Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

H θαρραλέα απάντηση του φυλακισμένου ηγέτη του HDP Σελαχατίν Ντεμιρτάς στον Ερντογάν



H θαρραλέα απάντηση του φυλακισμένου ηγέτη του  HDP Σελαχατίν Ντεμιρτάς στον Ερντογάν

Θ. Μαλκίδης: Ο φυλακισμένος ηγέτης  του HDP Σελαχατίν Ντεμιρτάς, υποψήφιος για το Βραβείο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων «Vaclav Havel», έδωσε μία απάντηση στον Ερντογάν που αφορά πολιτικά όντα. Ο Ντεμιρτάς ο οποίος βρίσκεται σε λευκό κελί στην ανατολική Θράκη, λίγα χιλιόμετρα από την οικία μου, αντιμετωπίζει ποινή 142 ετών (!!!!!) γιατί είναι Κούρδος, όπως και ο Γιάννης- Βασίλης  Γιαϊλαλί  αντιμετωπίζει παρόμοιες ποινές γιατί είναι Έλληνας, δίνουν καθημερινώς απαντήσεις Ελευθερίας και Αξιοπρέπειας. Απαραίτητες αξίες και αρχές για όλους μας.....


¨Καταρχήν την προσβολή που μέσω του προσώπου μου έκανες προς την βούληση εκατομμυρίων ανθρώπων, σου την επιστρέφω. Αλλά από μια άλλη σκοπιά επιθυμώ να σε ¨¨ευχαριστήσω¨ για αυτήν την ομολογία. Μας απάλλαξες από το βάρος να αποδείξουμε πως η σχετική με εμάς δικαστική διαδικασία δεν έχει σχέση με τα δικαστήρια αλλά η απόφαση είναι δική σου. Κάνω μια ανοιχτή έκκληση: Επί 8 μήνες τώρα κάποιοι εισαγγελείς και δικαστές που είναι υπό τις εντολές σου, δεν βρήκαν ούτε μια απόδειξη για το ότι εγώ κάλεσα τον κόσμο να βγούνε και να καταστρέφουν για τα γεγονότα στο Κομπάνι. Εάν διαθέτεις μια τέτοια απόδειξη, ζητάω να την δώσεις στους εισαγγελείς που απελπισμένα ψάχνουν να βρούνε αποδείξεις.

   Εκφράζω την ¨ευγνωμοσύνη μου¨ καθώς πριν ακόμη αρχίσει το δικαστήριο, με την καταδίκη από εσένα πως έβαλα να σκοτώσουν 54 άτομα, κατέστησες άχρηστη και δίχως νόημα όλη την μετέπειτα εκδίκαση. Αργά ή γρήγορα θα βρεθώ απέναντι στους δικαστές. Εκεί μπροστά στην κοινή γνώμη θα ξεκαθαρίσει ο ποιος είναι τρομοκράτης και ποιός είναι δολοφόνος. Αλλά και πριν από αυτό όλα είναι γνωστά ενωπιον του Δημιουργού. Στο μεταξύ από τους 54 συμπολίτες μας που δολοφονήθηκαν στα γεγονότα του Κομπάνι, οι 44 ήταν μέλη του HDP.……………….


Καταρχήν ο Νο1 πολιτικά υπεύθυνος για κάθε περιστατικό στην χώρα, είσαι εσύ που κυβερνάς 15 χρόνια.  Δεν μας διαφεύγει πως προσπαθείς αυτό να ξεχαστεί. Το να μου επιτίθεσαι πανικόβλητα και άδικα την στιγμή που εγώ βρίσκομαι ανάμεσα στα 4 ντουβάρια, είναι μια στάση που απέχει πολύ από την ανδρεία. Θέλω να ξέρεις πως εκτός από τον Αλλάχ δεν φοβάμαι κανέναν. Δεν πρόκειται να ξεπέσω στην φτήνια του να ζητιανεύω για έλεος ούτε εσένα ούτε τους εφαρμοστές των διώξεων σου. Ακόμη και αν ήξερα πως θα περνούσα το υπόλοιπο της ζωής μου στην φυλακή, δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχτώ την ατιμία και την παράδοση. Το HDP και όλοι οι φίλοι του HDP, εντος και εκτός θα αντισταθούμε ενάντια στον φασισμό και ιστορικά να είσαι βέβαιος πως θα κερδίσουμε. Θέλω να ξέρεις πως αν και βρίσκομαι σε ένα κελί τύπου F, η συνείδηση μου είναι γαλήνια, ενώ είμαι άφοβος και χαρούμενος. Για αυτό τον λόγο ¨μην ανησυχείς παρακαλώ¨ άλλο για εμένα.¨


www.tourkikanea.gr