Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Η δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των συνεργατών των Γερμανών κατακτητών και των Χουντικών, των πατριδοκάπηλων και των εθνομηδενιστών ποια είναι ;





Θ. Μαλκίδης 

Από τις ομιλίες μου στη Μακεδονία, στην  Κατερίνη και τη Χρυσούπολη,   στις εκδηλώσεις των Θρακικών Σωματείων για την κορύφωση της Γενοκτονίας στη Θράκη το 1914 

Η  δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών και των Χουντικών,των σημερινών πατριδοκάπηλων και εθνομηδενιστών ποια είναι; 

Στη διαδρομή μου και την πορεία της ζωής, με εμπνέουν, μεταξύ των άλλων,   οι γεννήτορές μου, οι πρόγονοί μου, αυτοί που μου έδωσαν το ζειν. 

Είναι η γιαγιά μου Αικατερίνη η οποία σώθηκε  από το <<Μαύρο Πάσχα>> των Θρακών τον Απρίλιο του 1914,  από τη Γενοκτονία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Τουρκία και τη Γερμανία, αλλά επειδή το μαζικό έγκλημα και οι θύτες δεν τιμωρήθηκαν, πέθανε μετά από βασανιστήρια που υπέστη από τους Γερμανούς Ναζί τον Απρίλιο του 1944 !

Είναι ο θείος μου Γεώργιος ο οποίος αντιστάθηκε στους Ιταλούς το 1940 και μετά στους  Γερμανούς και Βούλγαρους εισβολείς τον Απρίλιο του 1941 στο Ρούπελ και στη συνέχεια  καθόλη τη διάρκεια της κατοχής και  μέχρι την απελευθέρωση. 


 Η  δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών κατακτητών και  των δοσίλογων,  των Χουντικών, των σημερινών πατριδοκάπηλων και των  εθνομηδενιστών ποια είναι ;