"Μας βάλανε και πολεμήσαμε
Εσύ από δω εγώ από την άλλη μεριά..Βγάλαμε τα μάτια μας μόνοι μας..
Χάσαμε και οι δύο..Ο άνθρωπος με τον άνθρωπο,ο λύκος με τον λύκο
Τίποτα δεν απέμεινε εδώ πέρα....."
"Μας βάλανε και πολεμήσαμε
Εσύ από δω εγώ από την άλλη μεριά..Βγάλαμε τα μάτια μας μόνοι μας..
Χάσαμε και οι δύο..Ο άνθρωπος με τον άνθρωπο,ο λύκος με τον λύκο
Τίποτα δεν απέμεινε εδώ πέρα....."
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΙΓΙΟ!!!
Η Μυστική συνέλευση της Βοστίτσας, κατά τους Αιγιώτες,
ήταν μία σειρά συναντήσεων που έγιναν από τους Φιλικούς της Βόρειας Πελοποννήσου στη Βοστίτσα (σημερινό Αίγιο), από τις 26 έως τις 30 Ιανουαρίου του 1821, με σκοπό την οργάνωση και τον προσδιορισμό του χρόνου εκδήλωσης της επερχόμενης Ελληνικής Επανάστασης.
Ξαφνικὰ μοῦ φασκιώνουνε τὰ μάτια
γιὰ νὰ βλέπω τὸ φῶς τὸ ἀληθινό!
Μὲ καρυδώνουν, γιὰ νὰ μὴ φωνάζω:
«Ὄρσε, Ἑλλάδα Γραικύλων ἀντιχρίστων!»
Ἄχερα μὲ μπουκώνουν κάθε μέρα.
Καὶ ποιοί; Τοῦ σκλαβοπάζαρου ἡ σαβούρα.
Καὶ πῶς; Ἔχουν ἀφέντη τὰ σκυλιὰ
καὶ δαγκάνουν τὰ πόδια σου, Ἱστορία.
Θεοφάνης Μαλκίδης
27η
Ιανουαρίου: Η Διεθνής Ημέρα Μνήμης των
Θυμάτων του Ναζισμού να γίνει και Διεθνής Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του
Κεμαλισμού
«Εμείς που θανατωθήκαμε εδώ, μην μας ξεχνάς γιατί η λήθη του
κακού είναι άδεια για την επανάληψή του», αναφέρει η επιγραφή του μνημείου στο ναζιστικό
στρατόπεδο συγκέντρωσης και εξόντωσης Μαουτχάουζεν – Γκούζεν της Αυστρίας,
υπενθυμίζοντας τον θάνατο 3.700 Ελλήνων κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου
Πολέμου, αλλά και πως η λήθη μπορεί να σκεπάσει παλιά εγκλήματα και να
επιτρέψει την εμφάνιση νέων.
Από τον δάσκαλο Κεμάλ στον μαθητή Χίτλερ.
Όταν ένα έγκλημα ΔΕΝ τιμωρείται, επαναλαμβάνεται.
Μία διαδρομή, ένα εγχείρημα για την ανάδειξη της Ελληνικής Ιστορίας, μέσα από τους δρόμους και τα βουνά της Ελλάδας, ποτισμένα με αίμα, δάκρυα και Ελπίδα.
Υγρά τα σκαλοπάτια του πολέμου
Φωτιές απ’ τα παράθυρα αντηχούν
Κι οι μάνες τώρα ψάχνουν για κρυψώνες
Κρυμμένα μονοπάτια του ουρανού
Η χώρα μου βυθίζεται στο ψέμα
Σε ηδονές που στάζουνε χολή
Και βρίσκουν καταφύγιο οι αλήτες
Σε χώμα που μυρίζει σαν πληγή
«Ιερό πράγμα να τιμά κανείς τη μητέρα του.
O καθένας έχει τη δική του μητέρα.
Κοινή όμως μητέρα όλων η Πατρίδα»
Σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης άφησε την τελευταία του πνοή ο Τούρκος αντιστράτηγος εν αποστρατεία Χασάν Κουντακτσί. Όντας επικεφαλής του κατοχικού στρατού, είχε εμπλακεί στη δολοφονία του Τ/κ δημοσιογράφου Κουτλού Ανταλί το 1996. Από την ίδια θέση, είχε δώσει την εντολή για την εκτέλεση του ήρωα Σολωμού Σολωμού στις 14 Αυγούστου 1996 στη Δερύνεια. Το είχε ομολογήσει και ο ίδιος, εκφράζοντας περηφάνεια για τον φόνο.
Ὅταν ξεκίνησε ἡ συζήτηση γιὰ τὴν ἔκδοση ἑνὸς βιβλίου γιὰ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο, οἱ ἐρωτήσεις ἦταν πάρα πολλές. Γιατί ἕνα ἀκόμη βιβλίο γιὰ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο; Γιατί ἕνα βιβλίο ποὺ νὰ ἀναφέρεται στὸν μέγιστο τῶν Ἑλλήνων καὶ νὰ ἀπευθύνεται σὲ νέους; Γιατί μιὰ ἔκδοση ποὺ σχετίζεται μὲ ἕνα θέμα, τὸ ὁποῖο ἔχει «ξεχαστεῖ»; Ποιὸς θὰ ἀσχοληθεῖ καὶ θὰ διαβάσει γιὰ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο;
Ὁ χρόνος κύλησε ἀναζητώντας ἀπαντήσεις, ἐνῷ οἱ διαπιστώσεις δημιουργοῦσαν νέα κενὰ καὶ ὁλοένα καὶ νέα ἐρωτήματα. Στὴν πορεία προέκυψαν δύο σημαντικὰ δεδομένα: Τὸ πρῶτο ἦταν καὶ εἶναι ἡ οἰκονομικὴ κρίση, ἡ ὁποία συνδυάστηκε μὲ αἱματηρὲς θυσίες τοῦ λαοῦ μας, μὲ ἀνατροπὲς στὴν κοινωνία μας, ἀλλὰ καὶ μὲ σενάρια «ἐξαφάνισης» τῆς Ἑλλάδας μέσῳ τῆς χρεοκοπίας. Πολλοὶ ἔδωσαν τὶς δικές τους ἑρμηνεῖες γιὰ τὰ αἴτια τῆς κρίσης, ἀλλὰ ὅλοι συμφώνησαν στὸ ἑξῆς: Ἡ κρίση εἶναι κυρίως πνευματική. Ἀρκετοὶ ἐπίσης πρότειναν λύσεις οἰκονομικοῦ, πολιτικοῦ, συστημικοῦ, καθεστωτικοῦ προσανατολισμοῦ, ἀλλὰ σχεδὸν ὅλοι εἶπαν ὅτι λείπει ὁ ἡγέτης, οἱ ἡγέτες. Τόσο στὴν Ἑλλάδα, ὅσο καὶ στὴν Εὐρώπη, ἀκόμη καὶ στὸν πλανήτη.
Τὸ δεύτερο δεδομένο ἀφορᾶ στὸ ζήτημα τῆς Μακεδονίας, ὅπως αὐτὸ ἐξελίσσεται στὸν χρόνο καὶ στὸν χῶρο. Οἱ ἀρχικὲς «προσδοκίες» γιὰ ἀμνησία τοῦ κοινωνικοῦ σώματος διαψεύσθηκαν, ἐνῷ οἱ προτροπές, ἀπὸ τὸ ἐσωτερικὸ καὶ τὸ ἐξωτερικό, γιὰ σύνεση καὶ ἀποδοχὴ τῆς προπαγάνδας καὶ τοῦ ψεύδους δὲν βρῆκαν πρόσφορο ἔδαφος στὸν ἑλληνικὸ λαό.
Στὴ συνέχεια τὸ ζήτημα τῆς Μακεδονίας κορυφώθηκε, ἔχοντας ἐμφανίσει κατὰ κύριο λόγο πολιτικὰ χαρακτηριστικά. Οἱ συνεχεῖς ἀναγνωρίσεις τοῦ κράτους τῶν Σκοπίων μὲ τὸ ὄνομα «Μακεδονία» δημιούργησαν ἕνα ἀσφυκτικὸ πλαίσιο στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, ποὺ ἐνισχύθηκε τεχνηέντως (καὶ) ἀπὸ ἑλλαδικοὺς κύκλους, καὶ ἐπέτειναν τὸ κλίμα φοβίας καὶ ἡττοπάθειας. Ἡ χρησιμοποίηση ἐκβιαστικῶν ἐρωτημάτων διλημματικοῦ χαρακτῆρα ἦταν ὁ κύριος μοχλὸς πίεσης στὸν ἑλληνικὸ λαό, τόσο στὴν Ἑλλάδα ὅσο καὶ στὴ Διασπορά. Ἐπιπλέον, ἡ συνεχὴς προπαγάνδα ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῶν Σκοπίων ὁδήγησε σὲ φαραωνικοῦ τύπου κατασκευὲς (ἄγαλμα Μεγάλου Ἀλέξανδρου, «ἀρχαιολογικὸ πάρκο» κλπ.) καὶ σὲ ἀνίερες συμμαχίες (Η.Π.Α., Τουρκία κλπ.), ἐνῷ τὸ πεδίο ποὺ ἄνοιξε μὲ τὴν ἀπόφαση τοῦ Διεθνοῦς Δικαστηρίου τῆς Χάγης γιὰ τὴ στάση τῆς Ἑλλάδας δημιούργησε νέα δεδομένα.
“Είµασταν στο κλείσιµο του φύλλου της Χριστιανικής και, παρά την προετοιµασία, επέµενε να µένει λευκή µια σελίδα. Αίφνης, λίγο µετά τις 2, χτύπησε το τηλέφωνο: Ο αδελφός, ο γλυκύτατος φίλος, ο πατέρας µας, για τους νεώτερους, ο πάντα γελαστός Μανώλης Μηλιαράκης έχασε τη µάχη για τη ζωή και πέταξε στους ουρανούς.
του Άριστου Μιχαηλίδη από τον Φιλελεύθερο
«Το σημαντικό στις επόμενες προεδρικές εκλογές είναι να κερδίσει την αναμέτρηση ένας υποψήφιος που τάσσεται υπέρ της ομοσπονδιακής λύσης», έγραφε προ ημερών στα αθηναϊκά Νέα, ο Αμπντουλάχ Κόρκμαζχαν, «Τουρκοκύπριος πολιτικός, γενικός γραμματέας της Αριστερής Κίνησης», όπως ενημέρωνε η υπογραφή του άρθρου. Και, «πρώτα απ’ όλα, το γεγονός ότι ο Νίκος Αναστασιάδης δεν είναι ξανά υποψήφιος είναι μια θετική εξέλιξη όσον αφορά τον αγώνα για λύση», διότι, κατά τον ίδιο, «είναι ο κύριος υπεύθυνος για την αποτυχία της συνάντησης στο Κραν Μοντάνα».
Το Γεφύρι της Σαρακίνας βρίσκεται 1500 περίπου μέτρα μετά τον οικισμό της Σαρακίνας Τρικάλων και εξυπηρετεί ακόμα και σήμερα το επαρχιακό δίκτυο, Σαρακίνας – Διάβας. Γεφυρώνει τον ποταμό Πηνειό (Σαλαμπριά) και απέχει 8 χιλιόμετρα από την πόλη της Καλαμπάκας και 21 χιλιόμετρα από τη πόλη των Τρίκαλων. Παλαιότερα εξυπηρετούσε την συγκοινωνία προς τα χωριά της περιοχής Ασπροποτάμου και την Ήπειρο. Η μεγαλοπρέπεια της πολύτοξης γέφυρας σε συνδυασμό με τον παρακείμενο μεγάλο βράχο επιβάλλονται στον επισκέπτη.
Θεοφάνης Μαλκίδης
Οι στόχοι, οι τακτικές και τα δεδομένα για τους διεκδικητές της Προεδρίας, στο «τελευταίο μίλι» πριν τις εκλογές.
Φωστήρ εδείχθης φωτίσας την Σερβίαν,
Έργοις λόγοις τε Σάββα των Σέρβων κλέος.
Ο Όσιος Σάββας έζησε στα τέλη του 12ου αιώνα και στις αρχές του 13ου αιώνα μ.Χ. Ήταν δευτερότοκος γιος του ηγεμόνα της Σερβίας Στεφάνου Α’ Νεμάνια (στις βυζαντινές πηγές αναφέρεται Νεεμάν) και της πριγκίπισσας Άννας. Το λαϊκό του όνομα ήταν Ρέσκο. Από μικρό παιδί είχε μεγάλη συμπάθεια στις χριστιανικές αρετές και σε ηλικία 17 χρονών πήγε στο Άγιο Όρος, όπου με συγκατάθεση του βασιλιά πατέρα του έγινε μοναχός στη Μονή Βατοπεδίου και μετονομάστηκε Σάββας. Αργότερα, μετά τον θάνατο της γυναίκας του, ήλθε εκεί και ο βασιλιάς πατέρας του, Συμεών. Το βασιλικό παράδειγμα ακολούθησαν και άλλοι Σέρβοι ιδιώτες. Έτσι, περί το 1195, κτίστηκε η Σέρβικη Μονή Χιλιανδαρίου, με πρωτοβουλία του οσίου Σάββα. Στην εποχή του βασιλιά Θεοδώρου Λασκάρεως, ο όσιος Σάββας εστάλη από την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους στη Νίκαια για σπουδαίες υποθέσεις της. Τα προσωπικά όμως χαρίσματα του Όσιου έκαναν μεγάλη εντύπωση στον βασιλιά και τον Πατριάρχη, και τον ανάγκασαν να δεχτεί το αξίωμα του Αρχιεπισκόπου Σερβίας. Οι Σέρβοι τον υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά. Πράγματι ο όσιος Σάββας, εκτέλεσε τη διακονία του με θαυμαστό ζήλο. Υπήρξε ελεήμονας, αφιλοχρήματος και ανακούφιζε τους φτωχούς. Αργότερα ξαναπήγε στο Άγιο Όρος, από κει για προσκύνημα στους Αγίους Τόπους, και ξαναεπέστρεψε στη Σερβία για να στηρίξει την πίστη των ομοεθνών του. Ο Άγιος Σάββας, αφού εργάσθηκε κατά Θεόν, κοιμήθηκε με ειρήνη στο Τύρνοβο το έτος 1236. Το ιερό λείψανό του βρέθηκε άφθορο, αλλά κάηκε το έτος 1594 από τον Σινάν πασά στο Βελιγράδι.
Η Γη της Αντίστασης, ο Ελληνισμός του 1821, η Μακεδονία του Παύλου Μελά και του Καπετάν Άγρα, οι σφαγιασθέντες της Γενοκτονίας στη Μικρά Ασία, στον Πόντο, στη Θράκη, στην Καππαδοκία, οι άταφοι ήρωες του έπους του 1940, τα θύματα των σφαγών των Γερμανών στην κατοχή, οι πεσόντες ενάντια στους Τούρκους εισβολείς στην Κύπρο το 1974, μας δείχνουν την οδό της αντίστασης, της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού.
Θ. Μαλκίδης
Μακεδονία Ελληνική τέσσερα χρόνια μετά ή για τη «Συμφωνία» δεν υπάρχει καμία νομιμότητα !
Αφού είχε προηγηθεί τον Ιούνιο του 2018, το σόου στην Πρέσπα λίγα μέτρα από το σημείο δολοφονίας του Παύλου Μελά, ήταν αυτές οι ώρες του 2019 όταν οι 153 ψήφιζαν τη <<Συμφωνία>> και οι 147 σιωπούσαν για τη Μακεδονία .
Τρία χρόνια μετά την αποκαλούμενη <<Συμφωνία>> τους, που ενώ είναι διεθνής και χρειαζόταν 180+1 ψήφοι, βρέθηκαν 153 πρόθυμοι, οι προηγούμενοι, οι τωρινοί και οι επόμενοι νομίζουν , πιστεύουν, αυταπατώνται ότι εμείς ξεχάσαμε και λησμονήσαμε και αυτοί ότι τελείωσαν με τη Μακεδονία, ότι τελείωσαν τη Μακεδονία.
Αυτοί που ούτε την υπογραφή τους τόλμησαν, ούτε τολμούν να βάλουν στη <<Συμφωνία>> και αυτοί που <<ξέχασαν>> τη Μακεδονία για θέσεις και καριέρα, δεν σημαίνει ότι νίκησε το άδικο.
Θεοφάνης
Μαλκίδης
Για τη
Μακεδονία τέσσερα χρόνια μετά την "κύρωση της Συμφωνίας"
και για την υπεράσπιση του Ελληνισμού
Η συμπλήρωση
τεσσάρων ετών από την κύρωση, με το γνωστό τρόπο, της λεγόμενης <<Συμφωνίας>> για
τη Μακεδονία, αποτελεί υπενθύμιση και
υπόμνηση της πράξης εναντίον των συμφερόντων του Ελληνισμού , που
επιβραβεύτηκε με τη σιωπή και τη συναίνεση.
Είναι βέβαιο ότι η <<Συμφωνία>> προωθεί
με την ελλαδική αποδοχή την απώλεια της
αποκλειστικής όπως έχουμε το δικαίωμα χρήσης και της διαχείρισης του Ελληνικού ηθικού, ιστορικού, γεωγραφικού,
πολιτικού, διπλωματικού, οικονομικού και γεωπολιτικού όρου Μακεδονία.
Η σιωπή, η
συναίνεση, η αδιαφορία, η υπογραφή της <<Συμφωνίας>> αποτελεί
ζήτημα ύψιστης σημασίας για το μέλλον, για τη συνέχεια του Ελληνισμού, για την
υπεράσπιση του Ελληνισμού.
Κάθε
υποχώρηση αποτελεί προάγγελο και για άλλους επίδοξους σφετεριστές και εισβολείς
που πίσω από την υποταγή και την ταπείνωση που κρύβει η
<<Συμφωνία>> , ετοιμάζονται για τον Έβρο, το Αιγαίο και την Κύπρο,
απειλώντας όλον τον Ελληνισμό, την
επιβίωσή μας και το μέλλον μας, με την ελλαδική παθητική στάση να ενισχύει την
πολιτική αυτή.
Το
περιγράφει εξαιρετικά ο σπουδαίος
ποιητής μας Τάσος Λειβαδίτης: <<Η χώρα μου βυθίζεται στο ψέμα και
βρίσκουν καταφύγιο οι αλήτες σε χώμα που μυρίζει σαν πληγή>> .
Η πράξη της
προηγούμενης και της τωρινής κυβέρνησης κυβέρνησης και των δήθεν κομμάτων,
εντός και εκτός Βουλής, για τη <<Συμφωνία>> με τα Σκόπια, δεν
εκφράζει τον Ελληνικό λαό.
Θυμίζουμε
ότι στις 22 Ιουλίου του 1943 πάνω από μισό εκατομμύριο Έλληνες βρέθηκαν στο
Σύνταγμα για να μην αφεθεί η Μακεδονία και η Θράκη στους φασίστες Ναζί
κατακτητές και τους συνεργάτες τους κομιτατζήδες. Αυτό είναι και το σημερινό
μήνυμα.
Το 1943,
όταν οι Γερμανοί Ναζί ήθελαν να δώσουν την πατρίδα μας, τη Μακεδονία και τη
Θράκη, 30 Έλληνες και Ελληνίδες δολοφονήθηκαν για να μην παραχωρηθεί η
Μακεδονία. Και εμείς θα σιωπήσουμε;
Θεοφάνης Μαλκίδης
Μακεδονία - Ελληνισμός: Εμείς δεν υπογράψαμε, εμείς δεν συμφωνήσαμε.
Υπεράσπιση της εθνικής μας κυριαρχίας και των συμφερόντων μας, Αντίσταση στην Παραχάραξη της Ιστορίας, Ακύρωση της "Συμφωνίας" !
Η ομιλία μου στο τελευταίο συλλαλητήριο που έγινε για τη Μακεδονία, λίγες ώρες πριν κυρωθεί η "Συμφωνία" των Πρεσπών.
Βέροια 22 Ιανουαρίου 2019.
Σαν σήμερα το 2018, σύσσωμος ο Ελληνισμός έδωσε το παρόν του στο μεγαλειώδες συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Έλληνες κάθε ηλικίας και από κάθε γωνιά της χώρας, ταξίδεψαν με μοναδικό σκοπό τη διαφύλαξη της Μακεδονίας και της ιστορικής της κληρονομιάς. Το ξεπούλημα και η προδοσία της ελληνικής κυβέρνησης, μέσω της κατάπτυστης συμφωνίας των Πρεσπών, έφτασε τον κόμπο στο χτένι.
Ο Ελληνικός λαός έγινε ένα και βροντοφώναξε για να το ακούσουν οι πουλημένοι κυβερνώντες της χώρας, για να το ακούσει ο κόσμος όλος, «Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ».