Έπειτα από 66 χρόνια, τα λείψανα του μικρότερου ήρωα του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59, του Δημητράκη Δημητριάδη, από τη Λάρνακα, τάφηκαν σήμερα στο κοιμητήριο του Αγίου Γεωργίου Κοντού Λάρνακας, μετά την ταυτοποίησή τους .
Έπειτα από 66 χρόνια, τα λείψανα του μικρότερου ήρωα του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59, του Δημητράκη Δημητριάδη, από τη Λάρνακα, τάφηκαν σήμερα στο κοιμητήριο του Αγίου Γεωργίου Κοντού Λάρνακας, μετά την ταυτοποίησή τους .
Ο Ερντογάν βρήκε την ευκαιρία για να παραπονεθεί στις ΗΠΑ για τις κυρώσεις στην Τουρκία και την αποβολή από το πρόγραμμα των F-35 μετά τη συνάντηση της Αττάλειας ανάμεσα στους ΥΠΕΞ Ρωσίας και Ουκρανίας.
Ἡ συμβολή τῶν Μικρασιατῶν στήν Ἐθνεγερσία τοῦ 1821
Τό 1821 ἦταν ἕνας πανεθνικός ξεσηκωμός, στόν ὁποῖο ἔδωσαν τό «παρών» ὅλοι οἱ Ἕλληνες, προσφέροντας ὅ,τι καθένας μποροῦσε. Δέν ἦταν δυνατόν νά ἀπουσιάζουν οἱ Ἕλληνες τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τῆς Ἰωνίας, τοῦ Πόντου καί τῆς Καππαδοκίας. Οἱ «Ἀπόστολοι» τῆς Φιλικῆς Ἑταιρείας εἶχαν προετοιμάσει ἐγκαίρως πολλές πόλεις τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, φροντίζοντας νά μυήσουν ἀρκετά μεγάλο ἀριθμό Ρωμιῶν στό ἱερό μυστικό.
Θεοφάνης Μαλκίδης*
Δώδεκα χρόνια μετά την αναγνώριση της Γενοκτονίας από το Σουηδικό Κοινοβούλιο: Η ιστορία του σπουδαίου αυτού αποτελέσματος και ο αγώνας για τη Μνήμη και τη Δικαιοσύνη που συνεχίζεται
Η 11η Μαρτίου 2010 αποτελεί μία σημαντική ημέρα για τους Έλληνες (όπως και για τους Αρμένιους και για τους Ασσύριους σε όλο τον κόσμο), αποτελεί μία σπουδαία στιγμή για τη δικαίωση των εκατομμυρίων θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων, των Αρμενίων και των Ασσυρίων, για τους διασωθέντες, για τους απογόνους, για τη Μνήμη και για τη Δικαιοσύνη.
Πρέπει να δίνεις, αν θέλεις να έχεις.
Πρέπει να θυσιάζεις, αν θέλεις να αποκτήσεις.
Πρέπει να σιωπάς, αν θέλεις να ακούγεσαι.
Ο Δήμαρχος της γενέτειρας (Λύσης) του Γρηγόρη Αυξεντίου, Ανδρέας Καουρής, στο ετήσιο Εθνικό Μνημόσυνο του Υπαρχηγού της ΕΟΚΑ στο Μαχαιρά, διηγήθηκε την ιστορία του «Σταυραετού», που έσβησε μαχόμενος (κάηκε ζωντανός) μέχρι τέλους στη σπηλιά όπου κρυβόταν, πλησίον της Μονής, από αγγλικά πυρά.
Ίσως ποτέ άλλοτε όπως σήμερα δεν παίρνουν τόσο δραματική επικαιρότητα τα λόγια του αγίου Νεκταρίου για την κλήση και αποστολή του Έλληνα.
Εδώ και λίγο καιρό οι τύχες του Ελληνικού έθνους διακυβεύονται στην παγκόσμια πολιτική και οικονομική σκακιέρα· γιατί μάλλον οι Νεοέλληνες λησμονήσαμε την ταυτότητά μας, την ιδιαίτερη ιστορική, θρησκευτική και πολιτιστική φυσιογνωμία μας, τον ίδιο τον εαυτό μας, και θελήσαμε ν’ ακολουθήσουμε πρότυπα ξενικά, ήθος αλλότριο προς τη δική μας Παράδοση και εθνική φυσιογνωμία.
Ο Άγιος Νεκτάριος, όντας ο ίδιος Οικουμενικός με τα θαύματα και τα συγγράμματά του, δεν παύει να διδάσκει εμάς τους συμπατριώτες επιγόνους του για το οικουμενικό χρέος που έχουμε να επιτελέσουμε μέσα σ’ έναν κόσμο που παραπαίει ζητώντας πνευματικά ερείσματα προκειμένου να συνεχίσει να ζει.
Η φωνή του Αγίου είναι διαυγής, κρυστάλλινη, καθώς τα λόγια του συνιστούν το απαύγασμα της κατά Θεόν σοφίας του και της καθαρής από κάθε ιδιοτελή προσκόλληση καρδιάς του. Οι Άγιοι είναι οικουμενικοί άνθρωποι, πέρα από αρρωστημένους εθνικισμούς και σωβινισμούς. Τα όσα παρατίθενται στις παρακάτω γραμμές προέρχονται από δύο μικρές μελέτες του Αγίου: «Περί της Ελληνικής φιλοσοφίας ως προπαιδείας εις τον Χριστιανισμόν» και «Περί της κλήσεως και αποστολής του Έλληνος».
Απερίφραστα διακηρύττει ο Άγιος ότι ο Έλληνας, με την ανέκαθεν ροπή και αγάπη του προς την αρετή και τη σοφία, έχει ως σκοπό και αποστολή του να είναι διδάσκαλος της ανθρωπότητος.
Λέγει χαρακτηριστικά, με τόνο διαχρονικό:
«Η φιλοσοφία είναι αληθώς αναφαίρετο κτήμα του Έλληνος· διαδιδομένη ανά τα Έθνη προσηλυτίζει αυτά και καθιστά αυτά Ελληνικά, ουδέποτε δε παύεται ούσα Ελληνική… Η Ελληνική φιλοσοφία προώρισται ίνα καταστήση τους πάντας Έλληνας· εγεννήθη υπέρ του Χριστιανισμού και συνεταυτίσθη μετ’ αὐτοῦ, όπως εργασθή προς σωτηρίαν της ανθρωπότητος…
Ο Έλλην αληθώς εγεννήθη, ίνα φιλοσοφή· διότι εγεννήθη διδάσκαλος της ανθρωπότητος. Αλλ’ ἐὰν η φιλοσοφία εγένετο παιδαγωγός εις Χριστόν, έπεται ότι ο Έλλην, πλασθείς φιλόσοφος, επλάσθη Χριστιανός, επλάσθη ίνα γνωρίση την αλήθειαν και διαδώ (=να την διαδώσει) τοις έθνεσιν. Ναι· ο Έλλην εγεννήθη κατά θείαν πρόνοιαν διδάσκαλος της ανθρωπότητος· τούτο το έργον εκληρώθη αυτώ· αύτη ην η αποστολή αυτού· αύτη η κλήσις αυτού εν τοις έθνεσιν».
Αυτή ήταν η αποστολή του Έλληνα και προτού ακόμη γνωρίσει τον Χριστιανισμό. Πολύ περισσότερο αφότου τον γνώρισε, οπότε ο Έλληνας, παρατηρεί ο Άγιος, βρήκε σ’ αυτόν το τέλειο, το ιδανικό, βρήκε στον Χριστιανισμό ό,τι ο ίδιος ποθούσε να μάθει και αναζητούσε να βρει. Ο Χριστιανισμός έγινε ο διερμηνέας των αισθημάτων του Έλληνα. Γι’ αυτό και ο Έλληνας τον εγκολπώθηκε και τον περιέθαλψε μέσα του. «Ο Χριστιανισμός ως πρώτον δώρον αυτού εδωρήσατο αυτώ νέαν ζωήν· ο δε Έλλην υπεστήριξεν αυτόν δια των αγώνων και των αιμάτων του». Τόσο στενά μάλιστα συνδέθηκε ο Ελληνισμός με τον Χριστιανισμό, ώστε «αι έννοιαι των λέξεων Ελληνισμός και Χριστιανισμός εγένοντο συνώνυμοι. Έλλην σημαίνει Χριστιανός, και Χριστιανός σημαίνει Έλλην», διότι όποιος ενστερνίσθηκε τις αρχές του Ευαγγελίου, το οποίο με νεύση και δύναμη Θεού διαδόθηκε στον κόσμο κυρίως από τους Έλληνες, αυτός «φρονεί Ελληνικά».
Και εξηγεί ποια είναι η ουσία του «φρονείν Ελληνικά»: «…η τελείωσις, η ανύψωσις από του υλικού κόσμου προς τον πνευματικόν· ότι ο πνευματικός κόσμος δέον εστί να ζωογονή τον υλικόν κοσμον, ότι το πνεύμα ανάγκη να επικρατήση της ύλης, ότι οι πνευματικοί νόμοι δέον εστί να ώσιν ισχυρότεροι των φυσικών νομων»…
Εδώ τώρα ας καθρεφτίσουμε τους εαυτούς μας. Άραγε σήμερα το Ελληνικό έθνος έχει ως ύψιστη αρχή του «το πνεύμα να επικρατήση της ύλης;». Αυτή τη διάβρωση να φοβηθούμε. Αυτή που γίνεται δια των υλικών αγαθών. Όταν όλη η σκέψη και οι προσπάθειές μας ως ατόμων και ως έθνους κατατείνουν αποκλειστικά και μόνο στη διασφάλιση υψηλών χρηματοοικονομικών δεικτών, και την εθνική μας ευημερία την ταυτίζουμε στη συνείδησή μας με την εξασφάλιση καταναλωτικών αγαθών και υλικής και μόνο περιουσίας, τότε κατά πόσο, εμείς οι Έλληνες, φρονούμε ελληνικά; Εδώ ακριβώς διαγράφεται το χρέος μας. Χρέος να αναζητήσουμε άλλους δείκτες στην πορεία μας, αν θέλουμε να βγούμε από την πολυειδή κρίση που μας μαστίζει ως έθνος και που μας την παρουσιάζουν ως οικονομική και μόνο. Δείκτες πνευματικούς και όχι υλικούς. Να επενδύσουμε στην τράπεζα του πνεύματος, να διατηρήσουμε την ηθική μας ελευθερία από κάθε πνευματικό εξανδραποδισμό, από κάθε υποδούλωση του εσωτερικού φρονήματος, της αρετής μας.
Ο άγιος Νεκτάριος είναι απόλυτος στο σημείο αυτό:
Το Ελληνικό έθνος, τονίζει, οφείλει, έχοντας συναίσθηση της κλήσεως και της αποστολής του, να εργασθεί «πρώτον όπως τελειωθή αυτό εν τη σοφία και αρετή… και δεύτερον… υπέρ των αδελφών και των πλησίον αυτού», συνεχίζοντας έτσι το έργο των προγόνων του των αναγνωρισμένων ευεργετών της ανθρωπότητος. «Η κλήσις και η αποστολή του Ελληνικού έθνους υποχρεοί πάντα Έλληνα έχοντα συναίσθησιν των εαυτού ηθικών καθηκόντων να εργασθή εκθύμως εις πλήρωσιν αυτών».
Και επιλέγει ο Άγιος: «Η πατρίς και η Εκκλησία έχει σήμερον υπέρ ποτέ ανάγκην ανδρών αφωσιωμένων εις τας αρχάς του σταυρού, ανδρών ακαταπονήτων, ανδρών ζώντων ουχί δι’ εαυτοὺς, αλλά δια το Γένος και την Εκκλησίαν».
«Ζώντων ουχί δι’ εαυτοὺς, αλλά διά το Γένος και την Εκκλησίαν!».
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα Έλληνες που καταλαβαίνουν και σήμερα την έννοια των λέξεων αυτών…
Γενικότερα οι συνθήκες κράτησης στις φυλακές του Ντιγιάρμπακιρ θεωρούνται απάνθρωπες. Εκτός από τον υπερπληθυσμό και τις άθλιες συνθηκών διαβίωσης των κρατουμένων, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι τα βασανιστήρια στα οποία υποβάλλονται.
Σκέψεις ἁπλές, καθαρές, καθημερινές.
«Μελετώντας τίς ἀρχαῖες τραγωδίες παρατηροῦμε ὅτι ὅλες μά ὅλες ἀποτελοῦνται ἀπό τέσσερα διακριτά μέρη-ἑνότητες πού ὅμως κατά κάποιο τρόπο ἀλληλοκαλύπτονται.
Ἡ κουλτούρα ὡς εἴδωλο ἀνήκει στὶς μέρες μας στὰ πιὸ τυφλὰ εἴδωλα. Ἀπορρίπτοντας τὸ Θεὸ πού εἶναι ὁ μοναδικὸς ἐμπνευστὴς καὶ ὑποκινητὴς τοῦ πλέον εὐγενοῦς πολιτισμοῦ τόσο τῆς ψυχῆς ὅσο καὶ τοῦ σώματος, οἱ ἀθεϊστὲς ἄρχισαν νὰ λατρεύουν τὰ ἔργα καὶ τὶς κατασκευὲς τους τὰ ὅποια ὀνομάζουν μὲ μία λέξη – κουλτούρα.
Θεοφάνης Μαλκίδης
Οι δολοφόνοι θα προωθήσουν την ειρήνη ;
Διάσκεψη στους Δελφούς όχι στην ματωμένη Μικρά Ασία !
Εδώ και καιρό στην Αθήνα και τη
Λευκωσία, μία μορφωμένη, αξιοπρεπής, δυναμική, αυτόχθονη και αυτόφωτη πολιτική
τάξη η οποία θα είχε τη γνώση να κοιτάξει πίσω για να πάει μπροστά, θα έπρεπε να αναλάβει διεθνή
πρωτοβουλία για τη σύγκληση διάσκεψης για την ειρήνη στους Δελφούς. Δε
χρειάζεται να αναλυθεί περαιτέρω τι
σημαίνει για την οικουμένη, για την ανθρωπότητα, για τον παγκόσμιο πολιτισμό ο
χώρος αυτός.
Ωστόσο επειδή το επίπεδο της
λεγόμενης πολιτικής τάξης, της αποκαλούμενης πολιτικής ομάδας τόσο στην Αθήνα,
όσο και στη Λευκωσία είναι πολύ χαμηλό, αντί να ξέρει τι σηματοδοτεί, τι συμβολίζει
το κόσμημα των Δελφών, αντί να διαβάζει
Θουκυδίδη, αντί να προστατεύσει τον Ελληνισμό, περιορίζεται με το να διαβάζει τις δημοσκοπήσεις και τα εξωχώρια e-mail .
Και αφού το προηγούμενο χρονικό διάστημα
της αφωνίας, της αδιαφορίας, της ολιγωρίας, της σιωπής, έχει ονομάσει τη Γενοκτονία, το πρώτο
Ολοκαύτωμα του 20ου αιώνα, «συνωστισμό»,
«εξαφάνιση», «τραγωδία», βλέπει τους θύτες της Άγκυρας, της Σμύρνης, της Κερύνειας, του Ντιγιαρμπακίρ, της Ροτζάβα, του Κομπανί, τους
εμπόρους και τους διακινητές της Λέσβου και του Έβρου, να συγκαλούν σύσκεψη στη
αιματοβαμμένη Μικρά Ασία για την ειρήνη
(!) Οξύμωρο μεν, οικτρή πραγματικότητα δε. Χρειάζεται βεβαίως να γίνει μνεία για το που
οδήγησαν την Ευρώπη και την ανθρωπότητα οι πρωτοβουλίες και οι δήθεν συμφωνίες
του Μονάχου και της Μόσχας, λίγο πριν το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο…..
Εδώ και καιρό, ήδη από την περίοδο
των Ιμίων, της Συμφωνίας της Μαδρίτης, της παράδοσης Οτσαλάν και την έναρξη των
μνημονίων, η πολιτική, εσωτερική και κυρίως εξωτερική, άγεται και φέρεται από
στρατηγικές των επόμενων εκλογών, των εσωκομματικών ισορροπιών, των
βραχυπρόθεσμων πολιτικών επιλογών και κυρίως από το πως οι πράξεις της Αθήνας
και της Λευκωσίας θα φανούν αρεστές στα ξένα κέντρα, διπλωματικών και
οικονομικών αποφάσεων. Πως θα κερδηθεί η εύνοια του ενός ή του άλλου οργανισμού
και εκπροσώπου του, κάνοντας ταυτόχρονα απεγνωσμένη προσπάθεια εξημέρωσης του εξ ΄ανατολών
τραμπούκου που βάζει τους (απαράδεκτους) όρους και τις προϋποθέσεις για
συζητήσεις, συνομιλίες, διαπραγματεύσεις. Και πάντα, αυτό είναι δεδομένο, οδηγούν
σε λεόντειες συμφωνίες σε βάρος του Ελληνισμού.
Είναι προφανές ότι σ΄αυτό που
ονομάζεται καταχρηστικά πολιτικό προσωπικό, δεν υπάρχει καμία γνώση του ειδικού
βάρους της Ελλάδας. Τόσο στην περίπτωση της απουσίας της από μία μεγάλη στιγμή
για την παγκόσμια ιστορία και την ένοπλη σύγκρουση που πρέπει να καταλήξει στην
ειρήνη και όχι στη ζούγκλα, όσο και στα
διμερή ελληνοτουρκικά ζητήματα. Και κυρίως αυτή η πολιτική τάξη θα πρέπει να γνωρίζει
ότι η δημοκρατική, η έντιμη, η ηθική, η
ανθρωπιστική Ελλάδα δεν πρέπει να λερώσει το όνομα και τα χέρια
της με αίμα, ενώ θα πρέπει να αντιληφθεί ότι δεν υπάρχει καμία διπλωματική και κυρίως
ιστορική νομιμοποίηση για συνομιλίες με το εξ΄ανατολών θηρίο. Πόσο μάλλον τώρα
!
Η συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm
Τώρα είναι η ώρα να ξαναθυμίσουμε στους «συμμάχους» μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο Ν.Α.Τ.Ο. ότι έγινε εισβολή και στην Κύπρο
Ἥρωες τοῦ 1821 πολύτεκνοι
Τήν 25η Μαρτίου καλούμεθα καὶ πάλι νὰ τιμήσουμε τούς ἥρωες τοῦ 1821, ποὺ ἀγωνίστηκαν ὑπεράνθρωπα γιὰ τὴν ἀποτίναξι τοῦ ζυγοῦ τῆς δουλείας καὶ τὴν ἐλευθερία τοῦ τόπου μας. Αὐτὸς ὅμως ὁ τόπος, ἡ ἔνδοξη πατρίδα μας, ἡ Ἑλλάδα, κινδυνεύει ν᾽ ἀφανισθῆ. Καλὰ κάνουμε καὶ ἐξοπλιζόμαστε καὶ μὲ νέα ὅπλα μπροστὰ στὴν ἀπειλὴ ἀπὸ τοὺς προαιώνιους ἐχθροὺς ἐξ Ἀνατολῶν. Ἀλλὰ πολλοὶ εἶναι ἐκεῖνοι, πού ἀπεργάζονται τὸν ἀφανισμὸ τῆς Ἑλλάδας ὄχι ἀπ᾽ ἔξω, ἀλλ᾽ ἀπὸ μέσα. Εἶναι ὅσοι ἄμεσα καὶ ἔμμεσα ἀντιστρατεύονται στὴν παιδοποιία.
• Τὸ δημογραφικὸ καταντᾶ κυριολεκτικὰ ἐφιάλτης. Ἡ γήρανσις τοῦ πληθυσμοῦ μετατρέπει τὴ χώρα μας σὲ ἕνα ἀπέραντο γηροκομεῖο καὶ στὴ συνέχεια ἕνα νεκροταφεῖο.
Τρία στοιχεῖα θὰ παρουσιάσουμε:
Θεοφάνης Μαλκίδης
Η παγκόσμια
ημέρα της Γυναίκας και η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας:
Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο- Καλάβρυτα- Κύπρος.
Σαν σήμερα το 1921 στην Πάφρα του Πόντου γράφεται μία ακόμη σελίδα
δολοφονίας των Ελληνίδων (και των παιδιών τους) που έχει
επαναληφθεί κατά καιρούς κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορικής πορείας
αντίστασης και επιβίωσης.
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 ξεχωρίζει έναντι των άλλων Επαναστάσεων στην Ευρώπη και στην Αμερική από το ότι προετοιμάστηκε, πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε με πρωταγωνιστές κληρικούς, μοναχούς και πιστά μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Μεταξύ πολλών άλλων οι Ηλίας Μηνιάτης, Κύριλλος Λούκαρης, Ευγένιος Βούλγαρης, Νεκτάριος Τέρπος, Ρήγας, Σαμουήλ του Σουλίου, παπά Θύμιος Βλαχάβας, Φιλική Εταιρεία, Αλέξανδρος Υψηλάντης, Π. Πατρών Γερμανός, Παπαφλέσσας, Αθανάσιος Διάκος, μοναχοί Μεγάλου Σπηλαίου, Αγιορείτες Μοναχοί, Σαλώνων Ησαΐας, Ρωγών Ιωσήφ, Κολοκοτρώνης, Νικηταράς, Μπότσαρης, Μακρυγιάννης, Καραϊσκάκης, Κανάρης, Καποδίστριας, είναι λίγοι από εκείνους στους οποίους οφείλουμε τιμή και ευγνωμοσύνη.
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης γράφει πώς οἱ σοφοὶ θαυμάζουν τὸν βασιλιὰ τῶν Μακεδόνων πρωτίστως γιὰ τὸ ἀπόφθεγμά του: «Ὁ θησαυρός μου εἶναι οἱ φίλοι μου» («τὸν θησαυρὸν ἐν τοῖς φίλοις ἔχειν» [P.G. 46, 1037]).
Τὸν ἴδιο σοφὸ λόγο ἀποδίδει στὸν Ἀλέξανδρο καὶ ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ ὁμολογητής: «Κάποιος ρώτησε τὸν Ἀλέξανδρο: Ποῦ τοὺς ἔχεις τοὺς θησαυρούς σου; Κι ἐκεῖνος ἔδειξε τοὺς φίλους του καὶ ἀπάντησε: Σ’ αὐτοὺς ἐδῶ [ἐν τούτοις]» (P.G. 91, 764).
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ἀπευθυνόμενος σὲ δύο φιλοσόφους διηγεῖται πώς, ὅταν κάποτε ἕνας αἰχμάλωτος ἔδωσε μιὰ πολύ χρήσιμη συμβουλή στὸν Ἀλέξανδρο, ὁ Μακεδόνας βασιλιὰς ὑπάκουσε εὐχαρίστως («ὑπήκουσε τῷ αἰχμαλώτῳ»). Κι ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλὰ καὶ συγκαταρίθμησε τὸν ἄνθρωπο αὐτόν μεταξύ τῶν φίλων του («τὸν εἰσηγησάμενον μετὰ τῶν φιλούντων ἠρίθμησε») παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἦταν καὶ αἰχμάλωτός του καὶ ἀμόρφωτος (Ε.Π.Ε. 8, 468-9).
Η Τουρκία εισέβαλε στην Κύπρο το 1974 και με τη χρήση βίας διέσπασε την κυρίαρχη και ανεξάρτητη χώρα και έκτοτε έχει καταλάβει το βόρειο μισθωτής με συνεχή στρατιωτική παρουσία. Η Τουρκία είναι ένα μέλος του ΝΑΤΟ.
"Στην έναρξη του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου, ένας άνθρωπος ψάχνει τον τρόπο για να αποκαταστήσει την ειρήνη στον κόσμο, για να ανακαλύψει ότι πρέπει να δώσει και ανταλλάγματα. Ο Αλεξάντερ όταν πληροφορείται από την τηλεόραση την καταστροφή του κόσμου από πυρηνικό πόλεμο προσεύχεται στον Θεό να σώσει τον κόσμο με τίμημα να απαρνηθεί τις σχέσεις του με τους δικούς του και να παραμείνει σιωπηλός μέχρι το θάνατό του.
«(Ο όσιος της εποχής μας μέγας Γέρων Παΐσιος ο αγιορείτης) καλλιεργώντας τη μετάνοια διάβαζε συχνά τον Μεγάλο Κανόνα τον οποίο έμαθε απ’ έξω. Επίσης του άρεσε και τον βοηθούσε στη μετάνοια η προσευχή του Μανασσή.
Μια θλιβερή μέρα .
Μετά από 48 χρόνια, (κ 5 χρόνια μετά την κηδεία 2 μικρών οστών) παραδόθηκαν στην οικογένεια μας ακόμα πέντε μικρά κομματάκια οστών του ΉΡΩΑ Κυριάκου Ψύλλου.
Θεοφάνης Μαλκίδης
Ο Ελληνισμός αποτελεί μία οικουμενική ηθική δύναμη.
Αυτή μεταξύ πολλών άλλων είναι η ετερότητα, η ιδιοπροσωπία, η ξεχωριστή και ιδιαίτερη ταυτότητα του. Κάτι που βεβαίως αγνοούν οι εντός πολιτικού συστήματος που διαγωνίζονται σε υπηρεσίες, εκδουλεύσεις και εξυπηρετήσεις απέναντι στους μεν και στους δε.
Η ειρήνη είναι το ζητούμενο σήμερα και αυτή μπορεί να την επιτύχει ο Ελληνισμός της έμπνευσης, της δημιουργίας, του πολιτισμού, της ιστορίας, της μνήμης και της αξιοπρέπειας .
Διεθνή Διάσκεψη στους Δελφούς για τον τερματισμό του πολέμου, για την ειρήνη, για το αληθινό διεθνές δίκαιο, για τον Ελληνισμό !
Όχι στην υποταγή και στα ξένα συμφέροντα, αντίσταση , αγώνας, εθνική κυριαρχία !
Η συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό Μετρόπολις Θεσσαλονίκης Μακεδονίας.
Σε ομιλία που έκανε στην κοινοβουλευτική του ομάδα ο αρχηγός των Γκρίζων Λύκων και συγκυβερνήτης με τον Ερντογάν, Ντεβλέτ Μπαχτσελί μεταξύ άλλων επέκρινε έντονα τον Πούτιν και είπε :
Δεν ενδιαφέρει τον Ρωμηόν τί λέγουν οι ξένοι δι’αυτόν, διότι τα κριτήριά του είναι ρωμαίϊκα.