι τρομοκράτες» που είχαν φορέσει στολές Τούρκων στρατιωτών!
Τις προθέσεις του Τουρκικού Ιστορικού Ιδρύματος αποκάλυπτε σε άρθρο του στη Χουριέτ ο Γιασάρ Ακσόι, συγγραφέας και αρθρογράφος της εφημερίδας. Το άρθρο δημοσιεύθηκε πριν τη σχετική ανακοίνωση από το διευθυντή του τμήματος Αρμενικών Ερευνών του ιδρύματος Κεμάλ Τσιτσέκ, στην ίδια εφημερίδα, σχετικά με τη νέα τακτική του ιδρύματος και είναι βάσιμο να υποτεθεί πως ο Ακσόι σκιαγραφούσε την κρατική πολιτική «αντεπίθεσης» που εκλήθη το ίδρυμα να υιοθετήσει.
Δύο εξελίξεις υπαγόρευσαν, κατά τον Ακσόι, την επερχόμενη αντεπίθεση της «επίσημης» Τουρκίας, δια στόματος του Τουρκικού Ιδρύματος Ιστορίας. Η πρώτη ήταν ο συναγερμός που προκάλεσε το ψήφισμα της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Αμερικανικής Βουλής, το οποίο έκανε λόγο για γενοκτονία των Αρμενίων μεταξύ των ετών 1915 και 1923. Στα προηγούμενα ψηφίσματα, γινόταν πάντοτε αναφορά στις ημερομηνίες 1915 – 1919. Η αλλαγή των ημερομηνιών στο τελευταίο ψήφισμα καταδεικνύει πως οι «υποστηρικτές των αρμενικών θέσεων», κατά τον Ακσόι, επιχειρούν να επεκτείνουν τις χρονολογίες της γενοκτονίας, ώστε να συμπεριλάβει και την καταστροφή της Σμύρνης. Σε μία ξεχωριστή εξέλιξη που εξόργισε την Τουρκία, στη σειρά The Pacific του Steven Spielberg, όπου πρωταγωνιστθεί ο Tom Hanks, παρουσιάζονται οι Τούρκοι ως υπεύθυνοι της πυρκαϊάς της Σμύρνης, αλλά και εκτεταμένων σφαγών στην πόλη.
Ο Ακσόι μιλά για μία «διεθνή εκστρατεία εκδίκησης», που χρησιμοποιεί το ζήτημα της πυρκαϊάς προκειμένου να δυσφημίσει το Τουρκικό έθνος, αμαυρώνοντας την ιστορία και την ταυτότητά του. Αφού καταγγέλλει ως «αντιτούρκους» την πληθώρα των μαρτύρων που καταγγέλλουν τον τουρκικό στρατό ως υπεύθυνο για την πυρκαϊά, υιοθετεί τους αντικρουόμενους ισχυρισμούς κάποιων ιεραποστόλων και ξένων γραφειοκρατών προκειμένου να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τη φωτιά έβαλαν Αρμένιοι τρομοκράτες που δραστηριοποιούνταν στην πόλη την περίοδο εκείνη. Κατονομάζει ως υπεύθυνη μία οργάνωση με το όνομα «Επαναστατικό Αρμενικό Κομιτάτο Σμύρνης», παράρτημα της επαναστατικής Αρμενικής οργάνωσης Τασνακσιουτούν («Τασνάκ»). Κίνητρό της για την πυρκαϊά, κατά τον Ακσόι, ήταν «να μην πέσουν στα χέρια των Τούρκων τα πλούτη των Χριστιανών της πόλης». Η εισαγωγή του άρθρου «απάντηση στους βρώμικους ισχυρισμούς της αμερικανικής σειράς» και φράσεις όπως «δόξα τω Θεώ που έχουμε στα χέρια μας ένα χείμαρρο εγγράφων που αποδεικνύουν τη δράση της οργάνωσης αυτής στη Σμύρνη κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών και του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου» προδίδουν και τις διαθέσεις και αντεπιστημονική στάση του γράφοντος. Ο Ακσόι μιλά για δηλώσεις της οργάνωσης στις αρχές του Σεπτεμβρίου πως θα έκαιγε τη Σμύρνη αν έπεφτε στα χέρια των Τούρκων, δηλώσεις που ισχυρίζεται πως καταγράφηκαν και σε διεθνή έγγραφα, τα οποία όμως παραλείπει να ονομάσει.
Ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή θέση που προωθεί το επίσημο κράτος, ο Ακσόι τονίζει πως η φωτιά αποτέλεσε προϊόν οργανωμένου σχεδίου και σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να αποδοθεί σε «ατύχημα». Καθώς όμως ο ελληνικός στρατός είχε αποχωρήσει από την πόλη «κακήν κακώς» στις 9 Σεπτεμβρίου, δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για το σχέδιο πυρπόλησής της: η πυρκαϊά ξεκίνησε μόλις το μεσημέρι της 13ης Σεπτεμβρίου. Ο αρθρογράφος αναφέρεται στο (αναμφισβήτητο γεγονός) της πυρπόλησης πολλών πόλεων της Μικράς Ασίας (Πάνορμος, Μαγνησία κ.ά) από τον ελληνικό στρατό, αλλά τονίζει πως η Σμύρνη αποτελεί εξαίρεση. Θεωρεί δε πως οι Τούρκοι, που μόλις είχαν ανακτήσει την πόλη, δεν είχαν κανένα λόγο να πυρπολήσουν τις πλουσιότερες συνοικίες της. Ήταν πλέον μία τουρκική πόλη, και δεν υπήρχε λόγος να εκτεθεί και να δυσφημισθεί με μία παρόμοια πράξη ο τουρκικός στρατός μπροστά στα σταθμευμένα στον κόλπο της Σμύρνης πλοία των Μεγάλων Δυνάμεων. Αποκρούοντας την ελληνική ή τουρκική ευθύνη, αλλά και την πιθανότητα ατυχήματος, ο Ακσόι υποδεικνύει την ανωτέρω Αρμενική οργάνωση ως υπεύθυνη για την πυρπόληση της Σμύρνης. Καταγγέλλει δε τους Τούρκους ιστορικούς που δέχονται την ευθύνη του τουρκικού στρατού για την πυρκαϊά ως πιόνια «σχεδίων για την πλύση εγκεφάλου του τουρκικού λαού. Μάλιστα. Δεν αναφέρεται βέβαια στο ζήτημα των σφαγών των αμάχων από τον τουρκικό στρατό σε όλη την πόλη, ωμότητες επαρκώς καταγεγραμμένες από πλήθος δυτικών παρατηρητών.
Λίγες ημέρες μετά το άρθρο του Ακσόι, ο Κεμάλ Τσιτσέκ, διευθυντής του τμήματος Αρμενικών Ερευνών του Τουρκικού Ιδρύματος Ιστορίας, αποκάλυπτε στη Χουριέτ πως το ίδρυμα ετοιμάζει την έκδοση ενός βιβλίου στην αγγλική, προς «διαφώτιση» της διεθνούς κοινής γνώμης σχετικά με τη φωτιά της Σμύρνης. Βασική θέση του νέου αγγλόφωνου πονήματος θα είναι πως τη φωτιά έβαλαν «22 Αρμένιοι που είχαν φορέσει στολές Τούρκων στρατιωτών», οι οποίοι μάλιστα και παραδέχθηκαν την πράξη τους ενώπιον των τότε αστυνομικών αρχών. Η ιστορία που θέλει να διαφημίσει το ίδρυμα στην παγκόσμια κοινή γνώμη προφανώς επιδιώκει να αποπροσανατολίσει από την τουρκική ευθύνη για τη γενοκτονία του 1915.
Κατά τον Τιτσέκ, η στρατονομία είχε τότε συλλάβει τους «Αρμενίους τρομοκράτες» τους ενδεδυμένους το τουρκικό χακί, ως υπεύθυνους για την πυρκαϊά. Οι δε συλληφθέντες «ομολόγησαν» την ενοχή τους. Στους γνώστες της τουρκικής ιστορίας το περιστατικό θυμίζει έντονα παλαιότερες πρακτικές του επίσημου κράτους, και συγκεκριμένα τις συλλήψεις την επαύριον των Σεπτεμβριανών, του πογκρόμ του 1955 κατά των Ελλήνων της Πόλης. Οι αστυνομικές αρχές της Πόλης τότε είχαν προβεί σε μαζικές προσαγωγές και ανακρίσεις αριστερών διανοουμένων, ισχυριζόμενες πως το πογκρόμ κατά των Ρωμηών και των άλλων μειονοτικών ήταν σχέδιο του «διεθνούς κομμουνισμού». Σήμερα βέβαια έχει αρκούντως αποδειχθεί ότι αποτέλεσε οργανωμένο σχέδιο του τουρκικού παρακράτους και των οργανώσεων που αυτό ήλεγχε, με στόχο την εθνική εκκαθάριση της Πόλης. Ο Τσιτσέκ οικτίρει μάλιστα την «πλάνη» πολλών Τούρκων διανοουμένων, που υιοθετούν την άποψη πως οι Τούρκοι έκαψαν τη Σμύρνη. Η δική του πάντως συνέντευξη είναι μία παρέλαση από ανακολουθίες. Αφού σημειώνει πως «δεν υπάρχει στα έγγαφα και έργα που μελετήσαμε σαφής απόδειξη για το ποιος ξεκίνησε τη φωτιά». Ελλείψει σαφέστατων αποδείξεων, υποστηρίζει, «η θέση κάποιων συγγραφέων μας [Τούρκων συγγραφέων] ότι τη Σμύρνη έκαψαν οι Τούρκοι αντίκειται στην επιστημονική γνώση». Και καταλήγει πως «μετά από συλλογική μελέτη των αρχείων συμπεράναμε πάντως πως υφίσταται μία ομοφωνία πως τη φωτιά έβαλαν οι Αρμένιοι».
Ανάμεσα στα εξωφρενικά που ισχυρίζεται ο Τσιτσέκ είναι πως «ο μητροπολίτης Σμύρνης Χρίστομος (sic, εννοεί το Χρυσόστομο) σε κηρύγματά του στις εκκλησίες ισχυρίσθηκε πως η πυρπόληση της πόλης αποτελούσε θρησκευτικό καθήκον, ώστε να μην παραδοθούν τα πλούτη της στους Τούρκους», αλλά και ότι ο τότε πρέσβυς των ΗΠΑ στη Σμύρνη Horton έλαβε χρηματική αμοιβή από την αρμενική διασπορά για να γράψει βιβλίο προπαγανδίζοντας τις ελληνικές και αρμενικές θέσεις. Ο Τσιτσέκ ισχυρίζεται πως το γεγονός του χρηματισμού επιβεβαίωσαν και οι κληρονόμοι του Horton, αλλά βιάζεται να προσθέσει πως το ίδρυμα δε διαθέτει έγγραφη απόδειξη της «ομολογίας» αυτής. Φυσικά, ο Τσιτσέκ αποφεύγει να αναφερθεί στις σφαγές που ακολούθησαν την κατάληψη της πόλης από τον τουρκικό στρατό, ενώ δεν εξηγεί τι απέγιναν οι περίφημοι 22 Αρμένιοι συλληφθέντες και ομολογήσαντες. Πού βρήκαν τις στολές Τούρκων στρατιωτών, γιατί δεν έχει ακούσει κανείς μέχρι σήμερα γι’ αυτούς; Γιατί μέχρι σήμερα στα σχολεία και την επίσημη ιστοριογραφία η ευθύνη της φωτιάς αποδιδόταν στον ελληνικό στρατό, και μάλιστα παρά τη διεθνή παραδοχή της τουρκικής ευθύνης; Ο Τσιτσέκ παραδέχεται πάντως πως μόνο ένας ξένος εκπαιδευτικός, και κανείς άλλος αυτόπτης, δεν κάνει λόγο για «Αρμενίους που είχαν φορέσει τουρκικές στρατιωτικές στολές». Εύλογη δε είναι και η απορία του πώς αυτός διέγνωσε πως οι στρατιώτες που έβαζαν τις φωτιές ήταν στην πραγματικότητα Αρμένιοι μεταμφιεσμένοι.
Το εύλογο ερώτημα βέβαια είναι εάν όντως η «επίσημη Τουρκία» πιστεύει πως οποιοδήποτε στο εξωτερικό πείθεται από τους σχετικούς ισχυρισμούς της άρνησης, είτε πρόκειται για τη Γενοκτονία των Αρμενίων και των άλλων χριστιανικών λαών της Μικράς Ασίας είτε για την τουρκική ευθύνη για την πυρπόληση της Σμύρνης. Πόσο μάλιστα που το κύμα δυσπιστίας έναντι των επίσημων τουρκικών θέσεων διογκώνεται στην ίδια τη χώρα, με τη φιλελεύθερη διανόηση να περιγελά τις θέσεις των αρχών. Μπορεί το Τουρκικό Ίδρυμα Ιστορίας να ισχυρίζεται πως ο Horton χρηματίσθηκε από την αρμενική διασπορά για να προπαγανδίσει «αντιτουρκικές θέσεις», αλλά θα πρέπει να το αποδείξει. Αντιθέτως, έχει επαρκώς αποδειχθεί το σκάνδαλο του χρηματισμού αμερικανών ιστορικών από την τουρκική κυβέρνηση για τον προπαγανδισμό των τουρκικών θέσεων άρνησης της γενοκτονίας. Σε μία μάλιστα περίπτωση, ο ιστορικός Heath Lowry απεδείχθη ότι όχι μόνο έπαιρνε χρήματα, αλλά και δρούσε ως εντολοδόχος της τουρκικής πρεσβείας στη Ουάσιγκτον. Ως αποτέλεσμα το όνομα του Lowry, που ως μαϊντανός εμφανίζεται σε κάθε ευκαιρία για να προπαγανδίσει τις τουρκικές θέσεις, κατέστη στις ΗΠΑ συνώνυμο της διαφθοράς και του χρηματισμού των πανεπιστημιακών.
NEWSTIME.GR

Diamanda Galas . ORDERS FROM THE DEAD Song for Download about GENOCIDE IN स्म्य्रना.

ORDERS FROM THE DEAD
Song for Download about GENOCIDE IN स्म्य्रना The song ORDERS FROM THE DEAD is out with ROTTING CHRIST concerning the GENOCIDE OF SMYRNA
and now people can download a high quality wav file from the Diamanda Galas website www।diamandagalas।com

http://www.diamandagalas.com/ORDERS FROM THE DEAD receives its second incarnation by Galás' Greek brothers ROTTING CHRIST. Sakis Tollis, who is the composer and producer of the band, is from Epirus, which, like Mani, is a primary home of the death lament in Greece. Sakis' orchestration of his powerful band and the Epirotean female singers he chose takes ORDERS FROM THE DEAD into a different place than the original and Galas likes that. "It should be different, rather than the way it was originally." Galás performs original text and that of the great Anatolian Greek writer Dora Soteriou--in English and Greek, and collaboration of now the three different Greeks--Galás, Soteriou, who was the witness in Smyrna, and Rotting Christ, whose recording illustrates the terror of war, including genocide, slams back the Smyrnaic Genocide into the faces of the doubters, revisionists and anti-Greeks in America, Britain, and Turkey. Greeks have always documented their history with the zeal of those who know they have only centuries, and now, decades, left before extinction.For Galás, ROTTING CHRIST's request to cover ORDERS FROM THE DEAD is a further testimony that her efforts and those of all Greek, Assyrian, and Armenian Genocide activists will not be silenced by the Turkish/American/British and Israeli power conglomerate. When DEFIXIONES received its premiere in Los Angeles it was not reviewed, although there were scores of journalists there. When its completed version was premiered in the UK and in Australia all major papers condemned Galás for performing the work in the original languages in which it was written, Greek, Armenian, Assyrian, and Turkish. About Rotting Christ, Diamanda has said, "My brothers have come. My brothers have come." Like the Greek boat her father's relatives saw while fleeing the Turks on the shores of Smyrna, Sakis appeared and said, "May we join you, sister?" ORDERS FROM THE DEAD by DIAMANDA GALAS, MUTE RECORDS 2004INTERPRETED BY ROTTING CHRIST, LEAD VOCALS DIAMANDA GALÁS, Accompanying vocals: Epirotean funeral singersFrom ROTTING CHRIST'S new CD AEALO, available here: www.season-of-mist.com 2010Drawing: D. Galas, Graphic: M. DaleyBlaise Dupuy, engineering for 2004 ORDERS FROM THE DEAD, available at www.diamandagalas.com/defixiones LISTEN HERE (Right click to download) http://www.diamandagalas.com/shop.htm

Δεύτερη Εκδήλωση Μνήμης της Ελληνικής Γενοκτονίας έξω από τα Ηνωμένα Έθνη στις 6 Απριλίου 2010

Στις 6 Απριλίου, 2010 η Πανθρακική Ένωση Αμερικής «ΟΡΦΕΥΣ» σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης θυμήθηκαν την Ελληνική Γενοκτονία στη Θράκη και όλα τα θύματα Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων στη Γενοκτονία κατά των Χριστιανών που διέπραξε η Τουρκία. Η φετινή εκδήλωση σηματοδοτεί το δεύτερο έτος κατά σειρά που ενεργά μέλη και ηγέτες της κοινότητας συγκεντρώθηκαν στο Πάρκο Ράλφ Μπάντς εκτός του κτιρίου των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη για να τμήσουν την επέτειο της Ελληνικής Γενοκτονίας στη Θράκη, τη Μικρά Ασία και τον Πόντο.Οι διοργανωτές της εκδήλωσης Ιωάννης Φιντανάκης, και Νικόλαος Taneris με τη βοήθεια των μελών του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης, κ. Χρήστου Ορφανάκου και κ. Ιωάννη Goros προετοίμασαν πλακάτ με αναπαραγωγές αναφορών της Ελληνικής Γενοκτονίας από αμερικανικές εφημερίδες, και αφίσες των δραστών Γενοκτονίας "Ενβέρ" Πασά και Μουσταφά Κεμάλ. Το εκπαιδευτικό φυλλάδιο «Η Γενοκτονία των Ελλήνων: Μελέτη του Γεγονότος στην Περιφέρεια της Θράκης» από τον Θεοφάνη Μαλκίδη διανεμήθηκε σε διάφορες ομάδες ανθρώπων που παρακολούθησαν την εκδήλωση, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονταν για ένα διάστημα πληθώρα μαθητών από τοπικά δημοτικά σχολεία. Φέτος, ένα γιγάντιο νεκροστέφανο από λουλούδια είχε τοποθετηθεί παρά την εξέδρα, μαζί με μια πινακίδα που έγραφε «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ 1914-1923" (Δείτε συνδέσμους στα παρακάτω άρθρα για εικόνες)
Ο τελετάρχης και σημερινός πρόεδρος της Πανθρακικής Ένωσης Αμερικής «Ορφέας» Νικόλαος Taneris απευθύνθηκε προς το πλήθος και αναγνώρισε τους παρόντες ακτιβίστες και όλους τους τιμηθέντες παρευρισκομένους που κάθονταν γύρω από την εξέδρα του ομιλητή για την αφοσίωσή τους στην ευαισθητοποίηση της Γενοκτονίας επί έτη। Ο κ. Bill Theo ήταν αξιοσημείωτη προσωπικότητα μεταξύ των παρόντων. Ο κ. Theo οργανώνει μνημόσυνο για την Ελληνική Γενοκτονία στην εκκλησία των Τριών Ιεραρχών στο Μπρούκλιν επί σειρά ετών που πηγαίνει πίσω στη δεκαετία του 1990 και έχει δώσει διαλέξεις ανά τις ΗΠΑ γύρω από τη Γενοκτονία στη Σμύρνη, που τιμάτακάθε χρόνο στις 9-22 Σεπτεμβρίου. Ο Taneris ενθάρρυνε τους παρευρισκομένους να μιλούν ελεύθερα και να εξιστορούν τις εμπειρίες τους στον κόσμο. Σε κάποιο σημείο απόγονος επιζώντος της Γενοκτονίας, ο κ. Αριστείδης Φίλιππος Duval ανέβηκε στην εξέδρα και περιέγραψε την ιστορία της απαγχόνισης του παππού του από τους Τούρκους στη Θράκη. Η εκδήλωση άρχισε με την απαγγελία του αρχαίου Ελληνικού ύμνου «ΘΑΝΑΤΟΣ» στην αρχική του Ελληνική από τη φιλόλογο Γεωργία ΝομικούΜεταξύ των ομιλητών ήταν ο κ. Garo Manjikian, εκτελεστικός διευθυντής της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής της Αμερικής (ANCA)-Ανατολικής Περιφέρειας, ο κ. Sabri Atman, ιδρυτής και διευθυντής του Κέντρου Ασσυριακής Γενοκτονίας και Ερεύνης, ο κ. Ηλίας Τσεκερίδης, ενεργό μέλος της κοινότητας που υπηρετεί στις θέσεις του Αναπληρωτή Προέδρου της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων, του Συντονιστή της Παρέλασης της Ημέρας της Ελληνικής Ανεξαρτησίας που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Απριλίου στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και του Προέδρου του Ενοριακού Συμβουλίου της Κοινότητος του Προφήτη Ηλία εις Yonkers, Νέας Υόρκης. Ο κ. Ηλίας Τσεκερίδης είναι επίσης Πρώην Πρόεδρος της Πανποντιακής Ομοσπονδία ΗΠΑ και Καναδά, πρώην Πρόεδρος της Παρέλασης και Ταμίας της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης και ενεργό μέλος του Τάγματος της ΑΧΕΠΑ, Τμήμα Αρ. 51, Yonkers, Νέα Υόρκη και συμμετέχει σε μεγάλο βαθμό στην πολιτική σε τοπικό, πολιτειακό, και ομοσπονδιακό επίπεδο. Ο κ. Δημήτρης Μολοχίδης, Πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Αμερικής και Καναδά που έχει ηγηθεί των εκδηλώσεων της Ποντιακής Γενοκτονίας μίλησε επίσης και τιμήθηκε.Η φετινή εκδήλωση καλύφθηκε από τη γνωστή συγγραφέα Πάμελα Γκέλερ, συντάκτη και εκδότη της ιστοσελίδας Atlas Shrugs, είναι επίσης πρώην συνεργάτρια της New York Observer. Άρθρα της έχουν εμφανιστεί στις The Washington Times, Newsmax, Human Events, Big Government, WorldNetDaily, The American Thinker, Israel National News, και σε άλλες δημοσιεύσεις. Είναι συγγραφέας (μαζί με τον Robert Spencer) του υπό έκδοση βιβλίου "The Post-American Presidency: Πόλεμος της κυβέρνησης Obama κατά της Αμερικής (Threshold Editions / Simon & Schuster). Άρθρο της Pamela Γκέλερ με τίτλο «Μια άλλη γενοκτονία από το Ισλάμ: Επέτειος μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων απέναντι από τον ΟΗΕ" είναι διαθέσιμο εδώ:http: / / atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2010/04/another-genocide-by-islam-anniversary-of-the-greek-genocide-across-from-the-un.htmlΤο blogger η "σιωπηλή" πλειοψηφία όχι πια! Επίσης έγραψε ένα άρθρο με φωτογραφίες και βίντεο: http://thesilentmajority.wordpress.com/2010/04/06/anniversary-of-the-thracian-genocide-across-from-the-un-video-and-pics/ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ:Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης ο κ। Νικόλαος Taneris, Πρόεδρος της Πανθρακικής Ένωσης Αμερικής «Ορφέας» και ο κ। Ιωάννης Φιντανάκης, πρώην πρόεδρος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Πανθρακικής Ένωσης Αμερικής «Ορφέας» πήραν τo νεκροστέφανο της τελετής για τα αθώα θύματα της Ελληνικής Γενοκτονίας στο Ελληνικό Προξενείο της Νέας Υόρκης στη διεύθυνση 69 Ε। 79 Street στο Μανχάταν। Προς απογοήτευσή μας, οι Έλληνες διπλωμάτες έβαλαν αμέσως κάτω τα κεφάλια και τόβαλαν στα πόδια να κρυφτούν μόλις είδαν το στεφάνι μας και το φυλλάδιο «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ του Φάνη Μαλκίδη। Ούτε ένα ευχαριστώ, ούτε καμιά αποδοχή έγινε για τα αθώα θύματα της Ελληνικής Γενοκτονίας από τους διπλωμάτες ή τους αντιπροσώπους της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη. Λουλούδια για τα αθώα θύματα της Ελληνικής Γενοκτονίας του 1914-1923 φαίνεται να είναι ανεπιθύμητα από τους Έλληνες διπλωμάτες στη Νέα Υόρκη.
Ο κ. Κρίστης Ciakas τράβηξε βίντεο των ανεπιθύμητων ανθέων, το οποίο μπορεί να προγραμματισθεί να παρουσιάζεται σε φεστιβάλ σύντομων ταινιών, ενώ για τώρα είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο σε u-tube με τίτλο .... Ανεπιθύμητα Άνθη: http://www.youtube.com/watch?v=UWlLKduvyZ0
Η 6η Απριλίου έχει οριστεί από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Θρακών ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης της Ελληνικής Γενοκτονίας στην Ανατολική Θράκη. Τα τελευταία χρόνια, ο Διεθνής Σύνδεσμος Ερευνητών Γενοκτονίας (IAGS) ανεγνώρισε αυτή τη γενοκτονία με τη δήλωση: «ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ότι είναι η πεποίθηση του Διεθνούς Συνδέσμου Ερευνητών Γενοκτονίας ότι η Οθωμανική εκστρατεία εναντίον των χριστιανικών μειονοτήτων της αυτοκρατορίας μεταξύ 1914 και 1923, απετέλεσε γενοκτονία εναντίον των Αρμενίων, Ασσυρίων, Ποντίων και Έλλήνων της Ανατολίας. Αποφασίζεται περαιτέρω ότι ο Σύνδεσμος καλεί την κυβέρνηση της Τουρκίας να αναγνωρίσει τις γενοκτονίες εναντίον αυτών των πληθυσμών, να εκδώσει επίσημη απολογία, και να λάβει άμεσα και ουσιαστικά βήματα προς αποζημίωση."
Η Ελληνική εφημερίδα Εθνικός Κήρυξ στην πρώτη σελίδα της 8ης Απριλίου 2010 διαθέτει πρωτοσέλιδο εικόνα της αναμνηστικής εκδήλωσής μας, δείτε pdf download:http://thraciangenocide.org/yahoo_site_admin/assets/docs/ethnikos_kirix_8_april_2010_page_1.9735635.pdf-------------------------------------------------- -----------------------Γίνετε μέλος της Ε-list μας στο διαδίκτυο στη διεύθυνση WWW.THRACIANGENOCIDE.ORGΗ ιστοσελίδα Θρακικής Γενοκτονίας και επιβεβαίωση της Θρακικής Γενοκτονίας είναι μια συνεργατική και συλλογική προσπάθεια της Πανθρακικής Ένωσης Αμερικής «ΟΡΦΕΥΣ», καθώς και τα έργα, η δράση και το πνεύμα πολλών Ελλήνων, Φιελλήνων και Αμερικανών επιστημόνων και ακτιβιστών.Μπορείτε ελεύθερα να δημοσιεύσετε άρθρα της Θρακικής Γενοκτονίας, δελτία τύπου ή δράση συναγερμού στο διαδίκτυο, εφόσον αναγνωρίσετε τη Θρακική Γενοκτονία και το (τους) συγγραφέα (είς).

Second Hellenic Genocide Commemoration outside the UN on April 6, 2010

Second Hellenic Genocide Commemoration outside the UN on April 6,
On April 6, २०१० The Pan-Thracian Union of America “ORPHEUS” in cooperation with the Federation of Hellenic Societies of Greater New York remembered the Hellenic Genocide in Thrace and all victims of the Armenian, Assyrian and Hellenic Genocide perpetrated by Turkey। This year’s event marks the second year in a row that community activists and leaders gathered at Ralph J Bunche Park outside the United Nations in New York for the commemoration of Hellenic Genocide in Thrace, Asia Minor and Pontos. Organizers of the event Ioannis Fidanakis, and Nikolaos Taneris were assisted by board members of the Federation of Hellenic Societies of Greater New York, Mr. Christos Orfanakos and Mr. Ioannis Goros in setting up placards with reproductions of American newspaper accounts of the Hellenic Genocide, and poster boards of Genocide perpetrators “ENVER” PASHA and Mustafa Kemal. The educational pamphlet “The Genocide of Greeks: A Case Study of the Region of Thrace” by Theofanis Malkidis was distributed to a diverse group of people attending which at one point included scores of local elementary school students. This year a giant ceremonial funereal wreath of flowers was propped up by the podium, alongside a sign that read “GREEK GENOCIDE PERPETRATED BY TURKEY 1914-1923” (Please view links to articles below for pictures)Master of Ceremonies and current President of the Pan Thracian Union of America “Orpheus” Nikolaos Taneris addressed the crowd and acknowledged the activists in attendance and those honored attendees seated by the speaker’s podium for dedication to Genocide awareness over the years. Mr. Bill Theo was a notable of attendance; Mr. Theo has been organizing a Greek Genocide Memorial in Three Hierarch’s Church in Brooklyn going back to the 1990s and has lectured around the USA about the Genocide in Smyrna that is commemorated on the days of September 9-22 every year. Taneris encouraged the attendees to speak out and tell their stories to the world, at one point a descendent of Genocide survivors, Mr. Aristides Philip Duval came to the stage and related the story of how his grandfather was hanged by the Turks in Thrace. The event commenced with the recital of the ancient Hellenic hymn “THANATOS” in original Hellenic by Hellenic scholar Georgia NomikosSpeakers included Mr. Garo Manjikian , the Executive Director of the Armenian National Committee of America (ANCA)-Eastern Region, Mr. Sabri Atman the founder and director of the Assyrian Genocide and Research Center, Mr. Elias Tsekerides a community activist who is currently Deputy President of the International Confederation of Pontian Hellenes and Coordinator of the Greek Independence Day Parade that will take place on April 18th on Fifth Avenue in New York City and President of the Parish Council of Prophet Elias Church of Yonkers, N.Y. Mr. Elias Tsekerides is also Past President of the Pan Pontian Federation of U.S.A. and CANADA, past Parade Chairman and Treasurer of the Federation of Hellenic Societies of Greater New York and an Active Member of the Order of AHEPA Chapter No. 51, Yonkers, N.Y and very much involved in the Political Arena locally, State wide and Nationally. Mr. Dimitris Molohides the President of the Pan-Pontian Federation USA and CANADA who has lead Pontian Genocide commemorations also spoke and was honored.This year’s event was covered by influential writer Pamela Geller the editor and publisher of the Atlas Shrugs Web site she is also former associate publisher of the New York Observer. Her Op-Eds have appeared in The Washington Times, Newsmax, Human Events, Big Government, WorldNetDaily, the American Thinker, Israel National News, and other publications. She is the author (with Robert Spencer) of the forthcoming book The Post-American Presidency: The Obama Administration's War on America (Threshold Editions/Simon & Schuster).Pamela Geller’s article “Another Genocide by Islam: Anniversary remembrance of the Greek Genocide across from the UN” is available here:
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2010/04/another-genocide-by-islam-anniversary-of-the-greek-genocide-across-from-the-un.htmlThe blogger the “silent” majority no more! also wrote an article with pictures and videos:http://thesilentmajority.wordpress.com/2010/04/06/anniversary-of-the-thracian-genocide-across-from-the-un-video-and-pics/UNWANTED FLOWERS:Following the conclusion of the event Mr. Nikolaos Taneris, President of the Pan Thracian Union of America “Orpheus” and Mr. Ioannis Fidanakis, former President and board member of the Pan Thracian Union of America “Orpheus” took the ceremonial funereal wreath for the inncoent victims of the Greek Genocide to the Greek Consulate in New York on 69 E. 79 Street in Manhattan. April 6th has been designated by The World Thracian Congress as the International Remembrance Day for the Greek Genocide in Eastern Thrace (Anatoliki Thraki) , in recent years, the International Association of Genocide Scholars (IAGS) recognized this genocide stating:"BE IT RESOLVED that it is the conviction of the International Association of Genocide Scholars that the Ottoman campaign against Christian minorities of the Empire between 1914 and 1923 constituted a genocide against Armenians, Assyrians, and Pontian and Anatolian Greeks. BE IT FURTHER RESOLVED that the Association calls upon the government of Turkey to acknowledge the genocides against these populations, to issue a formal apology, and to take prompt and meaningful steps toward restitution." The Greek Newspaper The National Herald ethnikos kirix 8 april 2010 page 1 has a front page picture of our commemoration,see pdf download:http://thraciangenocide.org/yahoo_site_admin/assets/docs/ethnikos_kirix_8_april_2010_page_1.9735635. ज्वाइन our E-list on the web at WWW।THRACIANGENOCIDE।ORGThe Thracian Genocide website and Thracian Genocide affirmation is a cooperative and collective effort by the Pan Thracian Union of America "ORPHEUS", and the works , action and spirit of many Hellenic, Phil Hellene and American scholars and activists.You may post any Thracian Genocide article, press release or action alert on the internet as long as you credit Thracian Genocide and the author(s).