Θ. Μαλκίδης
Ούτε με το Μέγα Αλέξανδρο πρωθυπουργό μας είπαν ότι δεν καταργείται η " Συμφωνία" παραδίδοντας και τα εμπορικά σήματα στους λωποδύτες.
Η ονομασία (brand name) ενός ποιοτικού προϊόντος αποτελεί το διαβατήριο του, ενώ πολλές φορές συνιστά καθοριστικό λόγο επιλογής του από τον καταναλωτή. Η συμφωνία των Πρεσπών, πέραν των άλλων προβλημάτων στον εμπορικό τομέα, στον αγροδιατροφικό χώρο και στο περιβάλλον, αφήνει σε πλήρη αοριστία και το θέμα της ονομασίας των περίφημων προϊόντων της Μακεδονικής Γης.
Συγκεκριμένα, στο άρθρο 1, παρ. 3, εδ. θ΄ υπάρχει μόνο ένα ευχολόγιο για έναν «ειλικρινή, δομημένο και με καλή πίστη διάλογο για αμοιβαίως αποδεκτό όφελος (!)» μεταξύ των επιχειρηματικών κοινοτήτων και για μια ακαθόριστη διμερή ομάδα ειδικών στο πλαίσιο της ΕΕ με συνεισφορά του ΟΗΕ και του ΔΟΤ, η οποία θα δράσει επί τριετία μετά το 2019.