Σελίδες

Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Θράκη : η Γενοκτονία που δεν τιμωρήθηκε

 



ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΘΡΑΚΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!


 Με απόφαση της Π.Ο.Θ.Σ. που είχε ληφθεί στο γνωμοδοτικό της συμβούλιο στην Πτολεμαίδα το 2019  ο απανταχού Θρακικός Ελληνισμός τιμά την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας του ,6η Απριλίου 1914, το γνωστό σε όλους μας «ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΑΣΧΑ». 


Τιμάμε, λοιπόν, σήμερα τη μνήμη των δεκάδων χιλιάδων αθώων θυμάτων της Ενιαίας Θράκης, που διαχρονικά σφαγιάσθηκαν, ατιμάσθηκαν και ξεριζώθηκαν από τις πανάρχαιες πατρογονικές τους εστίες.

Η Θράκη μας πέρασε  τόσα δεινά κατά τη διάρκεια της ιστορίας της όσο κανένα άλλο μέρος της Ελλάδας. Ο πληθυσμός  της  γνώρισε αληθινή γενοκτονία, όσο κανείς άλλος πληθυσμός της Ελληνικής επικράτειας. Οι Θρακιώτες γευθήκανε την επίγεια κόλαση ε/ 13 αιώνες, 

 Τα γεγονότα της Τουρκικής γενοκτονίας  είς βάρος  του Θρακικού Ελληνισμού και κατ επέκταση του συνόλου του Ελληνισμού ξεκινούν από το 1909 στη Θεσσαλονίκη, όταν  σε μυστική σύσκεψη της τοπικής επιτροπής της «ΕΝΩΣΗΣ & ΠΡΟΟΔΟΥ» ένας από τους ηγέτες των Νεότουρκων, ο Μεχμέτ Ταλαάτ  πασάς αποκάλυψε τις προθέσεις του κινήματος λέγοντας: « γνωρίζετε ότι το σύνταγμα διακηρύσσει ισότητα μεταξύ Μουσουλμάνων και Γκιαούρηδων, αλλά αντιλαμβάνεστε και αισθάνεστε όλοι ότι αυτό είναι αδύνατο. Ο Ιερός Νόμος, όλο το παρελθόν μας και τα αισθήματα των Μουσουλμάνων, αλλά και των ίδιων των   Γκιαούρηδων  που αντιδρούν πεισματικά σε κάθε προσπάθεια μας να τους εξοθωμανίσουμε, αποτελούν αδιαπέραστο εμπόδιο για την επιβολή πραγματικής ισότητας».

Η κυβέρνηση των Νεότουρκων, το 1909, εκθρονίζει τον Αβδούλ Χαμίτ και καλεί τον Γερμανό στρατηγό Γκόλτς, για την οργάνωση του νέου Τουρκικού στρατού. Ο Γκόλτς αφού περιόδευσε με το επιτελείο του όλη την Τουρκία, επιστρέφοντας στην Κωνσταντινούπολη, δήλωσε στους Νεότουρκους: « περιελθών τη χώρα σας, μετά λύπης μου επείσθην ότι μόνον η διοίκηση είναι Τουρκική, όλα τα άλλα, οικονομία, εμπόριο, εκπαίδευση κλπ ανήκουν σε μη Μουσουλμάνους και προπάντων και κατά το μέγιστο μέρος στους Έλληνες του κράτους σας. Επομένως, δεν είστε κύριοι του εδάφους σας». 


Στη συνέχεια οι Τούρκοι καλούν έναν άλλο Γερμανό στρατηγό, τον περιβόητο μισέλληνα Φον Σάντερς Λίμαν και του αναθέτουν τη μελέτη και την οργάνωση  της άμυνας στο εναπομείναν ευρωπαϊκό έδαφος, τμήμα της Τουρκίας. Ο Λίμαν περιόδευσε ολόκληρη την Ανατολική Θράκη, ξεκινώντας από την Κωνσταντινούπολη, πήγε προς τη Μαύρη Θάλασσα και τα σύνορα της Βουλγαρίας, κατηφόρισε προς την Αίνο και έφθασε στη Ραιδεστό, όπου του επιφυλάχθηκε θερμότατη υποδοχή. Στο προαύλιο του διοικητηρίου της Ραιδεστού, ενώπιον των στρατιωτικών και πολιτικών αξιωματούχων και πλήθος φανατισμένων Μουσουλμάνων, δήλωσε:

«για να κατέχετε σταθερώς και μονίμως το εναπομείναν τμήμα της Θράκης, είναι απόλυτη ανάγκη να γίνουν οχυρωματικά έργα προς τις δύο πλευρές της Βουλγαρίας και προς την πλευρά της Μαύρης θάλασσας. Και αυτά σίγουρα θα γίνουν, αλλά δεν αρκούν μόνο αυτά. Εκείνο που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη  αφού θέλετε να κατοικείται ήσυχοι και ανενόχλητοι στο έδαφος αυτό, πρέπει να διώξετε τις ξένες μη Μουσουλμανικές εθνότητες και μάλιστα τους Έλληνες που είναι οι πιο επικίνδυνοι αφού είναι εξαπλωμένοι παντού και κρατούν στα χέρια τους όλο τον οικονομικό πλούτο της χώρας σας, όπως και τα σκήπτρα στην παιδεία. Αν δεν το πράξετε, νάστε σίγουροι ότι θα σας υποδουλώσουν οικονομικά και πνευματικά και θα σας εκμεταλλεύονται  χειρότερα απ ότι σήμερα».

Οι συστάσεις και υποδείξεις αυτές του Λίμαν μαζί με όσα νωρίτερα τους συμβούλευσε και ο Γκολτς, στάθηκαν ικανές για την έναρξη της Γενοκτονίας του Θρακικού Ελληνισμού και κατ επέκταση του Ελληνισμού της καθ ημάς Ανατολής.  Μπορούμε λοιπόν να ισχυριστούμε απερίφραστα ότι η Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού 

 Α) επινοήθηκε από τους Γερμανούς Γκόλτς και Λίμαν

 Β) σχεδιάστηκε από τους Νεότουρκους και

 Γ) εκτελέστηκε από το στρατιωτικό κομιτάτο που συγκροτήθηκε στη Ραιδεστό από Τούρκους αξιωματούχους, αστυνομικούς, δικαστικούς υπαλλήλους, φανατικούς Μουσουλμάνους, από κατάδικους των φυλακών που απελευθερώθηκαν για το σκοπό αυτό, καθώς και από πρόσφυγες Μουσουλμάνους από τη Βοσνία – Ερζεγοβίνη και τη Μακεδονία που τους μετέφεραν  λέγοντας τους πως ότι πάρετε θα είναι δικό σας, για να μείνετε εδώ.

 Το σύνθημα που επικρατούσε ήταν τρείς λέξεις  , «Γιάγμα, γιάκιν, κεσίν»  αρπάξτε, κάψτε, σφάξτε  

΄Ελληνες Έχουμε κάθε δικαίωμα, να τιμάμε τη μνήμη των παντοιοτρόπως  θανατωθέντων και ξεριζωθέντων από τη Θρακική γη,  προπατόρων μας.

- Έχουμε κάθε δικαίωμα να αισθανόμαστε κληρονόμοι της ιστορίας και του πολιτισμού που οι πρόγονοι μας δημιούργησαν στην αλησμόνητη Θράκη 

-Επειδή η γενοκτονία είναι ένα έγκλημα χωρίς παραγραφή, ο Ελληνισμός δεν έχει το δικαίωμα να σιωπήσει, πόσον μάλλον να το αρνείται. 

Για τους λόγους αυτούς για πολλούς άλλους ακόμη και επειδή η πολιτεία σιωπά ,τις σημερινές εκδηλώσεις  ας τις θεωρήσουμε  ως ανάμνηση αχνή στο ρυτιδωμένο πρόσωπο του παππού και της γιαγιάς,   μνημόσυνο θα έλεγα στη μνήμη των προγόνων μας, σαν ένα αγιοκέρι, λίγο θυμίαμα, νερό σπονδή στους τάφους   όλων αυτών  που κοιμούνται στα Άγια χώματα τα πάντα Ελληνικά .

- Το  να αμύνεσαι για την ιστορία σου, τον πολιτισμό σου, τη γλώσσα σου, την παράδοσή σου  και για  την Ελληνορθόδοξη ταυτότητά σου δεν είναι ούτε  εθνικισμός ούτε ρατσισμός Θα είναι όμως ρατσισμός  εάν δεν αντισταθείς  στη  διαστρέβλωση και παραχάραξη της ιστορίας και του πολιτισμού σου, στη φαλκίδευση της παράδοσής σου και στο ξεπούλημα της πατρίδας σου .

Υποχρεούμαστε να θυμόμαστε τουλάχιστον με το μέτρο της φλόγας του κεριού, όπως λέει και ο Σεφέρης. Τη φλόγα εκείνη που όταν  θυμάσαι καίει, αλλά κι όταν δεν  θυμάσαι σβήνει. Μπορεί η πορεία ενός έθνους να είναι αναλώσιμη, η ιστορία του και η γλώσσα του ποτέ. 

Ελευθέριος Θ. Χατζόπουλος

Τ. Πρόεδρος νυν Ειδικός Σύμβουλος Π.Ο.Θ.Σ.