Σελίδες

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Γενοκτονία -Γυναικοκτονία-παιδοκτονία




Δέσποινα Στεφανίδου 
Απόσπασμα από την 0μιλία για την ημέρα της Γυναίκας 

Γενοκτονία -Γυναικοκτονία-Παιδοκτονία

Από την εκδήλωση που οργάνωσε ο Σύλλογος Ποντίων Κάτω Σχολαρίου "Ανέβζηγος Αροθυμία" στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου.


   
Εμείς που μιλούμε κι αγωνιζόμαστε για την Γενοκτονία 365 ημέρες το χρόνο δράττουμε αυτήν την ευκαιρία για ν΄αναδείξουμε δύο άγνωστα εν πολλοίς ζητήματα τη Γυναικτονία και τη Παιδοκτονία που είναι μέσα στο μεγάλο έγκλημα της Γενοκτονίας.Το μεγάλο σύνολο είναι η Γενοκτονία και υποσύνολα είναι η Γυναικοκτονία και η Παιδοκτονία.
   
Η Γυναικοκτονία και η Παιδοκτονία είναι δύο όροι που εισήγαγε στο δημόσιο λόγο ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης το 1994 που ήταν από τους κύριους συντελεστές να ψηφιστεί με νόμο της πολιτείας η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Στον Μιχάλη Χαραλαμπίδη οφείλουμε ύψιστη τιμή κι ευγνωμοσύνη για τη μεγάλη αυτή νίκη γιατί έτσι έχουμε το 1994 να σηκώνεται  το πέπλο της λησμοσύνης και ν΄αρχίσουμε ν΄ανακαλύπτουμε σιγά σιγά, τι συνέβη εκεί με ποιον τρόπο φύγαν.
   


Για τη Γυναικοκτονία και την Παιδοκτονία έγινε αρχικά μία εκδήλωση το 1994 στη Θεσσαλονίκη από το ιστορικό σωματείο "Μέριμνα Ποντίων Κυριών" με ομιλητή τον Μιχάλη Χαραλαμπίδη.

Αργότερα στην Αθήνα από τους "Αργοναύτες Κομνηνούς" και πέρσυ τέτοιες μέρες μία εκδήλωση στην Καβάλα από τον όμιλο Ποντίων χορευτών Καβάλας όπου ομιλητής ήταν ο εν πολλοίς συνεχιστής του έργου του Μιχάλη Χαραλαμπίδη Θεοφάνης Μαλκίδης και μία εκδήλωση αργότερα από την Ένωση Ποντίων Νέας Σμύρνης "Μαύρη Θάλασσα".

Ο τίτλος αυτής της εκδήλωσης ήταν "Η Κούρδισα,η Ασσύρια, η Αρμένια, η Ελληνίδα γυναίκα στη Γενοκτονία" οι εισηγήσεις από αυτήν την εκδήλωση συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο με τον γενικό τίτλο Γυναικοκτονία.



  Η Γυναίκα είναι πηγή της ζωής, τα παιδιά είναι το μέλλον.Χωρίς τη γυναίκα δεν υπάρχει γέννηση,δεν υπάρχει συνέχεια κανενός έθνους,κανενός  λαού,καμμιάς κοινωνίας,κανενός τόπου.Τα παιδιά είναι το μέλλον μας, χωρίς τα παιδιά δεν υπάρχει νεολαία.
   
   Η Γενοκτονία στοίχισε τη ζωή 3.500.000 ψυχών Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυρίων. 1.000.000 χάσαμε ΄Ελληνες, πάνω από 353.000 Ποντίους,  από 350.000 στην Κεντρική Ασία, πάνω από 300.000 στη Θράκη.
   

   Πεθαίνοντας ο άνδρας έμενε πίσω η σύζυγος, η χήρα να έχει να φροντίσει τους γονείς ή τα πεθερικά, γιατί η οικογένεια ήταν πατριαρχική και ζούσαν και με τους μεγαλύτερους συγγενείς και τα παιδιά τόσο για τη συντήρηση, για την επιβίωσή τους και να καταφέρουν να φθάσουν στη μητρόπολη Ελλάδα σώοι κι αβλαβείς.
   Πολλές γυναίκες γλύτωσαν τον βιολογικό θάνατο αλλά υπέστησαν ένα χειρότερο έγκλημα που τις στιγμάτισε για πάντα. Τις βίασαν.

Υπάρχουν αναφορές από υπηρεσίες των Η.Π.Α. κυρίως από την Near East, αλλά και πολλές άλλες φιλανθρωπικές οργανώσεις ότι στο λιμάνι της Σμύρνης κατέγραψαν χιλιάδες κορίτσια που ήταν σε κατάσταση εγκυμοσύνης. Αυτά τα παιδιά όταν ήρθαν στην Ελλάδα έκαναν έκτρωση γιατί τα παιδιά δεν ήταν δικά τους και έμειναν με κατεστραμμένη ψυχή μέχρι το τέλος της ζωής τους.

Υπάρχει επίσης αναφορά του Μητροπολίτη Γερμανού της Αμάσειας  όπου περιγράφει πως σκότωσαν τον άμαχο πληθυσμό και βίασαν ανεξαιρέτως  τα παιδιά και τις παρθένες της περιοχής, τις ωραιότερες τις έκλεισαν σε χαρέμια. Μείναν πάρα πολλοί πίσω, γυναίκες και παιδιά και τους κλείσαν σε χαρέμια και πέρασαν τη ζωή τους ως αντικείμενα σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
   

   Ο Κεμαλισμός  κι ο Ναζισμός έχουν συνέχεια μεταξύ τους, Υπάρχουν έρευνες και βιβλία όπως ενός από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, το Harvard για το πως ο Κεμάλ ήταν δάσκαλος του Χίτλερ και ο Χίτλερ μαθητής του Κεμάλ.Και άλλωστε αυτοί το παραδέχονταν και δημόσια. Ο ένας παραδεχόταν τον άλλον και ο Χίτλερ είχε πρότυπο τον Κεμάλ για το πως "καθάρισε" την Τουρκία από τα "ξένα στοιχεία" για να εφαρμοστεί το "Η Τουρκία στους Τούρκους".Ο δε Χίτλερ όταν ξεκίνησε το δικό του γενοκτόνο σχέδιο με τη φράση "Ποιός θυμάται τους Αρμένιους ;".
   
Αφού δεν τιμωρήθηκε το έγκλημα στη δική μας πατρίδα, στον Πόντο, στη Μικρά Ασία, στη Θράκη επαναλήφθηκε στην Ελλάδα ως Κατοχή από τους Ναζί.
   
Δύο βιβλία που βοήθησαν για την υπόθεση της Γυναικοκτονίας, Παιδοκτονίας ήταν το Ούτε το όνομά μου της Thea Halo και   η Ταμάμα, η αγνοούμενη του Πόντου του αείμνηστου Γιώργου Ανδρεάδη.

 Ένα άλλο άγνωστο κεφάλαιο της Γενοκτονίας είναι οι αγνοούμενοι. Ήταν βίωμά μας να γυρνάμε μετά τη Θεία Λειτουργία την Κυριακή για να ακούμε τις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού.Και πόσες οικογένειες στο τραπέζι τους έβαζαν κι ένα ακόμη πιάτο για το χαμένο αδελφό , τη χαμένη αδελφή , αυτούς που έμειναν εκεί και δεν ξέραν αν ζουν ή αν πέθαναν.

Στο ζήτημα της Γενοκτονίας πρέπει να  λειτουργήσουμε όλοι μαζί και πράξουμε όλοι μαζί.
Φέτος τη 19η Μαΐου να είμαστε όλοι στην πλατεία Αγίας Σοφίας για να τιμήσουμε τη Γενοκτονία των προγόνων μας αλλά και να διατρανώσουμε ότι δε θ΄ανεχθούμε καμμιάς μορφής Γενοκτονία.
Σας ευχαριστώ πολύ .


Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Τουρκία:Το κράτος -φυλακή σε περιοδεία



Μέρος της συνέντευξης στην εκπομπή του Παύλου Κυριακίδη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΑΥΛΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

Θ. Μαλκίδης

Το κράτος -φυλακή Τουρκία σε περιοδεία

Το προγραμματισμένο δημοψήφισμα στην Τουρκία το οποίο θα επικυρώσει  την εγκαθίδρυση  του Ερντογάν σε Σουλτάνο Κεμαλικής κοπής, αποτελεί ένα κεντρικής σημασίας θέμα για την πορεία της χώρας. Προφανώς για το αν η Τουρκία   θα αποτελεί ένα ολοκληρωτικού τύπου καθεστώς και με τη λαϊκή   συναίνεση. Μία χώρα που ουσιαστικά δεν θα έχει ούτε Κυβέρνηση ούτε Κοινοβούλιο, παρά μόνον έναν παντοδύναμο και ανεξέλεγκτο Πρόεδρο. 

Οι περιοδείες (!!!!) για την προώθηση του δημοψηφίσματος, οι κατηγορίες περί Ναζισμού (οι Δάσκαλοι μιλούν στους Μαθητές....), η πρόκληση και το θράσος ως εξωτερική πολιτική, οι φυλακίσεις χιλιάδων ανθρώπων, η εισβολή σε γειτονικές χώρες και η απειλές σε άλλες, η άρνηση των παλιών Γενοκτονιών και η νέα Γενοκτονία εις βάρος των Κούρδων, αποτελούν μεταξύ των άλλων τη σημερινή  πραγματικότητα. Όταν  ο Σουλτάνος γίνει και με το νόμο Σουλτάνος ακολουθώντας τον δάσκαλο του Αδόλφου Χίτλερ, Μουσταφά Κεμάλ τότε τι να περιμένουμε; 



Ο Τζαν Ντουντάρ, ο πρώην αρχισυντάκτης της «Τζουμχουριέτ», ο οποίος δημοσίευσε το άρθρο με τίτλο «Αυτά είναι τα όπλα που ο Ερντογάν λέει πως δεν υπάρχουν», αποκαλύπτοντας  ότι τα φορτηγά που ανήκαν στις μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας (MIT) μετέφεραν όπλα στους ισλαμιστές στη Συρία, είναι ακόμη πιο συγκεκριμένος. 
Έχοντας  φυλακιστεί για «αποκάλυψη κρατικών μυστικών», «κατασκοπία», «συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση», υποστεί απόπειρά δολοφονίας και διωκόμενος πλέον διαφεύγει στο εξωτερικό μπορεί να μιλήσει με περαιτέρω στοιχεία:

«Στην Τουρκία έχουμε μια καταπιεστική κυβέρνηση που στηρίζεται στα ψέματα και μισεί την αλήθεια......
Ο Ερντογάν απεχθάνεται την κριτική.  Για τον Ερντογάν, εάν δεν είσαι μαζί του, είσαι με τους τρομοκράτες, είσαι εχθρός, είσαι προδότης.Βγήκε live στην τηλεόραση και στοχοποιώντας με, υποσχέθηκε ότι «εκείνος που το έγραψε θα το πληρώσει πολύ ακριβά». 


Ο Ερντογάν με πρόσχημα το πραξικόπημα σαρώνει τα πάντα. Εκκαθαρίσεις. Διώξεις. Συλλήψεις. Δεκάδες χιλιάδες απολύσεις – δικαστικοί, πανεπιστημιακοί, δημόσιοι υπάλληλοι, αστυνομικοί, στρατιωτικοί, δημοσιογράφοι. Κλίμα τρόμου. Όλοι φοβούνται. 

Η αγριότητα της καταστολής δεν έχει  όμοιό της....
Εκατοντάδες δημοσιογράφοι έχασαν τη δουλειά τους...δεκάδες ΜΜΕ υποχρεώθηκαν να κλείσουν. Καταστολή. Συλλήψεις. Διώξεις. Περισσότεροι από 150 δημοσιογράφοι δεν βρίσκονται στα γραφεία τους, αλλά σε κελιά. Η Τουρκία είναι σήμερα η πιο μεγάλη φυλακή (δημοσιογράφων) στον κόσμο...... 


Παράλληλα ο Ερντογάν εκβίασε την Ευρώπη απειλώντας την με τους πρόσφυγες. Ο εκβιασμός του ήταν πολύ αποτελεσματικός. 

 Η συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης - Τουρκίας για το προσφυγικό κλείνει το στόμα της Ευρώπης για όσα συμβαίνουν στην Τουρκία. Η συμφωνία είναι: ο Ερντογάν να κρατήσει τους πρόσφυγες στο τουρκικό έδαφος με αντάλλαγμα η Ευρώπη να σωπαίνει για όσα κάνει ο Ερντογάν στο εσωτερικό της χώρας. ....

Ευτυχώς, όμως, είμαι ζωντανός. Το λέω μετά λόγου γνώσεως.....». (απόσπασμα από τη συνέντευξη στην Τ. Παπαδοπούλου) 




Πολλοί και πολλές  στην Ελλάδα και την Κύπρο που έτρεφαν  αυταπάτες, έχουν ακόμη  ψευδαισθήσεις για την Τουρκία, έχοντας γίνει και συνομιλητές της προωθώντας ακόμη και λύσεις που αφορούν τη Δημοκρατία και  την Ελευθερία αρχές  απροκάλυπτα ασύμβατες με την Τουρκία; 

Η ιστορία θα κρίνει αυστηρά εάν ο Ελληνικός λαός στην Ελλάδα και την Κύπρο θα επιλέξει να είναι με τη βαρβαρότητα και το φασισμό ή με τις αξίες της Ελληνικότητας, που είναι  η αντίσταση στον ολοκληρωτισμό. Μία πράξη που συμβαδίζει με αυτήν την επιλογή είναι στην μεν  Κύπρο να  σταματήσουν  οι συνομιλίες για την αποκαλούμενη λύση, στη δε Ελλάδα να απαγορευτεί η είσοδος στον περιοδεύοντα θίασο του  επιγόνου του Κεμάλ Σουλτάνου  Ερντογάν, του   κράτους -φυλακή, των ρατσιστών και φασιστών Γκρίζων Λύκων και των ποινικών εγκληματιών..... 




Δείτε το βίντεο του Δημοκρατικού Κόμματος των Λαών (HDP) για το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα, έχοντας πολύ ενδιαφέρον για τους Έλληνες και τους Χριστιανούς.






Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

H ενόχληση της τουρκόφωνης Εφημερίδας Μπιρλίκ της Κομοτηνής για τα μνημεία και τις εκδηλώσεις για τη Γενοκτονία, την οποία ονομάζει "δήθεν"!!!!



Θ. Μαλκίδης
Η ενόχληση για τα μνημεία και τις εκδηλώσεις για τη Γενοκτονία. Εφημερίδα Μπιρλίκ Κομοτηνή 6 Μαρτίου. 
http://www.birlikgazetesi.net/haberler/12554-soezde-pontus-soykiriminin-100yili-hazirliklari-tam-gaz-devam-edyor.html
Το κείμενο όπου καταγράφεται η ενόχληση της τουρκόφωνης εφημερίδας Μπιρλίκ της Κομοτηνής έχει  τεράστιο  ενδιαφέρον για πολυποίκιλους λόγους.  Για ακόμη μία φορά εμφανίζονται επί ελληνικού εδάφους οι απόψεις άρνησης που αφορούν το μαζικό έγκλημα αναφερόμενες  στα μνημεία, στις εκδηλώσεις και τους ανθρώπους που αναδεικνύουν την υπόθεση της Γενοκτονίας, ζητώντας την αναγνώριση από την Τουρκία. Το φασιστικό κράτος- φυλακή όπως λέει ο διωκόμενος πρώην διευθυντής της εφημερίδας Τζουμχουριέτ Τζαν Ντουντάρ :
"Σχεδόν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας συνεχίζονται ταχέως οι ετοιμασίες για την δήθεν "Ποντιακή Γενοκτονία"
Μετά από τις μεγάλες πόλεις, τώρα και σε χωριά που έχουν μεταναστεύσει Ρωμιοί από την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας, στήνονται μνημεία για την δήθεν ¨Ποντιακή Γενοκτονία¨.Έτσι ενώ στην Τουρκία η 19/5/1919-ημερομηνία αποβίβασης του Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ στην Σαμψούντα γιορτάζεται ως εορτή, στην Ελλάδα μετά από ψήφιση στην ελληνική βουλή το 1994, κάθε χρόνο οργανώνονται διάφορες τελετές με το αιτιολογικό πως δήθεν έγινε ¨γενοκτονία¨.

Στα πλαίσια της συμπλήρωσης 100 ετών το έτος 2019, η Ελλάδα επιταχύνει τις εκδηλώσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Η Ομοσπονδία Ποντίων, ποντιακοί σύλλογοι και δήμοι επιταχύνουν τις ετοιμασίες τους, ενώ εν όψει των εκδηλώσεων για την 100η επέτειο, άρχισαν να στήνονται μνημεία για την δήθεν ¨Ποντιακή γενοκτονία¨  σε πλατείες χωριών όπου μετανάστευσαν Ρωμιοί από την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας".
Τα σχόλια για το παραπάνω κείμενο μπορούν να ληφθούν από τα παρακάτω αποσπάσματα των νόμων της Ελληνικής Δημοκρατίας σχετικά με τη Γενοκτονία και την άρνησή της....

.





Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο:Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και η Γυναικοκτονία


Θ. Μαλκίδης 

Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και  η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας: Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο

Σαν σήμερα το  1921 στην Πάφρα  του Πόντου γράφεται μία ακόμη σελίδα δολοφονίας των Ελληνίδων  (και των παιδιών τους) που έχει  επαναληφθεί κατά καιρούς κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορικής πορείας αντίστασης και σωτηρίας. 
Το ολοκαύτωμα των γυναικών της Πάφρας στο κάστρο της γυναίκας (Κιζ Καλεσί) θυμίζει Ζάλογγο, Νάουσα, Σμύρνη, Δίστομο. Είναι η επανάληψη της ίδιας σφαγής που έζησε η Πάφρα το 1680 και το 1917.  
Ενώ ο χορός «Θανατί Λάγγεμαν» (Κιζλάρ Χοπλαμασί) το «Πήδημα Κοριτσιών» («Κιζλάρ Καϊτεσί») είναι προς τιμήν των γυναικών   που προτίμησαν να πέσουν σε γκρεμό ύψους 150 μέτρων και  αναπαριστά την κίνηση της κοπέλας καθώς πηδούσε στο κενό. 

Μέσα στη  Γενοκτονία των Ελλήνων  που δολοφονήθηκαν από το φασιστικό σχέδιο  των δασκάλων του Χίτλερ, Ενβέρ, Ταλαάτ, Τζεμάλ, Κεμάλ πασά, Τοπάλ Οσμάν, υπήρξε και μία παράλληλη  δολοφονία, αυτή των γυναικών και των παιδιών που στοιχειοθετεί στην ουσία και στο πνεύμα της Σύμβασης του ΟΗΕ για τη Γενοκτονία, το μαζικό έγκλημα ενάντια στον ελληνικό λαό. 

Και αυτή η παράλληλη δολοφονία ήταν η Γυναικοκτονία και η Παιδοκτονία, η δολοφονία των Ελληνίδων και των παιδιών τους.
Τόσο από τους Νεότουρκους, όσο και από του Κεμαλικούς, από την Πάφρα μέχρι τη Σάντα και από την Κερασούντα μέχρι τη Σμύρνη, οργανώθηκε, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η μαζική δολοφονία γυναικών και παιδιών, η μεταφορά τους στην τουρκική ομάδα, οι μαζικοί βιασμοί ακόμη και εγκύων γυναικών και κοριτσιών και η δολοφονία τους, κλείσιμο σε εκκλησίες και εμπρησμό τους και εκατοντάδες παρόμοια εγκλήματα. Είναι η συνέχεια των σφαγών στη Χίο και στη Σαμοθράκη, η πράξη σωτηρίας στο Ζάλογγο και στην Νάουσα, είναι ο ενδιάμεσος σταθμός πριν οι μαθητές Ναζί ακολουθήσουν το παράδειγμα των δασκάλων Κεμαλικών στο Δίστομο και τους άλλους μαρτυρικούς τόπους.

Η προσπάθειά μας  έχει ως στόχο την ανάδειξη της δολοφονίας των γυναικών και των παιδιών, της Γυναικοκτονίας και της Παιδοκτονίας, στόχος που αποτελεί ένα προφανές αίτημα για αναρίθμητους λόγους. Όσα είναι τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων από τη Θράκη και την Ιωνία και από τον Πόντο μέχρι την Καππαδοκία, όσα είναι τα ορφανά, οι αγνοούμενοι, οι βιασμένες γυναίκες και τα κορίτσια, οι γυναίκες που προτίμησαν να πέσουν μαζί με τα παιδιά τους σε  γκρεμούς και ποτάμια, προτιμώντας το θάνατο από την ατίμωση. 

Η σημερινή παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας οφείλει να αφιερωθεί στα εκατοντάδες χιλιάδες θύματα του σχεδίου εξόντωσης από το Ζάλογγο μέχρι την Πάφρα και το Δίστομο που επειδή δεν τιμωρήθηκε, επαναλήφθηκε και επαναλαμβάνεται. Μόνο η ανάδειξη και η τιμωρία της Γυναικοκτονίας μπορεί να αποτρέψει παρόμοια εγκλήματα, αποτελώντας ουσιαστική πράξη έναντι των θυμάτων του Ελληνικού Ολοκαυτώματος και ειδικότερα των γυναικών και των παιδιών.











Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Αυστραλός Γερουσιαστής ζητά συγνώμη για την άρνηση της Γενοκτονίας των Αρμενίων και των Ελλήνων.....





O Άλαν Φέργκιουσον, Αυστραλός Γερουσιαστής, ζητά συγγνώμη για την άρνηση των Γενοκτονίας των Αρμενίων και των Ελλήνων ήδη από το 2009

Θ. Μαλκίδης 


Μέλος της Διεθνούς Ένωσης  Ακαδημαϊκών για τη Μελέτη των  Γενοκτονιών, η οποία το 2007 αναγνώρισε τη Γενοκτονία των Ελλήνων, των Αρμενίων και των Ασσυρίων και μέλος της Διεθνούς Ένωσης για τα Δικαιώματα και την Απελευθέρωση των Λαών η οποία το 1998 και το 2002  εισήγαγε το ζήτημα της Γενοκτονίας στο Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο του ΟΗΕ.

Ήδη από το 2009 τo μέλος της Άνω Βουλής του Ομοσπονδιακού κοινοβουλίου της Αυστραλίας  γερουσιαστής Άλαν Φέργκιουσον ζήτησε   συγγνώμη για τον όρο «αμφισβητήσιμη» που χρησιμοποίησε όταν αναφέρθηκε στη Γενοκτονία των Αρμενίων και των Ελλήνων. Μιλώντας σε συνεδρίαση του  ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου ο γερουσιαστής Φέργκιουσον  έθεσε υπό  αμφισβήτηση την ιστορική αλήθεια για τη Γενοκτονία των Αρμενίων και  των Ελλήνων, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να περιγραφεί με «ακρίβεια» σήμερα.

Η Αρμενική Εθνική Επιτροπή της Αυστραλίας και εκπρόσωποι των Ελληνικών και Ασσυριακών κοινοτήτων   παρουσίασαν αμέσως  ακαδημαϊκό υλικό σχετικά με τη Γενοκτονία των   απαιτώντας τη συγνώμη του  Γερουσιαστή για τα όσα είπε  ως προς την ορθότητα αυτών των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, τα οποία έχουν καταδικαστεί από τη Διεθνή Ένωση Ακαδημαϊκών για τη Μελέτη των  Γενοκτονιών.

Στη συνέχεια ο γερουσιαστής Φέργκιουσον επανεξέτασε τη   θέση του και στην επιστολή του  που έστειλε ανέφερε ότι ζητά  «συγγνώμη», λέγοντας πως με  την ομιλία του δεν είχε ποτέ ως στόχο να προκαλέσει «αγωνία»Ενώ συνέχισε λέγοντας πως  «δέχομαι τα ευρήματα της Διεθνούς Ένωσης για τα Δικαιώματα και την Απελευθέρωση των Λαών σε σχέση με τις θηριωδίες που διαπράχθηκαν εις βάρος των Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων»

Ο πρόεδρος της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής της Αυστραλίας  Βαράντ Μεγκουερντικιάν  είπε ότι «η κοινότητα δέχεται  τη απολογία του γερουσιαστή Φέργκιουσον και προσβλέπει στη δημιουργία μια ισχυρής σχέση συνεργασίας με αυτόν.Δεχόμαστε τις τύψεις του γερουσιαστή ως γνήσιες και πιστεύουμε ότι ο γερουσιαστής συνειδητοποιεί τώρα τη μεγάλη επίδραση που είχε  το έγκλημα αυτό κατά της ανθρωπότητας έχει  στη ζωή του τόσων πολλών απογόνων απόγονοι των Αρμενίων και των Ελλήνων, που τώρα θεωρούν την Αυστραλία το σπίτι τους».


Υ.Γ. Ο παραλληλισμός με τις αντίστοιχες καταστάσεις που ζούμε στην Ελλάδα σχετικά με τους αρνητές της Γενοκτονίας είναι προφανής. Επιπλέον  της άρνησης υπάρχουν και οι σύμβουλοι Υπουργών και οι υποψήφιοι  βουλευτές του καθεστώτος που υπονομεύουν τον αγώνα μας. Απόντες βεβαίως από αυτόν, παρόντες όμως στην υπονόμευσή  του και όταν αυτός δικαιώνεται στην οικειοποίησή του......








Σχολικά βιβλία συνταγών μαγειρικής,«θεματικές» εβδομάδες και άλλα συναφή.....







Θ. Μαλκίδης

Σχολικά βιβλία με συνταγών μαγειρικής και «θεματικές» εβδομάδες...

Στο περιοδικό ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί (τεύχος Μάρτιος 2017), αναφερόμαστε σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν την επίσημη προσφερόμενη εκπαίδευση όπως αυτή προσεγγίζεται από  τα σχολικά εγχειρίδια και τη θεματική εβδομάδα. Τα πρώτα    παρότι τα πληρώνουμε όλοι με κόπο, μόχθο και ιδρώτα, περιλαμβάνουν δεκάδες συνταγές μαγειρικής, εντυπωσιακής προκλητικότητας κείμενα, τα οποία εκχυδαΐζουν  μεταξύ των άλλων την Ελληνική Επανάσταση του 1821 και το έπος του 1940,  μέχρι την Ορθοδοξία και την οικογένεια,   βγάζουν εκτός ύλης τη Γενοκτονία των προγόνων μας, προτείνοντας ως πρότυπα στην  χρεοκοπημένη  Ελλάδα το φασίστα Μουσταφά Κεμάλ, ενώ συμπεριλαμβάνονται  κείμενα τα οποία αναζητάς τη στόχευσή τους. 
(Αλήθεια το κείμενο στο βιβλίο της «Νεοελληνικής Γλώσσας», της Α’ Γυμνασίου (σελ. 16), με τίτλο  «Οσάκις» το οποίο  αναφέρεται στη σχέση  του 25χρονου Σάκη με τη  15χρονη Αλέκα, ποιο παιδαγωγικό στόχο έχει; Γιατί στον ανθρώπινο, ηθικό και  νομικό μας πολιτισμό η σχέση αυτή έχει άλλα ονόματα, ενώ από τον τελευταίο  τιμωρείται  με αυστηρές ποινές!  )

Παράλληλα η προτεινόμενη «θεματική εβδομάδα» μαζί με άλλα συναφή όπως το  συνέδριο «πολύχρωμο σχολείο» , αποτελούν  κρίσιμης σημασίας ζητήματα τα οποία επιβάλλονται με  προκλητικό τρόπο στα Ελληνόπουλα, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς τους, οι οποίοι σύμφωνα με τα επίσημη χείλη δεν έχουν το δικαίωμα να μη τα στείλουν στις σχετικές ενημερώσεις!

Το σύνταγμα των Ελλήνων στο άρθρο 16 παράγραφος 2 αναφέρει τα εξής: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». 

Η  παραπάνω παράγραφος από το Σύνταγμα, τι σχέση έχει με τα γνωστά ανήθικα, ανιστόρητα, ανθελληνικά, αντιχριστιανικά, αντιοικογενειακά αποσπάσματα από σχολικά βιβλία της γλώσσας, της λογοτεχνίας, της ιστορίας, του ανθολογίου ( το σχετικό κείμενο  εδώ http://malkidis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_21.html  ) με τη «θεματική εβδομάδα» και το «πολύχρωμο σχολείο» ; 

Αποτελεί χρέος και καθήκον οι  εκπαιδευτικοί και οι γονείς  «να πούνε όλοι από μία φορά στη ζωή τους ένα όχι...» όπως τονίζει ποιητής της Κύπρου Κώστας Μόντης.  Να απαιτήσουν  την κατάργηση των παραπάνω σχολικών βιβλίων και της «θεματικής εβδομάδας» μαζί με άλλα συναφή όπως το  συνέδριο για «πολύχρωμο σχολείο», που έχουν δημιουργήσει τεράστιο  ζήτημα, ζητώντας     την  εφαρμογή του Συντάγματος και βεβαίως την υιοθέτηση «εβδομάδας Ελληνικότητας».    «Σε μια εποχή παγκόσμιου ψεύδους το να λες την αλήθεια είναι πράξη μια επαναστατική»,  γράφει ο Τζορτζ Όργουελ και η Ελληνικότητα της  αλήθειας, της αντίστασης στο φασισμό και στον ολοκληρωτισμό, του αγώνα ενάντια στην υποδούλωση και την εξαφάνιση είναι πράξη Επαναστατική............. 





Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Μνήμη Δημάρχου Αλεξανδρούπολης Ηλία Ευαγγελίδη


Θ. Μαλκίδης 

Μιλώντας και γράφοντας για το Δήμαρχο  Αλεξανδρούπολης Ηλία Ευαγγελίδη είκοσι χρόνια μετά.

Ο Ηλίας Ευαγγελίδης, γόνος προσφύγων από τον Πόντο και την Καππαδοκία, γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη  το 1954.  Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ διετέλεσε Πρόεδρος των Σπουδαστών καταγόμενων από την Αλεξανδρούπολη, την περίοδο 1976-1977. Μετά το τέλος των σπουδων του και την επιστροφή του στην Αλεξανδρούπολη διετέλεσε πρόεδρος του Νοσοκομείου της πόλης, Νομαρχιακός Σύμβουλος (ως εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου)  πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης- Αποχέτευσης Αλεξανδρούπολης.

  

Εκλέχθηκε Δήμαρχος τον Οκτώβριο του 1994, υποστηριζόμενος από πολλές πολιτικές δυνάμεις και παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι την 6η  Μαρτίου 1997, αφού πάλεψε για πολύ  καιρό με την επάρατο νόσο.

Ο Ηλίας Ευαγγελίδης ήταν αξιοπρεπής, αγωνιστής, ανιδιοτελής και οραματιστής, προσηλωμένος στα δημοκρατικά ιδεώδη, μαχόμενος  για το συμφέρον της Αλεξανδρούπολης, της Θράκης και του Ελληνισμού.

Ευχαριστώ το Θεό που μου χάρισε μία σημαντική εμπειρία συνεργασίας για πολλά χρόνια με τον Ηλία Ευαγγελίδη. Ήταν ένας ωραίος άνθρωπος, πολιτικός και φίλος, ένας αυθεντικός Έλληνας της καθ' ημάς Ανατολής και έτσι τον θυμάμαι και έτσι τον θυμόμαστε.  

Αγαπημένε μας  Ηλία, καλό Παράδεισο, καλή Αντάμωση, καλή Ανάσταση.


 Διαδηλώνοντας για τα δίκαια της Κύπρου στην πλατεία Κύπρου (στο παλιό Δημαρχείο)

 Βράβευση του  Αθανάσιου Μανιά για την προσφορά του στον προσκοπισμό της πόλεως.
 Στην εκδήλωση για την αδελφοποίηση της Αλεξανδρούπολης με την Κάλυμνο και με την Λακατάμια της Κύπρου.


Με τη δημοτική ομάδα
Από αριστερά: Ηλιάδης, Κουσίδης, Κούρτης, Καϊσας, Παντελίδης, Καραμανίδης, Κοσμίδης Γ., Γιοφτσίδης, Σεραφειμίδης, Καφετζής, Ευθυμίου, Μπίμπασης,  Γιαννούλης, Θωμαϊδης, Γκιοκτσέ.



Βραβεύοντας τους παλαιούς προσκόπους Α. Μανιά και Α. Κριτού.


Περιμένοντας τον Τούρκο Υπουργό Γιλντιρίμ Ακτουνά μπροστά στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης το  1995. Από αριστερά Κουσίδης, Νάστας, Ευαγγελίδης, Κολιός, Παρασχάκη κρατώντας τον πίνακα με τους σφαγείς του Ελληνισμού, Τοπάλ Οσμάν, Ισμέτ Ινονού, και Μουσταφά Κεμάλ.

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Περιοδικό ΠΟΝΤΟΣ


Κυκλοφορεί το νέο, δεύτερο, τεύχος του περιοδικού «Πόντος» με αντικείμενο την ιστορία τη λαογραφία και τον πολιτισμό του Ποντιακού Ελληνισμού. 

Ένα νέο περιοδικό το οποίο μπορεί να θεωρηθεί ως συνέχεια της παλαιότερης και πολύ σημαντικής Ποντιακής εφημερίδας “Πόντος”.

Στις 52 σελίδες του περιλαμβάνει πλούσια ύλη γύρω από την ιστορία, τη λαογραφία και τον πολιτισμό του Ποντιακού Ελληνισμού:

- Η δράση του Μητροπολίτη Γερμανού Καραβαγγέλη τον Πόντο μέρος δεύτερο,

- Περί της Ποντιακής διαλέκτου και ετυμολογία Ποντιακών λέξεων της Γιώτας Ιωακειμίδου,

- Αρχαίες λέξεις που σώζονται την ποντική διάλεκτο της Αρχοντούλας Κωνσταντινίδου,


- Πως οι Τούρκοι παραποιούν την ιστορία, 

-Πως επικοινωνούσαν από την Τραπεζούντα ως την Περσία σε λίγες ώρες,

- Ρετζέπ Γιλμάζ Χριστόφορος: «είμαι Πόντιος και θέλω να πάω στην Ελλάδα», του Χρήστου Κωνσταντινίδη

- Το θέατρο στη Σάντα,


- Η ιστορία του Επές της Γιώτας Ιωακειμίδου,

- Πως βρέθηκαν οι Αιγύπτιοι στον Πόντο στα αρχαία χρόνια,

- Η σύλληψη και η απελευθέρωση του Πόντιου αγωνιστή Γιάννη Βασίλη Γιαιλαλί πρώην Ιμπραχήμ, του Θ. Μαλκίδη

- Γιώργος Μαρτασίδης: ο επιχειρηματίας που μαθαίνει την Ευρώπη να ντύνεται Ποντιακά και πολλά ακόμη θέματα.

Για  συνδρομές (Ετήσια συνδρομή 20 ευρώ)
υπεύθυνος Βορείου Ελλάδας
κιν. 6977270921  ( Γιώργος Πεζιρκιανίδης)
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: pontospg@gmail.com

Ένας ακόμη αγνοούμενος του 1974 επιστρέφει στη γη που γεννήθηκε

Θ. Μαλκίδης

Η επιστροφή ενός ακόμη αγνοούμενου του 1974
Σήμερα Κυριακή της Ορθοδοξίας κηδεύτηκε ο  ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ από το Παλαίκυθρο Στρατιώτης του 286 Μηχανοκίνητου Τάγματος Πεζικού που έπεσε μαχόμενος και  αντιστεκόμενος στην εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο, στις 15 Αυγούστου 1974 στην περιοχή Λαπάτσα στον Κοντεμένο.
 Η κηδεία έγινεστις  ώρα 12.00μ.μ, από τον ιερό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Πέρα Χωρίο Νήσου, ενώ αντί για στεφάνια, η οικογένεια παρακάλεσε να γίνονται εισφορές για άπορες οικογένειες.
Επίσης έγινε η κηδεία του Κωνσταντίνου Αυξέντη, οποίος έπεσε το 1974 υπηρετώντας στην 32 ΜΚ που έδρευε στον Άγιο Χρυσόστομο. Πολέμησε στην Άσπρη Μούττη καταλαμβάνοντας μαζί με την ομάδα του πολλά Τουρκικά φυλάκια και πολυβολεία. Ψάχνοντας οι γονείς του τον βρήκανε,και η Μάνα του τον παρακαλούσε, ίσως από συναίσθημα, να φύγει μαζί τους να επιστρέψει στο χωριό. "Μανά έθθα γινεί ο γιος σου λιποτάκτης" της απάντησε και τους κατευόδωσε στο καλό.
Στην δεύτερη εισβολή αφού πολέμησε γενναία,με το σπάσιμο της γραμμής της Μιας Μηλιάς,διατάχθηκε μαζί με συμπολεμιστές του, να οπισθοχωρήσουν στην Χαλεύκα όπου θα τους ανάμεναν λεωφορεία να τους μεταφέρουν με ασφάλεια στα μετόπισθεν. Δυστυχώς λεωφορεία δεν υπήρχαν, έτσι άρχισε η οδύσσεια του Κωνσταντίνου και μεγάλου αριθμού στρατιωτών . Αφού μοιράστηκαν σε μικρότερες ομάδες για να μην γίνονται εύκολος στόχος στους Τούρκους άρχισε η διέξοδος προς της ελεύθερες περιοχές. Πρώτα έφτασαν στην Ακανθού όπου οι κάτοικοι τους έδωσαν φαγητό και νερό. Προχώρησαν μετά στο Φλαμούδι,όπου κρύφτηκαν σε μια φάρμα για να ξεκουραστούν. Τότε είδαν Τούρκους να πλησιάζουν. Ο Κωνσταντίνος αποφάσισε να μείνει μαζί με ένα άλλο στρατιώτη να καλύψουν την υποχώρηση των άλλων στρατιωτών γνωρίζοντας την δυσκολία για να γλυτώσουν. Άρχισαν να πυροβολούν τους Τούρκους,σε μια άνιση μάχη,με λιγοστά πολεμοφόδια αλλά με ατσάλινη ψυχή. Τελικά ο Κωνσταντίνος και ο άλλος στρατιώτης έπεσαν μαχόμενοι υπέρ πίστεως και πατρίδος.


Οι αγνοούμενοι της Κερύνειας, της Αμμοχώστου και της Μόρφου, οι Έλληνες αγνοούμενοι - αγωνιστές της Κύπρου του 1974 είναι η συνέχεια των αγνοουμένων της Τραπεζούντας, της Σμύρνης, της Αδριανούπολης, του 1922. Το ίδιο φασιστικό καθεστώς το οποίο  δεν τιμωρήθηκε το 1922 επανέλαβε τα εγκλήματά του το 1974 και  τα επαναλαμβάνει και σήμερα. Όμως είναι βέβαιο ότι η  Ύβρις ακολουθείται από τη Νέμεσις.....