Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

Όσοι δεν μπορούν να διαβάσουν τα μάτια σας, δεν θα ακούσουν ποτέ τη φωνή της καρδιάς σας

 

 



O γέρων Πέτρος όταν συναντιόταν με άλλους μοναχούς δεν τους χαιρετούσε με το "ευλογείτε" όπως συνηθίζεται στο 'Αγιον 'Ορος , αλλά τους έλεγε το : "πατέρες , φεύγουμε"! δηλαδή πεθαίνουμε !Την ευχή του να έχουμε .




"Ο αδελφός του Αγίου Γέροντα Παϊσίου, Λουκάς διηγήθηκε: «Όταν ήταν στο Στόµιο (Λαρίσης) ο Γέροντας, κάποτε έπεσε ένας µεγάλος βράχος στο µονοπάτι. Μαζευτήκαµε πολλοί, για να τον µετακινήσουµε με ξύλα για µοχλούς, αλλά µάταια. Έφυγαν όλοι και µου είπε: «Άντε, πήγαινε και συ». Έφυγα, πήγα πιο πέρα και κρύφθηκα να δω τι θα κάνει. Τον είδα να κάνη τον σταυρό του, να πιάνη τον βράχο, να τον σηκώνη σαν καρέκλα και να τον βγάζη από τον δρόµο!»."
("Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου", Ιερομονάχου Ισαάκ, Άγιον Όρος 2004)

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΗ. Όσοι δεν μπορούν να διαβάσουν τα μάτια σας, δεν θα ακούσουν ποτέ τη φωνή της καρδιάς σας

Οι άγγελοι έχουν τρομερή αγάπη.
«Οι άγγελοι έχουν τρομερή αγάπη προς την ψυχή του ανθρώπου, γιατί είναι οι μεγάλοι αδελφοί μας και γνωρίζουν τι εστί παράδεισος και τι εστί κόλαση. Πανηγυρίζουν, όταν έλθει η ώρα να ανεβάσουν μια ψυχή σωσμένη προς τα επάνω».
Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας

"Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγιά μου, είπα απ’ τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγιά μου, βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα τον Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της"
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.