Σελίδες

Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Επιτρέπεται να μιλάμε, να γράφουμε, να σκεφτόμαστε για τον Ελληνισμό ;



Θ. Μαλκίδης 

 Επιτρέπεται να μιλάμε, να γράφουμε, να σκεφτόμαστε; 


Η χυδαιότητα της αποδόμησης 

Στην αρχή η  αποδόμηση ξεκίνησε έγινε με τη «θεωρία» πως Τούρκοι και Έλληνες, δηλαδή καταπιεστές και καταπιεζόμενοι  περνούσαν  καλά και πως κάτι «εθνικιστές που δεν ήταν αλλά επέλεξαν να είναι Έλληνες (!)» κατέστρεψαν την ειδυλλιακή αυτή  εικόνα. 

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

Η δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών και των Χουντικών,των σημερινών πατριδοκάπηλων και εθνομηδενιστών ποια είναι;





Θ. Μαλκίδης 

Η  δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών και των Χουντικών,των σημερινών πατριδοκάπηλων και εθνομηδενιστών ποια είναι; 

Στη διαδρομή μου και την πορεία της ζωής, με εμπνέουν, μεταξύ των άλλων,   οι γεννήτορές μου, οι πρόγονοί μου, αυτοί που μου έδωσαν το ζειν. 

Είναι η γιαγιά μου Αικατερίνη η οποία σώθηκε  από το <<Μαύρο Πάσχα>> των Θρακών τον Απρίλιο του 1914,  από τη Γενοκτονία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Τουρκία και τη Γερμανία, αλλά επειδή το μαζικό έγκλημα και οι θύτες δεν τιμωρήθηκαν, πέθανε μετά από βασανιστήρια που υπέστη από τους Γερμανούς Ναζί τον Απρίλιο του 1944 !

Είναι ο θείος μου Γεώργιος ο οποίος αντιστάθηκε στους Ιταλούς το 1940 και μετά στους  Γερμανούς και Βούλγαρους εισβολείς τον Απρίλιο του 1941 στο Ρούπελ και στη συνέχεια  καθόλη τη διάρκεια της κατοχής και  μέχρι την απελευθέρωση. 


 Η  δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών κατακτητών και  των δοσίλογων,  των Χουντικών, των σημερινών πατριδοκάπηλων και των  εθνομηδενιστών ποια είναι ; 

Η δήλωσή μου από τις Καστανιές για τον αγώνα υπεράσπισης του Ελληνισμού.

ΓΗ και ΥΔΩΡ δε θα δώσουμε !


Ο εθνομηδενισμός και τα σχολικά βιβλία των συνταγών μαγειρικής, μπορούν να βγάλουν νέο Ευαγόρα Παλληκαρίδη ;



Θ. Μαλκίδης

Ο εθνομηδενισμός και  τα σχολικά βιβλία  των συνταγών μαγειρικής, μπορούν να βγάλουν  νέο Ευαγόρα Παλληκαρίδη ;  

Η συμπλήρωση εξήντα δύο  ετών από τον απαγχονισμό του Ευαγόρα Παλληκαρίδη- λίγες μέρες πριν είχε θυσιαστεί ο Αυξεντίου ένας  άλλος σπουδαίος του αντιαποιοκρατικού αγώνα των Ελλήνων της Κύπρου- έρχεται σε μία δύσκολη στιγμή για την πατρίδα μας. Και αυτό μεταξύ των άλλων  λόγω της εθνικής, κοινωνικής, οικονομικής, δημογραφικής, πνευματικής και εκπαιδευτικής κρίσης. 

Θα πρέπει να αναφέρουμε στους μη γνωρίζοντες, αλλά και σε αυτούς που αδρανούν για να θυμηθούμε τον Πλάτωνα που μιλά για την ευθύνη των πολιτών όταν οι θεσμοί απουσιάζουν, πως η ηρωική μορφή του Παλληκαρίδη που συνέχισε  με το λόγο και την πράξη  την ελληνική αντιστασιακή ιστορία,  δεν έχει τη θέση που του αξίζει στην εκπαίδευση. 

Ο Παλληκαρίδης δε χωρά ανάμεσα στις χιλιάδες σελίδες σχολικών βιβλίων που αναφέρονται στη γλώσσα, στην ιστορία, στη λογοτεχνία, στην ποίηση και σε άλλα αντικείμενα που διδάσκονται στην   πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφού του έχει αφιερωθεί μισή σελίδα (!).

Αντιθέτως τα παραπάνω σχολικά εγχειρίδια έχουν αμέτρητες  συνταγές μαγειρικής, οδηγίες χρήσης καφετιέρας (!) και επιδιόρθωσης του κλιματιστικού (!) ύβρεις, υπονοούμενα  και χυδαιότητες για το 1821 και το  1940,    κείμενα όπως το «όταν βγάλαμε βόλτα τον επιτάφιο» (!)  και για τη «σχέση  του 25χρονου Σάκη με τη  15χρονη Αλέκα» (Αυτό αλήθεια πως λέγεται και πως τιμωρείται από τον ποινικό κώδικα; ). 

Επιπλέον η Ελλάδα την οποία πόθησε και έδωσε τη ζωή του ο Παλληκαρίδης, στα σχολικά βιβλία περιγράφεται με το «νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα/ και στη μέση δυο λάμδα/φοράει η πατρίδα μας/ η Ελλάδα» και με την πρόταση πως «…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα»..........

Επιπλέον αυτή η παιδεία προτρέπει, υιοθετεί, αναγκάζει, να γίνονται συνέδρια  για το  «πολύχρωμο σχολείο» και υποχρεώνει τους μαθητές την παρακολούθηση  της «θεματικής εβδομάδας»!

Ένα από τα ερωτήματα που ήρθαν σήμερα, ημέρα μνήμης του  ανθρώπου, του  μαθητή, του σπουδαίου πνευματικού ανθρώπου και αγωνιστή της Ελευθερίας Παλληκαρίδη είναι και αυτό: 

Μπορεί να βγει  ένας νέος Ευαγόρας Παλληκαρίδης από αυτήν την παιδεία; 

Μπορεί να υπάρξει ένας αγωνιστής που να πιστεύει στην παράδοση του Ελληνισμού, της Ρωμηοσύνης, του Θεού

Να γράφει και να μιλά, να εργάζεται, να αγωνίζεται ανιδιοτελώς  για Πίστη και για Πατρίδα

Που θα αγαπά τον τόπο του Κολοκοτρώνη, του Παύλου Μελά, της Ελευθερίας, της Αντίστασης, του Σεφέρη, του Κόντογλου, του Ελύτη, του Πετράκη Γιάλλουρου, του Αυξεντίου, του Καραολή και του Δημητρίου, των χιλιάδων ηρώων μας στον αντιφασιστικό αγώνα, των δολοφονημένων από τους Ναζί στο Χορτιάτη, στην Κάνδανο, στους Πύργους και το Μεσόβουνο, στο Δίστομο και τα Καλάβρυτα. 

Που θα σέβεται τον τόπο της ελιάς και της αμπέλου, των εκκλησιών και των μοναστηριών. 

Μπορεί αλήθεια ένας νέος Ευαγόρας Παλληκαρίδης να νικήσει σαν  Άγιος Δημήτριος, σαν Άγιος Γεώργιος,  να θανατώσει  «τους αγενείς που γίνανε πρίγκιπες και  τα τέρατα που γίνανε βασιλείς»  ;  

Μπορεί να υπάρξει ένας  νέος Ευαγόρας όπως αυτός του 1957 που είχε  το θάρρος και την πίστη του Αθανάσιου Διάκου, την πυγμή  και το πνεύμα θυσίας του Αυξεντίου και το ποιητικό χάρισμα του Μόντη; 

Που θα πει όπως ο Παλληκαρίδης λίγο πριν την αγχόνη πώς  «ό,τι έκαμα το έκαμα ως Έλλην που  ζητεί την Ελευθερίαν του ;»

Μπορεί; 


Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Προς τον Ερντογάν και τους θαυμαστές του στην Ελλάδα και την Κύπρο: Κεμάλ ίσον Χίτλερ, Κεμαλισμός ίσον Ναζισμός



Θ. Μαλκίδης 

Προς τον Ερντογάν και τους θαυμαστές του στην Ελλάδα και την Κύπρο: 

Ο Ελληνισμός  της Σμύρνης και της Τραπεζούντας, του Διστόμου και των Καλαβρύτων, των 1170 ολοκαυτωμάτων κατά τη διάρκεια της Κατοχής, γνωρίζει ότι  Κεμάλ ίσον Χίτλερ, Κεμαλισμός σημαίνει Ναζισμός και πως το Γερμανο- Τουρκικό σύμφωνο φιλίας του 1941, υπογραφόταν όταν ο Ελληνικός λαός δολοφονούνταν στην Ελλάδα από τους Ναζί και στην Τουρκία από τους επίγονους του Κεμάλ!


Τον Σεπτέμβριο του 1922 ο «Λαϊκός Παρατηρητής», επίσημη εφημερίδα των Ναζί,  έγραφε ότι  «σε αυτές τις μέρες της ατίμωσης και της ατιμίας ένα όνομα αποδεικνύει τι μπορεί να πετύχει ένας αληθινός άνδρας. [...] Η νίκη του Μουσταφά Κεμάλ Πασά θα μας δώσει νέα δύναμη και θα δυναμώσει την πίστη μας στο ανίκητο του πνεύματος του ηρωισμού» 

Η Τουρκία του Κεμάλ  προσφερόταν ως υπόδειγμα κράτους που είχε εκκαθαρίσει τον πληθυσμό της από τα "επικίνδυνα"  στοιχεία. Οι Έλληνες και οι  Αρμένιοι παραλληλίζονταν με τους Εβραίους, ενώ λίγο αργότερα ο Χίτλερ σχεδιάζοντας τη δική του "Τελική Λύση", έλεγε το "ποιος θυμάται σήμερα τους Αρμένιους"!

Ο Δάσκαλος και ο Μαθητής, ο Μουσταφά Κεμάλ και ο Αδόλφος Χίτλερ, συνιστούν την έκφραση του ολοκληρωτισμού, ο Κεμαλισμός και ο Ναζισμός, αποτελούν την ίδια έκφανση του Φασισμού, που από τις Γενοκτονίες πέρασε στα Ολοκαυτώματα. Η ανάδειξη του ομοιοτήτων του Κεμαλισμού και του Ναζισμού, συνιστά ανθρώπινο, πολιτικό, ερευνητικό και κυρίως ηθικό καθήκον και χρέος, για να καταδικαστούν  και να αποκαθηλωθούν  τα πιο ολοκληρωτικά  καθεστώτα και ιδεολογίες που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. 

Ο Κεμαλισμός αποτελεί συνώνυμο του Ναζισμού και συνιστά μία Φασιστική, εθνικιστική και ρατσιστική ιδεολογία η οποία εκφρασμένη με την πιο ακραία διαστροφική βαρβαρότητα, στέρησε τη ζωή σε εκατομμύρια ανθρώπους. Το δυστύχημα είναι ότι οι Ναζί δολοφόνησαν δέκα χρόνια και η νίκη των αντιφασιστικών δυνάμεων τους σταμάτησε, οι Κεμαλικοί συνεχίζουν να δολοφονούν, χωρίς καμία αντίδραση, εκατό χρόνια! 

Η πρόταση του Μιχ. Χαραλαμπίδη που συνδέεται με την ανάδειξη της αλήθειας σε ό,τι αφορά τη σχέση και τις ομοιότητες Κεμαλισμού και Ναζισμού, είναι η ανακήρυξη της 19ης Μαΐου ως παγκόσμιας και Ευρωπαϊκής ημέρας μνήμης των θυμάτων του Κεμαλισμού, κατ΄ αντιστοιχία της διεθνούς ημέρας μνήμης του θυμάτων του Ναζισμού (27 Ιανουαρίου). 

Είναι μία συμβολική αλλά και ουσιαστική πράξη, καταδίκης του φασισμού και Νίκης της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, του Δικαίου και της Ιστορίας, είναι η Νίκη των λαών που δολοφονήθηκαν. Είναι η Νίκη της Ζωής έναντι των ιδεολογιών του Θανάτου.



Υπό το βλέμμα του «Τούρκου Φύρερ»: Ο Χίτλερ και ο Γκέμπελς στο εργαστήριο του επίσημου γλύπτη του Γ΄ Ράιχ, Γιόζεφ Τόρακ, στις 10 Φεβρουαρίου 1937. Eνα αντίγραφο της προτομής του Ατατούρκ (δεξιά) συγκαταλεγόταν μεταξύ των «πιο αγαπημένων αντικειμένων» του Γερμανού Φύρερ!




Το Γερμανο- Τουρκικό σύμφωνο φιλίας το 1941, όταν ο Ελληνικός λαός δολοφονούνταν στην Ελλάδα από τους Ναζί και στην Τουρκία από τους απόγονους του Κεμάλ!

Αποτέλεσμα εικόνας για κεμάλ χίτλερ


Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Δέκα χρόνια μετά ο αγώνας για την Αλήθεια, τη Μνήμη και την Ιστορία συνεχίζεται !


Θ. Μαλκίδης 

Δέκα χρόνια μετά ο αγώνας για την Αλήθεια, τη Μνήμη και την Ιστορία συνεχίζεται !

Πριν δέκα ακριβώς χρόνια  το Κοινοβούλιο της Σουηδίας, ψήφιζε την αναγνώριση της Γενοκτονίας εναντίον Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων. Μία Γενοκτονία η οποία επειδή δεν τιμωρήθηκε επαναλήφθηκε και επαναλαμβάνεται από τον ίδιο θύτη και τους μαθητές του  στη Σμύρνη, στο Δίστομο, στα Καλάβρυτα, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στον Έβρο.  

Για για τη γνώση της Ιστορίας και της Αλήθειας,  πέραν από τις αντιδράσεις της Τουρκίας για την πρωτοβουλία μας, οφείλω να αναφέρω την απόπειρα της Αθήνας ακόμη και λίγο πριν τη ψηφοφορία για να αποσυρθεί το αίτημα αναγνώρισης (!),  καθώς και τα ονόματα των πρωταγωνιστών της σπουδαίας αυτής πράξης:


Ένα Ολοκαύτωμα κατ' εξακολούθηση: Το Ναζιστικό έγκλημα στην Ερμακιά Εορδαίας



Θ. Μαλκίδης

Ένα Ολοκαύτωμα  κατ' εξακολούθηση: Το Ναζιστικό έγκλημα στην Ερμακιά Εορδαίας 

Πέντε (!) φορές την άνοιξη του 1944 οι Ναζί και οι συνεργάτες τους εισέβαλαν στην Ερμακιά Εορδαίας για να δολοφονήσουν, να πυρπολήσουν, να συνεχίσουν τη διαστροφή της Γενοκτονίας που ξεκίνησε ο δάσκαλός τους Κεμάλ λίγα χρόνια πριν στη Θράκη, στον Πόντο, στην Καππαδοκία, στην Ιωνία. 

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Για το καθήκον των Ελληνίδων και των Ελλήνων


Θ. Μαλκίδης

Η αλήθεια για την εισβολή που δεχόμαστε από την Τουρκία στο Αιγαίο και τον Έβρο, για το δίλημμα υποταγής ή αντίστασης που αντιμετωπίζει ο Ελληνισμός, για το ιστορικό καθήκον των μη βολεμένων Ελληνίδων και των Ελλήνων.



Η ομιλία μου στη Σχολή Γονέων της Κατερίνης Μακεδονίας 


Κηδεία των ιερών οστών του Στρατιώτη Παναγιώτη Αβραάμ. Κύπρος 1974


Πραγματοποιήθηκε  η κηδεία του ηρωικώς πεσόντα κατά την τουρκική εισβολή του 1974 Στρατιώτη Παναγιώτη Αβραάμ.


Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Αντίσταση στον εισβολέα και τους συνεργάτες του και Υπεράσπιση του Ελληνισμού. ΓΗ και ΥΔΩΡ δε θα δώσουμε !



Θ. Μαλκίδης 

Αντίσταση στον εισβολέα και τους συνεργάτες του  και Υπεράσπιση του Ελληνισμού.  ΓΗ και ΥΔΩΡ δε θα δώσουμε !




Η ομιλία μου στην Κάλυμνο για την 72η επέτειο της Ένωσης της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα. 


Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας: Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο- Καλάβρυτα



Θ. Μαλκίδης 

Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και  η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας: Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο- Καλάβρυτα

Σαν σήμερα το  1921 στην Πάφρα  του Πόντου γράφεται μία ακόμη σελίδα δολοφονίας των Ελληνίδων  (και των παιδιών τους) που έχει  επαναληφθεί κατά καιρούς κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορικής πορείας αντίστασης και σωτηρίας. 
Το ολοκαύτωμα των γυναικών της Πάφρας στο κάστρο της γυναίκας (Κιζ Καλεσί) θυμίζει Ζάλογγο, Νάουσα, Σμύρνη, Δίστομο. Είναι η επανάληψη της ίδιας σφαγής που έζησε η Πάφρα το 1680 και το 1917.  
Ενώ ο χορός «Θανατί Λάγγεμαν» (Κιζλάρ Χοπλαμασί) το «Πήδημα Κοριτσιών» («Κιζλάρ Καϊτεσί») είναι προς τιμήν των γυναικών   που προτίμησαν να πέσουν σε γκρεμό ύψους 150 μέτρων και  αναπαριστά την κίνηση της κοπέλας καθώς πηδούσε στο κενό. 

Μέσα στη  Γενοκτονία των Ελλήνων  που δολοφονήθηκαν από το φασιστικό σχέδιο  των δασκάλων του Χίτλερ, Ενβέρ, Ταλαάτ, Τζεμάλ, Κεμάλ πασά, Τοπάλ Οσμάν, υπήρξε και μία παράλληλη  δολοφονία, αυτή των γυναικών και των παιδιών που στοιχειοθετεί στην ουσία και στο πνεύμα της Σύμβασης του ΟΗΕ για τη Γενοκτονία, το μαζικό έγκλημα ενάντια στον ελληνικό λαό. 

Και αυτή η παράλληλη δολοφονία ήταν η Γυναικοκτονία και η Παιδοκτονία, η δολοφονία των Ελληνίδων και των παιδιών τους.
Τόσο από τους Νεότουρκους, όσο και από του Κεμαλικούς, από την Πάφρα μέχρι τη Σάντα και από την Κερασούντα μέχρι τη Σμύρνη, οργανώθηκε, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η μαζική δολοφονία γυναικών και παιδιών, η μεταφορά τους στην τουρκική ομάδα, οι μαζικοί βιασμοί ακόμη και εγκύων γυναικών και κοριτσιών και η δολοφονία τους, κλείσιμο σε εκκλησίες και εμπρησμό τους και εκατοντάδες παρόμοια εγκλήματα. Είναι η συνέχεια των σφαγών στη Χίο και στη Σαμοθράκη, η πράξη σωτηρίας στο Ζάλογγο και στην Νάουσα, είναι ο ενδιάμεσος σταθμός πριν οι μαθητές Ναζί ακολουθήσουν το παράδειγμα των δασκάλων Κεμαλικών στο Δίστομο και τους άλλους μαρτυρικούς τόπους.

Η προσπάθειά μας  έχει ως στόχο την ανάδειξη της δολοφονίας των γυναικών και των παιδιών, της Γυναικοκτονίας και της Παιδοκτονίας, στόχος που αποτελεί ένα προφανές αίτημα για αναρίθμητους λόγους. Όσα είναι τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων από τη Θράκη και την Ιωνία και από τον Πόντο μέχρι την Καππαδοκία, όσα είναι τα ορφανά, οι αγνοούμενοι, οι βιασμένες γυναίκες και τα κορίτσια, οι γυναίκες που προτίμησαν να πέσουν μαζί με τα παιδιά τους σε  γκρεμούς και ποτάμια, προτιμώντας το θάνατο από την ατίμωση. 

Η σημερινή παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας οφείλει να αφιερωθεί στα εκατοντάδες χιλιάδες θύματα του σχεδίου εξόντωσης από το Ζάλογγο μέχρι την Πάφρα και το Δίστομο που επειδή δεν τιμωρήθηκε, επαναλήφθηκε και επαναλαμβάνεται. Μόνο η ανάδειξη και η τιμωρία της Γυναικοκτονίας μπορεί να αποτρέψει παρόμοια εγκλήματα, αποτελώντας ουσιαστική πράξη έναντι των θυμάτων του Ελληνικού Ολοκαυτώματος και ειδικότερα των γυναικών και των παιδιών.