Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020
Η Ελευθερία μας
Η Επανάσταση του 1821.
Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί το πρωταγωνιστικό γεγονός της ιστορικής πορείας του Νεότερου Ελληνισμού. Γεγονός που συνδέεται με ανθρώπους και εν τέλει ηρωικές προσωπικότητες που οραματίστηκαν, μόχθησαν, πολέμησαν, έχοντας κεντρικό ρόλο στις πρωταρχικές του εκφάνσεις, στην εξέλιξη αλλά και μεταγενέστερα.
Οι κλέφτες και οι Αρματολοί, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης, ο Ιωάννης Μακρυγιάννης, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αποτέλεσαν προσωπικότητες της Επαναστατικής πορείας του Ελληνισμού, με τεράστια προσφορά, οι οποίες όπως έγινε και με άλλους πρωταγωνιστές του έπους του 1821, πέρασαν από εμπόδια και δυσκολίες, θλίψεις και στενωπούς, μέχρι να τους δικαιώσει η ιστορία.

Είδα πριν λίγες ώρες δημοσιευμένο ένα κείμενο για το πως απεικονίζουν τα τουρκικά σχολικά βιβλία το 1821.
Άκουσα επίσης διάφορους που βγαίνουν κάθε 25η Μαρτίου στην Ελλάδα και προσπαθούν να αποδομήσουν το 1821.
Έχει πολύ ενδιαφέρον να αναφερθούν, ορισμένα παραδείγματα, από την προσπάθεια αποδόμησης του 1821 που συντελείται μέσα από τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας.
Τα σχολικά βιβλία τα οποία τα πληρώνουμε όλοι με κόπο, μόχθο και ιδρώτα, περιλαμβάνουν εντυπωσιακής προκλητικότητας κείμενα, τα οποία εκχυδαΐζουν μεταξύ των άλλων την ελληνική επανάσταση και το έπος του 1940, μέχρι την Ορθοδοξία και την οικογένεια, ενώ βγάζουν εκτός ύλης τη Γενοκτονία των προγόνων μας, προτείνοντας ως πρότυπα στην χρεοκοπημένη Ελλάδα το φασίστα δάσκαλο του Χίτλερ Μουσταφά Κεμάλ.
Το σύνταγμα των Ελλήνων στο άρθρο 16 παράγραφος 2 αναφέρει τα εξής: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Το παραπάνω κομμάτι από το Σύνταγμα και τα παρακάτω αποσπάσματα από ορισμένα σχολικά βιβλία της γλώσσας, της λογοτεχνίας, της ιστορίας, του ανθολογίου (!), έρχονται σε σαφή αντίθεση για τους ευνόητους λόγους.
Έτσι αποτελεί χρέος και καθήκον οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς να απαιτήσουν την κατάργησή των σχολικών βιβλίων, την εφαρμογή του Συντάγματος και όχι την παραβίασή του....
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου,σελ. 124.
«…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα…».
ΤΟ 1821 ΚΑΙ Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ!!!!
Νεοελληνική Γλῶσσα Α´ Γυμνασίου (σελ. 82-83) κείμενο -ἀφιέρωμα υποτίθεται στό 1821 μέ τίτλο «Ἡ παράσταση»: «...τότε ὁ Βαγγελάκης πού ἔκανε τόν Μπότσαρη καί τόν στένευε ἡ στολή του, ἔσκυψε νά πάρει τά τσαρούχια μου νά μοῦ τά δώσει καί φάνηκε τό σώβρακό του καί τά κορίτσια ἔβαλαν τά γέλια κι ἐκεῖνος τά κλάματα...
Καί ὁ κύριος διευθυντής... ἄρχισε νά φωνάζει:
- Ζήτω ἡ 25η Μαρτίου! καί εἶπε «καί τοῦ χρόνου» κι ὅλοι σηκώσαμε τά χέρια μπροστά καί εἴπαμε καί ζήτω κι ἡ κυρία Οὐρανία φώναξε πάλι προσοχή! καί σταθήκαμε ὅλοι προσοχή καί τραγουδήσαμε τόν ἐθνικό ὕμνο καί γιατί χαίρεται ὁ κόσμος καί χαμογελάει πατέρα; καί φύγαμε νά πᾶμε σπίτι μας νά φᾶμε σκορδαλιά γιά τό καλό τῆς ἡμέρας, νά κοιμηθοῦμε, νά ξυπνήσουμε, νά βάλουμε τά καλά μας καί νά πᾶμε νά ποῦμε χρόνια πολλά τοῦ Βαγγελάκη πού εἶχε τήν ἐθνική ἑορτή του».
(Και στήν ἴδια σελίδα εικόνα γιά το κινηματογραφικό ἔργο «Ὁ ἄρχοντας τῶν δαχτυλιδιῶν»!!).
«Τετράδιο Ἐργασιῶν» Νεοελληνικῆς Γλώσσας τῆς Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο μέ τίτλο «Ἀρχίζουμε πρόβες γιά τήν ἐθνική γιορτή»:
«Τέλεια! Σήμερα στό μάθημα τῆς μουσικῆς ἦταν τέλεια! Γιατί ἀπό αὔριο ἀρχίζουμε πρόβες γιά τή γιορτή τῆς 25ης Μαρτίου. Θά κάνουμε πρόβες μέ τή χορωδία, θά χάνουμε μαθήματα! Ἔχουμε μιά κάπως μικρή χορωδία στό σχολεῖο, καμιά τριανταριά ἄτομα καί ἔχει πλάκα. Τό ρεπερτόριο θά 'ναι τό συνηθισμένο: Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι καί δῶσ᾽του... Ἀπό τώρα ὀνειρεύομαι τίς ὧρες μαθημάτων πού θά χαθοῦν στίς πρόβες. Καί ἡ καλλιτεχνικοῦ, ἡ Βαφιώτη, μᾶς λέει ὅτι θέλει μιά ὁμάδα νά σχεδιάσει κάτι σκηνικά καί κάτι Κολοκοτρώνηδες καί κάτι σημαῖες καί δάφνες. Μέσα! Ὑπολογίζω κι ἄλλες χαμένες ὧρες μαθημάτων...».
Βιβλίο γλώσσας Στ´ Δημοτικοῦ (β´ τεῦχος, σ. 105), όπου λογοκρίθηκε ο λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Λέει σέ μιά ἀποστροφή του λόγου ο Γέρος τοῦ Μοριά:
«Οἱ παλαιοί Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τήν διχόνοιαν καί ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καί ἔτσι ἔλαβαν καιρό πρῶτα οἱ Ρωμαίοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καί τούς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι. Οἱ ἔμποροι καί οἱ προκομμένοι...». Μετά τήν λέξη «Μουσουλμάνοι», ο Κολοκοτρώνης είπε και κάποια άλλα πράγματα: «Καί ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν διά νά ἀλλάξῃ ὁ λαός την πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλούς ἀνθρώπους, ἀλλ᾽ ἐστάθη ἀδύνατο νά το κατορθώσουν. Τόν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τόν σταυρό του ἔκαμνε». Τό κομμάτι αυτό λογοκρίθηκε...
«Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας» τῆς Γ´ Γυμνασίου (σελ. 46-48), συμπεριέλαβαν -τυχαία (;) -ένα ἀπόσπασμα από τά Ἀπομνημονεύματα τοῦ στρατηγοῦ Μακρυγιάννη, όπου γράφει ἐναντίον τοῦ Κολοκοτρώνη, παρότι σέ άλλα πενήντα σημεία επαινεί τόν Κολοκοτρώνη, για να μειώσουν τούς ήρωες και να τους ευτελίσουν: «Οἱ ἄρχοντές μας, οἱ ἀρχηγοί μας ἔγιναν “Ἐκλαμπρότατοι”... ἔγινε ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ ἄλλοι συγγενεῖς καί φίλοι, πλούσιοι ἀπό γές (χωράφια), ἀργαστήρια, μύλους... Ὅταν ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ σύντροφοί του ἦρθαν ἀπό τή Ζάκυνθο, δέν εἶχαν οὔτε πιθαμή γῆς...».

Είδα πριν λίγες ώρες δημοσιευμένο ένα κείμενο για το πως απεικονίζουν τα τουρκικά σχολικά βιβλία το 1821.
Άκουσα επίσης διάφορους που βγαίνουν κάθε 25η Μαρτίου στην Ελλάδα και προσπαθούν να αποδομήσουν το 1821.
Έχει πολύ ενδιαφέρον να αναφερθούν, ορισμένα παραδείγματα, από την προσπάθεια αποδόμησης του 1821 που συντελείται μέσα από τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας.
Τα σχολικά βιβλία τα οποία τα πληρώνουμε όλοι με κόπο, μόχθο και ιδρώτα, περιλαμβάνουν εντυπωσιακής προκλητικότητας κείμενα, τα οποία εκχυδαΐζουν μεταξύ των άλλων την ελληνική επανάσταση και το έπος του 1940, μέχρι την Ορθοδοξία και την οικογένεια, ενώ βγάζουν εκτός ύλης τη Γενοκτονία των προγόνων μας, προτείνοντας ως πρότυπα στην χρεοκοπημένη Ελλάδα το φασίστα δάσκαλο του Χίτλερ Μουσταφά Κεμάλ.
Το σύνταγμα των Ελλήνων στο άρθρο 16 παράγραφος 2 αναφέρει τα εξής: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Το παραπάνω κομμάτι από το Σύνταγμα και τα παρακάτω αποσπάσματα από ορισμένα σχολικά βιβλία της γλώσσας, της λογοτεχνίας, της ιστορίας, του ανθολογίου (!), έρχονται σε σαφή αντίθεση για τους ευνόητους λόγους.
Έτσι αποτελεί χρέος και καθήκον οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς να απαιτήσουν την κατάργησή των σχολικών βιβλίων, την εφαρμογή του Συντάγματος και όχι την παραβίασή του....
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου,σελ. 124.
«…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα…».
ΤΟ 1821 ΚΑΙ Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ!!!!
Νεοελληνική Γλῶσσα Α´ Γυμνασίου (σελ. 82-83) κείμενο -ἀφιέρωμα υποτίθεται στό 1821 μέ τίτλο «Ἡ παράσταση»: «...τότε ὁ Βαγγελάκης πού ἔκανε τόν Μπότσαρη καί τόν στένευε ἡ στολή του, ἔσκυψε νά πάρει τά τσαρούχια μου νά μοῦ τά δώσει καί φάνηκε τό σώβρακό του καί τά κορίτσια ἔβαλαν τά γέλια κι ἐκεῖνος τά κλάματα...
Καί ὁ κύριος διευθυντής... ἄρχισε νά φωνάζει:
- Ζήτω ἡ 25η Μαρτίου! καί εἶπε «καί τοῦ χρόνου» κι ὅλοι σηκώσαμε τά χέρια μπροστά καί εἴπαμε καί ζήτω κι ἡ κυρία Οὐρανία φώναξε πάλι προσοχή! καί σταθήκαμε ὅλοι προσοχή καί τραγουδήσαμε τόν ἐθνικό ὕμνο καί γιατί χαίρεται ὁ κόσμος καί χαμογελάει πατέρα; καί φύγαμε νά πᾶμε σπίτι μας νά φᾶμε σκορδαλιά γιά τό καλό τῆς ἡμέρας, νά κοιμηθοῦμε, νά ξυπνήσουμε, νά βάλουμε τά καλά μας καί νά πᾶμε νά ποῦμε χρόνια πολλά τοῦ Βαγγελάκη πού εἶχε τήν ἐθνική ἑορτή του».
(Και στήν ἴδια σελίδα εικόνα γιά το κινηματογραφικό ἔργο «Ὁ ἄρχοντας τῶν δαχτυλιδιῶν»!!).
«Τετράδιο Ἐργασιῶν» Νεοελληνικῆς Γλώσσας τῆς Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο μέ τίτλο «Ἀρχίζουμε πρόβες γιά τήν ἐθνική γιορτή»:
«Τέλεια! Σήμερα στό μάθημα τῆς μουσικῆς ἦταν τέλεια! Γιατί ἀπό αὔριο ἀρχίζουμε πρόβες γιά τή γιορτή τῆς 25ης Μαρτίου. Θά κάνουμε πρόβες μέ τή χορωδία, θά χάνουμε μαθήματα! Ἔχουμε μιά κάπως μικρή χορωδία στό σχολεῖο, καμιά τριανταριά ἄτομα καί ἔχει πλάκα. Τό ρεπερτόριο θά 'ναι τό συνηθισμένο: Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι καί δῶσ᾽του... Ἀπό τώρα ὀνειρεύομαι τίς ὧρες μαθημάτων πού θά χαθοῦν στίς πρόβες. Καί ἡ καλλιτεχνικοῦ, ἡ Βαφιώτη, μᾶς λέει ὅτι θέλει μιά ὁμάδα νά σχεδιάσει κάτι σκηνικά καί κάτι Κολοκοτρώνηδες καί κάτι σημαῖες καί δάφνες. Μέσα! Ὑπολογίζω κι ἄλλες χαμένες ὧρες μαθημάτων...».
Βιβλίο γλώσσας Στ´ Δημοτικοῦ (β´ τεῦχος, σ. 105), όπου λογοκρίθηκε ο λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Λέει σέ μιά ἀποστροφή του λόγου ο Γέρος τοῦ Μοριά:
«Οἱ παλαιοί Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τήν διχόνοιαν καί ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καί ἔτσι ἔλαβαν καιρό πρῶτα οἱ Ρωμαίοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καί τούς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι. Οἱ ἔμποροι καί οἱ προκομμένοι...». Μετά τήν λέξη «Μουσουλμάνοι», ο Κολοκοτρώνης είπε και κάποια άλλα πράγματα: «Καί ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν διά νά ἀλλάξῃ ὁ λαός την πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλούς ἀνθρώπους, ἀλλ᾽ ἐστάθη ἀδύνατο νά το κατορθώσουν. Τόν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τόν σταυρό του ἔκαμνε». Τό κομμάτι αυτό λογοκρίθηκε...
«Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας» τῆς Γ´ Γυμνασίου (σελ. 46-48), συμπεριέλαβαν -τυχαία (;) -ένα ἀπόσπασμα από τά Ἀπομνημονεύματα τοῦ στρατηγοῦ Μακρυγιάννη, όπου γράφει ἐναντίον τοῦ Κολοκοτρώνη, παρότι σέ άλλα πενήντα σημεία επαινεί τόν Κολοκοτρώνη, για να μειώσουν τούς ήρωες και να τους ευτελίσουν: «Οἱ ἄρχοντές μας, οἱ ἀρχηγοί μας ἔγιναν “Ἐκλαμπρότατοι”... ἔγινε ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ ἄλλοι συγγενεῖς καί φίλοι, πλούσιοι ἀπό γές (χωράφια), ἀργαστήρια, μύλους... Ὅταν ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ σύντροφοί του ἦρθαν ἀπό τή Ζάκυνθο, δέν εἶχαν οὔτε πιθαμή γῆς...».
Είναι προφανές ότι η εθνομηδενιστική τάξη θέλει να εξαφανίσει την Επανάσταση του 1821 χρησιμοποιώντας κάθε μέσο και η παιδεία είναι ένα από αυτά. Ο λαός μας πρέπει να αντισταθεί, να υπερασπίσει την Ελευθερία του, εθνική και πνευματική, αυτή που δοκιμάζεται πάλι από τους ίδιους θύτες.Με νέα πρότυπα, από τη Μακεδονία και την Κύπρο, μέχρι το Αιγαίο και τη Θράκη.
Δείτε το ντοκιμαντέρ στο Mega και τη συμβολή μου για την Επανάσταση του 1821, το οποίο θα προβληθεί την Κυριακή 29 Μαρτίου 2020 στις 10: 20 το πρωί.
Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020
Η Επανάσταση Ελευθερίας του 1821

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ' ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.
Μπορεί η Μακεδονία και η Θράκη, όπως και άλλες περιοχές της χώρας, να μην απελευθερώθηκαν από τη μεγαλειώδη και παγκόσμιας ακτινοβολίας Ελληνική Επανάσταση του 1821, σίγουρα όμως και τα μέρη αυτά έχουν το δικό τους μερτικό στην εξέλιξη και την τελική έκβαση της Επανάστασης.
Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.
Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ' ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.
Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.
Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.
Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).
Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.
* Η κεντρική εικόνα του άρθρου είναι πίνακας του Auguste Vinchon, που βρίσκεται στο Λούβρο, και απεικονίζει το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης, το οποίο συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 1821
Η συνέντευξή μου στον τηλεοπτικό σταθμό Θράκη Νετ για το 1821
Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.
Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ' ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.
Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.
Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.
Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).
Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.
* Η κεντρική εικόνα του άρθρου είναι πίνακας του Auguste Vinchon, που βρίσκεται στο Λούβρο, και απεικονίζει το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης, το οποίο συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 1821
Η συνέντευξή μου στον τηλεοπτικό σταθμό Θράκη Νετ για το 1821
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020
«Οι Έλληνες έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά την ελευθερία μας για να την πουλήσουμε τόσο φτηνά στον πρώτο τυχόντα».
«Οι Έλληνες έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά την ελευθερία μας για να την πουλήσουμε τόσο φτηνά στον πρώτο τυχόντα».
Το μήνυμα του Δημήτριου Υψηλάντη από το επαναστατημένο Ναύπλιο του 1824 στη Μακεδονία, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στη Θράκη, στην Ήπειρο, στον Ελληνισμό του 2020.
Η Επανάσταση του 1821
Το μήνυμα του Δημήτριου Υψηλάντη από το επαναστατημένο Ναύπλιο του 1824 στη Μακεδονία, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στη Θράκη, στην Ήπειρο, στον Ελληνισμό του 2020.
Η Επανάσταση του 1821
Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί το πρωταγωνιστικό γεγονός της ιστορικής πορείας του Νεότερου Ελληνισμού. Γεγονός που συνδέεται με ανθρώπους και εν τέλει ηρωικές προσωπικότητες που οραματίστηκαν, μόχθησαν, πολέμησαν, έχοντας κεντρικό ρόλο στις πρωταρχικές του εκφάνσεις, στην εξέλιξη αλλά και μεταγενέστερα.
Οι κλέφτες και οι Αρματολοί, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης, ο Ιωάννης Μακρυγιάννης, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αποτέλεσαν προσωπικότητες της Επαναστατικής πορείας του Ελληνισμού, με τεράστια προσφορά, οι οποίες όπως έγινε και με άλλους πρωταγωνιστές του έπους του 1821, πέρασαν από εμπόδια και δυσκολίες, θλίψεις και στενωπούς, μέχρι να τους δικαιώσει η ιστορία.
Το «Μάχου Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος» του Υψηλάντη, τα «Οράματα και θάματα και «το τρώνε από εμάς και μένει και μαγιά» του Μακρυγιάννη και το «Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση και η Διήγησις συμβάντων της Ελληνικής Φυλής από τα 1770 έως τα 1836» του Κολοκοτρώνη, είναι η κληρονομιά μας, η πίστη μας, η Ελληνικότητά μας.
Ο βίος, τα κείμενα, πρότυπα και παραδείγματα, η συγνώμη που είχαν την τόλμη να ζητήσουν απ΄αυτούς που έβλαψαν αλλά και όσους δεν έβλαψαν, παραδίδονται από αυτές τις Επαναστατικές και Επαναστατημένες γενιές του 1821, στις σημερινές και τις αυριανές, ως κληρονομιά αντίστασης σε κάθε εισβολέα και εσωτερικό συνεργάτη του, που (θέλει να) επιβάλλει ολοκληρωτισμό και κάθε είδους σκλαβιά.
Πολύτιμη παρακαταθήκη της «αγιασμένης Επανάστασης», όπως ονόμασε το ξεσηκωμό των «αγιασμένων πολεμιστών» του Γένους των Ελλήνων ο Φώτης Κόντογλου.
Του λαού μας που πρέπει να ολοκληρώσει την απελευθέρωσή μας: Με νέα πρότυπα, από τη Μακεδονία και την Κύπρο, μέχρι το Αιγαίο και τη Θράκη.
Y. Γ. 1 Η Μόσχω Τζαβέλαινα κρατούσε στα χέρια της κινώντας μαζί με άλλες Σουλιώτισσες στα 1792 για την Πάργα.
Στο φευγιό της από το Σούλι της φράζει τον δρόμο ένας Τούρκος ζητώντας της να δει το κασελάκι της :"Άνοιξέ το" της είπε επιτακτικά. "Έχεις θησαυρό μέσα". Κοντοστάθηκε εκείνη και του αποκρίθηκε: "Κι από θησαυρό ανώτερο".
Ανοίγοντας το κασελάκι φάνηκαν τα κόκαλα του Λάμπρου Τζαβέλα που σκοτώθηκε στην Κιάφα.
"Ο Καπετάν Λάμπρος Τζαβέλας αν έχεις ακουστά" και κίνησε αγέρωχη να φύγει.
Όλα τα κασελάκια που κουβαλούν οι γυναίκες των Ηρώων περιέχουν τον ίδιο ακριβώς θησαυρό που ζήτησε να δει ο Τούρκος.
Αυτά είναι τα κόκαλα των Ελλήνων των Ιερά από όπου είναι βγαλμένη η Ελευθερία μας ....
Το μήνυμά μου από τον Έβρο για την 25η Μαρτίου
Του λαού μας που πρέπει να ολοκληρώσει την απελευθέρωσή μας: Με νέα πρότυπα, από τη Μακεδονία και την Κύπρο, μέχρι το Αιγαίο και τη Θράκη.
Y. Γ. 1 Η Μόσχω Τζαβέλαινα κρατούσε στα χέρια της κινώντας μαζί με άλλες Σουλιώτισσες στα 1792 για την Πάργα.
Στο φευγιό της από το Σούλι της φράζει τον δρόμο ένας Τούρκος ζητώντας της να δει το κασελάκι της :"Άνοιξέ το" της είπε επιτακτικά. "Έχεις θησαυρό μέσα". Κοντοστάθηκε εκείνη και του αποκρίθηκε: "Κι από θησαυρό ανώτερο".
Ανοίγοντας το κασελάκι φάνηκαν τα κόκαλα του Λάμπρου Τζαβέλα που σκοτώθηκε στην Κιάφα.
"Ο Καπετάν Λάμπρος Τζαβέλας αν έχεις ακουστά" και κίνησε αγέρωχη να φύγει.
Όλα τα κασελάκια που κουβαλούν οι γυναίκες των Ηρώων περιέχουν τον ίδιο ακριβώς θησαυρό που ζήτησε να δει ο Τούρκος.
Αυτά είναι τα κόκαλα των Ελλήνων των Ιερά από όπου είναι βγαλμένη η Ελευθερία μας ....
Το μήνυμά μου από τον Έβρο για την 25η Μαρτίου
Τρίτη 24 Μαρτίου 2020
Η Τουρκική εισβολή στον Έβρο και το Αιγαίο
Θεοφάνης Μαλκίδης
Η Τουρκική εισβολή στον Έβρο και το Αιγαίο
Απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης στο Ράδιο Μετρόπολις 95.5 FM,Θεσσαλονίκης,Μακεδονίας.
<<Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που γίνεται η συζήτηση για τον ιό κι όλο αυτό το χρονικό διάστημα που πραγματικά κατά 99,9% απασχολεί το λεγόμενο κύκλωμα-δίκτυο των ΜΜΕ σχετικά με την υπόθεση αυτή στην πατρίδα μας δυστυχώς υφίσταται μια σιωπή δεν θα έλεγα κάλυψη αλλά σιωπή σ΄ότι συμβαίνει στον Έβρο,ειδικά στον Έβρο γιατί τα τελευταία τρία 24ωρα είχαμε μία ακόμη προσπάθεια από τον Ερντογάν όχι απλώς να παραβιάσει τα σύνορα και να εισβάλλει με ομάδες και δυνάμεις μεταμφιεσμένες σε πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα αλλά υπήρξαν κάποιες στιγμές που σύμφωνα με αυτά τα οποία είδα και σύμφωνα με αυτά τα οποία γνωρίζω και μου μετέφεραν,προσπάθεια να αποδειχτεί αν τελικά η άμυνα της Ελλάδας είναι υπαρκτή και αν υπάρχει άμυνα στον Έβρο και ειδικά στην περιοχή των Καστανεών.
Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020
Στον Έβρο κρίνεται η επιβίωσή μας.
Θ. Μαλκίδης
Είναι φανερό, ότι (και ) στον Έβρο κρίνεται η επιβίωσή μας, η συνέχειά μας, η αντίστασή μας στη μαζική εισβολή της Τουρκίας στα ψέματά της και την προπαγάνδα της, ο αγώνας μας απέναντι στους ελληνόφωνους που υιοθετούν και προάγουν την Τουρκική άποψη στην πατρίδα μας.
Την ώρα που ο λαός μας δίνει μάχη έναντι του ιού, ο Ερντογάν, συνεχίζει να στέλνει δυνάμεις για να εισβάλλουν στην Ελλάδα, ενώ ελληνόφωνοι δήθεν πολιτικοί, τάχα δημοσιογράφοι και αποκαλούμενοι διανοούμενοι, στηρίζουν τη φασιστική- εθνικιστική πολιτική της Τουρκίας έναντι της Ελλάδας.
Στον Έβρο συνεχίζουμε την υπεράσπιση του Ελληνισμού, την αντίσταση των Ελληνίδων και των Ελλήνων.
Η συνέντευξή μου στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ Βορείου Ελλάδος και αποκαλυπτικά βίντεο με την εμπλοκή της Τουρκίας.
Κυριακή 22 Μαρτίου 2020
Μην πιστεύετε στην προπαγάνδα της Τουρκίας και τα ψέματα του Ερντογάν, μην ακούτε τα ελληνόφωνα παπαγαλάκια του !
Θ. Μαλκίδης
Μην πιστεύετε στην Τουρκία προπαγάνδα και τα ψέματα του Ερντογάν !
Ο υπουργός προπαγάνδας του Χίτλερ, ο Γιόσεφ Γκέμπελς έλεγε πως «όσο μεγαλύτερο το ψέμα, και όσο περισσότερο επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πιστευτό γίνεται»!
Στην αρχή ο φασίστας Ερντογάν είπε ότι πνίγουμε και δολοφονούμε στο Αιγαίο και τον Έβρο τις δυνάμεις που μεταμφιεσμένοι σε πρόσφυγες και μετανάστες προσπαθούν να εισέλθουν στην Πατρίδα μας και τώρα μας λέει πως λόγω του ιού τους αποσύρει από τον Έβρο, ενώ αυτό δεν ισχύει.
Δημοσιεύει ψέματα εναντίον μας σε εφημερίδες, σε ιστοσελίδες, σε τηλεοπτικούς σταθμούς και μας λέει να ανοίξουμε τα σύνορα και την ίδια στιγμή στέλνει συνεχώς <<βιολογικές βόμβες>> στον Έβρο και το Αιγαίο !
Από δίπλα και οι πρόθυμοι ελληνόφωνοι, αυτοί που μας έλεγαν φασίστες λόγω της αντίδρασής μας για τη Μακεδονία και τώρα επειδή αγωνιζόμαστε για την επιβίωσή μας, μιλούν για κατσαπλιάδες, παρακρατικούς, τάγματα εφόδου, πλούσιους με βίλες και υπογράφουν κείμενα υιοθετώντας την προπαγάνδα της Τουρκίας και τα ψέματα του Ερντογάν !
Ακούστε και διαβάστε τα ψέματα του Ερντογάν και τους πρόθυμους ελληνόφωνους που τα υιοθετούν και τα αναπαράγουν στη συνέντευξή μου στο Ραδιοφωνικό σταθμό Μετρόπολις Θεσσαλονίκης Μακεδονίας.
Σάββατο 21 Μαρτίου 2020
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020
20 Μαρτίου 1994: Μνήμη του δολοφονημένου Αγωνιστή της Ελευθερίας Θεόφιλου Γεωργιάδη
Θ. Μαλκίδης
Μνήμη Αγωνιστή Ελευθερίας Θεόφιλου Γεωργιάδη
Ο Θεόφιλος Γεωργιάδης γεννήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 1957, στην Ευρύχου της Κύπρου και δολοφονήθηκε τη 20η Μαρτίου 1994 στη ημικατεχόμενη Λευκωσία.
Πήγε στο δημοτικό σχολείο στη γενέτειρά του, τις τρεις γυμνασιακές πρώτες τάξεις στο τουρκοκρατούμενο Γυμνάσιο Νεαπόλεως και το 1975 αποφοίτησε από το Παγκύπριο Γυμνάσιο. Έως την τουρκική εισβολή η οικογένεια του έμενε στο κατεχόμενο προάστιο Τράχωνας στα βόρεια της Λευκωσίας και αμέσως μετά εγκαταστάθηκε ως πρόσφυγας στις ελεύθερες περιοχές.
Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020
Ελληνικός λόγος, Ελληνική πράξη
Θ. Μαλκίδης
Έβρος 19 Μαρτίου
Εκτός από τους πρόθυμους κυβερνητικούς και τους τσιλιαδόρους όλης της αντιπολίτευσης, εκτός από τους θαυμαστές του Χίτλερ και του Στάλιν, του Ερντογάν και του Κεμάλ, των δημίων της Ευρώπης, εκτός από αυτούς που δέχτηκαν να χτυπηθεί η Ορθοδοξία, υπάρχει ο Ελληνικός, ο πνευματικός λόγος, η πράξη.
Λόγος που δεν κρύβεται και δε σιωπά, λόγος Θρακικός, Κρητικός, Μακεδονικός, Ποντιακός, Μικρασιατικός, Καππαδοκικός, Ηπειρωτικός, Κυπριακός, του Αιγαίου και του Ιονίου, του Μοριά και της Ρούμελης, της Διασποράς, λόγος ομολογίας, πίστης και μαρτυρίας......
Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020
Εμείς ήμασταν και είμαστε παρόντες στην υπεράσπιση του Ελληνισμού. Εσείς που ήσασταν, που είστε;
Θ. Μαλκίδης
Εμείς ήμασταν και είμαστε παρόντες στην υπεράσπιση του Ελληνισμού. Εσείς που ήσασταν, που είστε;
Εμείς ήμασταν και είμαστε παρόντες για τη Μακεδονία, για την αναγνώριση της Γενοκτονίας, για την υπεράσπιση του Ελληνισμού. Εσείς που ήσασταν, που είστε;
Κρυβόσασταν και σιωπούσατε όταν τα αφεντικά σας κατέθεταν στεφάνια στο δάσκαλο του Χίτλερ Κεμάλ, όταν πολιτικοί, καθηγητές και δημοσιογράφοι αρνούνταν τη Γενοκτονία, όταν υπέγραφαν, συμφωνούσαν και ψήφιζαν για την παράδοση της Μακεδονίας, όταν αδιαφορούσαν για την απόδοση δικαιοσύνης για τα Ναζιστικά- Φασιστικά εγκλήματα, όταν σιωπούσαν για την υπεράσπιση του Ελληνισμού.
Κρύβεστε και τώρα που ο Ερντογάν αποπειράται να εισβάλει στον Έβρο και το Αιγαίο, τώρα που κρίνεται η συνέχειά μας, η επιβίωσή μας, το μέλλον μας !
Το περιγράφει εξαιρετικά ο σπουδαίος ποιητής μας Τάσος Λειβαδίτης <<Η χώρα μου βυθίζεται στο ψέμα και βρίσκουν καταφύγιο οι αλήτες σε χώμα που μυρίζει σαν πληγή>> .
Οι ομιλίες μου για τη Μακεδονία (συλλαλητήριο στη Βέροια) για τη Γενοκτονία ( Σύνταγμα, Αθήνα), για τις Ναζιστικές σφαγές (Ερμακιά Μακεδονίας ).
Τρίτη 17 Μαρτίου 2020
Μη χάνετε το θάρρος και την πίστη σας !
Θ. Μαλκίδης
Τούτες τις δύσκολες στιγμές έχει μεγάλη σημασία ποιος μιλάει και τι λέει για τον Ελληνισμό, για την Ορθοδοξία, για το Αιγαίο και την Κύπρο, τη Θράκη και τη Μακεδονία, για την Πίστη μας .
Έχει αξία ποιος μιλάει και τι λέει για το Χίτλερ Ερντογάν, για την καθημερινή εισβολή στα νησιά και τον Έβρο, για τη Χάγη, για την εθνική μας κυριαρχία, για το κάλλος της Ορθοδοξίας .
Αν είναι δηλαδή Δημάρατος, Νενέκος, Γκέμπελς πρόθυμος να πουλήσει και να πουληθεί, ή αν είναι αξιοπρεπής, με θάρρος και ανδρεία, βίο, λόγο και έργο Ελληνικό και Ορθόδοξο.
Το δίλημμα είναι μπροστά μας, ως κρίσιμο ερώτημα ύπαρξης και συνέχειας για τον Ελληνισμό, για την Παράδοση, τον Πολιτισμό, την Ορθοδοξία.
Υποταγή και Εξαφάνιση ή Αντίσταση και Επιβίωση;
«Καλλιό ’ναι μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή; »
Η δήλωση μου από τον Έβρο
Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020
Όταν ακολουθείς την εθνομηδενιστική γραμμή, όταν δεν ξέρεις Ιστορία, πως να απαντήσεις στον Ερντογάν για όσα μας είπε περί Ναζί και Άουτσβιτς....
Θ. Μαλκίδης
Η πρόκληση από τον Ερντογάν. Στον Έβρο συνεχίζουμε την υπεράσπιση του Ελληνισμού. Κλείστε τα σύνορα τώρα !
Απευθυνόμενος στο ακροατήριό του ο Ερντογάν, έδειξε εικόνες που, όπως είπε, προέρχονται από τα ελληνοτουρκικά σύνορα στο Έβρο λέγοντας: «Βλέπουμε ότι αυτά που έκαναν οι Έλληνες είναι παρόμοια με αυτά που έκαναν οι ναζί, δεν έχουν καμία διαφορά».
«Ό,τι έκαναν οι Ναζί στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, το κάνουν και οι Έλληνες εκ μέρους της Δύσης στα σύνορά τους», ανέφερε ο Ερντογάν εμμένοντας στην τουρκική θεωρία περί νεκρών στον Έβρο.
«Νόμιζαν ότι αστειευόμουν αλλά τώρα ανοίξαμε τα σύνορά μας», είπε αναφερόμενος στην προσφυγική κρίση ο Τούρκος πρόεδρος ενώ επανέλαβε ότι η Ελλάδα καταπατά τις διεθνείς Συνθήκες περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
«Ας δούμε την υποκρισία της Ελλάδας και της Ευρώπης», είπε ο Ερντογάν, προτού παρουσιάσει στους βουλευτές ένα βίντεο με τα όσα, κατά την τουρκική πλευρά, συνέβησαν στον Έβρο τις προηγούμενες ημέρες.
Επίσης ο Τούρκος πρόεδρος συμβούλεψε την Ελλάδα να ανοίξει και αυτή τα σύνορά της ώστε οι μετανάστες να περάσουν στις πλούσιες χώρες της Δύσης.
Όχι στην εθνοκάθαρση της Bορείου Ηπείρου
Όχι στον εποικισμό των χωριών της Δρόπολης, Όχι στην εθνοκάθαρση της B.Ηπείρου
Σύμφωνα με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, υπάρχει συμφωνία μεταξύ του Τούρκου προέδρου Ερντογάν και του Αλβανού πρωθυπουργού Ράμα για μετεγκατάσταση 30.000 μουσουλμάνων μεταναστών από την Τουρκία στην αλβανική επικράτεια και συγκεκριμένα δίπλα σε συνοριακές διαβάσεις με την Ελλάδα (Κακαβιά, Ρίπεση, Μαυρομάτι, Τρεις Γέφυρες, Καπεστίτσα). Τα δημοσιεύματα αυτά επιβεβαίωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Τελευταίες πληροφορίες όμως, από την Βόρειο Ήπειρο, κάνουν λόγο όχι απλά για δημιουργία «δομών φιλοξενίας» σε παραμεθόριες περιοχές αλλά για εγκατάσταση μουσουλμάνων εποίκων εντός των χωριών Βουλιαράτες και Πέπελη του μειονοτικού Δήμου Δρόπολης.
Κυριακή 15 Μαρτίου 2020
Όσοι Ζωντανοί !
Θ. Μαλκίδης
Όσοι Ζωντανοί...
Μας είπαν ότι χαλάσαμε τη συνύπαρξη 600 ετών με τους Τούρκους αφέντες, όταν ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι επαναστάτες πρωταγωνίστησαν στην Ελευθερία
Μας είπαν ότι στη Μακεδονία ζούσαν όλοι καλά και πως αυτή η αρμονία διαλύθηκε από τον Παύλο Μελά και τους συμπολεμιστές του
Μας είπαν ότι ο Κεμάλ έκανε απελευθερωτικό αγώνα και ότι ο ελληνικός στρατός στη Σμύρνη ήταν εθνικιστικός, ότι οι δολοφονημένοι γονείς μας συνωστίστηκαν
Μας είπαν να μην αντισταθούμε στον Μουσολίνι και τον Χίτλερ γιατί θα μας κατέστρεφαν και πως εμείς φταίμε για το Δίστομο και τα Καλάβρυτα και τα υπόλοιπα 1170 Ολοκαυτώματα
Σάββατο 14 Μαρτίου 2020
Επιτρέπεται να μιλάμε, να γράφουμε, να σκεφτόμαστε για τον Ελληνισμό ;

Θ. Μαλκίδης
Επιτρέπεται να μιλάμε, να γράφουμε, να σκεφτόμαστε;
Η χυδαιότητα της αποδόμησης
Στην αρχή η αποδόμηση ξεκίνησε έγινε με τη «θεωρία» πως Τούρκοι και Έλληνες, δηλαδή καταπιεστές και καταπιεζόμενοι περνούσαν καλά και πως κάτι «εθνικιστές που δεν ήταν αλλά επέλεξαν να είναι Έλληνες (!)» κατέστρεψαν την ειδυλλιακή αυτή εικόνα.
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020
Η δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών και των Χουντικών,των σημερινών πατριδοκάπηλων και εθνομηδενιστών ποια είναι;
Θ. Μαλκίδης
Η δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών και των Χουντικών,των σημερινών πατριδοκάπηλων και εθνομηδενιστών ποια είναι;
Στη διαδρομή μου και την πορεία της ζωής, με εμπνέουν, μεταξύ των άλλων, οι γεννήτορές μου, οι πρόγονοί μου, αυτοί που μου έδωσαν το ζειν.
Είναι η γιαγιά μου Αικατερίνη η οποία σώθηκε από το <<Μαύρο Πάσχα>> των Θρακών τον Απρίλιο του 1914, από τη Γενοκτονία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Τουρκία και τη Γερμανία, αλλά επειδή το μαζικό έγκλημα και οι θύτες δεν τιμωρήθηκαν, πέθανε μετά από βασανιστήρια που υπέστη από τους Γερμανούς Ναζί τον Απρίλιο του 1944 !
Είναι ο θείος μου Γεώργιος ο οποίος αντιστάθηκε στους Ιταλούς το 1940 και μετά στους Γερμανούς και Βούλγαρους εισβολείς τον Απρίλιο του 1941 στο Ρούπελ και στη συνέχεια καθόλη τη διάρκεια της κατοχής και μέχρι την απελευθέρωση.
Η δική μου η ταυτότητα είναι αυτή.Των απογόνων των συνεργατών των Γερμανών κατακτητών και των δοσίλογων, των Χουντικών, των σημερινών πατριδοκάπηλων και των εθνομηδενιστών ποια είναι ;
Η δήλωσή μου από τις Καστανιές για τον αγώνα υπεράσπισης του Ελληνισμού.
ΓΗ και ΥΔΩΡ δε θα δώσουμε !
Ο εθνομηδενισμός και τα σχολικά βιβλία των συνταγών μαγειρικής, μπορούν να βγάλουν νέο Ευαγόρα Παλληκαρίδη ;
Θ. Μαλκίδης
Ο εθνομηδενισμός και τα σχολικά βιβλία των συνταγών μαγειρικής, μπορούν να βγάλουν νέο Ευαγόρα Παλληκαρίδη ;
Η συμπλήρωση εξήντα δύο ετών από τον απαγχονισμό του Ευαγόρα Παλληκαρίδη- λίγες μέρες πριν είχε θυσιαστεί ο Αυξεντίου ένας άλλος σπουδαίος του αντιαποιοκρατικού αγώνα των Ελλήνων της Κύπρου- έρχεται σε μία δύσκολη στιγμή για την πατρίδα μας. Και αυτό μεταξύ των άλλων λόγω της εθνικής, κοινωνικής, οικονομικής, δημογραφικής, πνευματικής και εκπαιδευτικής κρίσης.
Θα πρέπει να αναφέρουμε στους μη γνωρίζοντες, αλλά και σε αυτούς που αδρανούν για να θυμηθούμε τον Πλάτωνα που μιλά για την ευθύνη των πολιτών όταν οι θεσμοί απουσιάζουν, πως η ηρωική μορφή του Παλληκαρίδη που συνέχισε με το λόγο και την πράξη την ελληνική αντιστασιακή ιστορία, δεν έχει τη θέση που του αξίζει στην εκπαίδευση.
Ο Παλληκαρίδης δε χωρά ανάμεσα στις χιλιάδες σελίδες σχολικών βιβλίων που αναφέρονται στη γλώσσα, στην ιστορία, στη λογοτεχνία, στην ποίηση και σε άλλα αντικείμενα που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφού του έχει αφιερωθεί μισή σελίδα (!).
Αντιθέτως τα παραπάνω σχολικά εγχειρίδια έχουν αμέτρητες συνταγές μαγειρικής, οδηγίες χρήσης καφετιέρας (!) και επιδιόρθωσης του κλιματιστικού (!) ύβρεις, υπονοούμενα και χυδαιότητες για το 1821 και το 1940, κείμενα όπως το «όταν βγάλαμε βόλτα τον επιτάφιο» (!) και για τη «σχέση του 25χρονου Σάκη με τη 15χρονη Αλέκα» (Αυτό αλήθεια πως λέγεται και πως τιμωρείται από τον ποινικό κώδικα; ).
Επιπλέον η Ελλάδα την οποία πόθησε και έδωσε τη ζωή του ο Παλληκαρίδης, στα σχολικά βιβλία περιγράφεται με το «νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα/ και στη μέση δυο λάμδα/φοράει η πατρίδα μας/ η Ελλάδα» και με την πρόταση πως «…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα»..........
Επιπλέον αυτή η παιδεία προτρέπει, υιοθετεί, αναγκάζει, να γίνονται συνέδρια για το «πολύχρωμο σχολείο» και υποχρεώνει τους μαθητές την παρακολούθηση της «θεματικής εβδομάδας»!
Ένα από τα ερωτήματα που ήρθαν σήμερα, ημέρα μνήμης του ανθρώπου, του μαθητή, του σπουδαίου πνευματικού ανθρώπου και αγωνιστή της Ελευθερίας Παλληκαρίδη είναι και αυτό:
Μπορεί να βγει ένας νέος Ευαγόρας Παλληκαρίδης από αυτήν την παιδεία;
Μπορεί να υπάρξει ένας αγωνιστής που να πιστεύει στην παράδοση του Ελληνισμού, της Ρωμηοσύνης, του Θεού;
Να γράφει και να μιλά, να εργάζεται, να αγωνίζεται ανιδιοτελώς για Πίστη και για Πατρίδα;
Που θα αγαπά τον τόπο του Κολοκοτρώνη, του Παύλου Μελά, της Ελευθερίας, της Αντίστασης, του Σεφέρη, του Κόντογλου, του Ελύτη, του Πετράκη Γιάλλουρου, του Αυξεντίου, του Καραολή και του Δημητρίου, των χιλιάδων ηρώων μας στον αντιφασιστικό αγώνα, των δολοφονημένων από τους Ναζί στο Χορτιάτη, στην Κάνδανο, στους Πύργους και το Μεσόβουνο, στο Δίστομο και τα Καλάβρυτα.
Που θα σέβεται τον τόπο της ελιάς και της αμπέλου, των εκκλησιών και των μοναστηριών.
Μπορεί αλήθεια ένας νέος Ευαγόρας Παλληκαρίδης να νικήσει σαν Άγιος Δημήτριος, σαν Άγιος Γεώργιος, να θανατώσει «τους αγενείς που γίνανε πρίγκιπες και τα τέρατα που γίνανε βασιλείς» ;
Μπορεί να υπάρξει ένας νέος Ευαγόρας όπως αυτός του 1957 που είχε το θάρρος και την πίστη του Αθανάσιου Διάκου, την πυγμή και το πνεύμα θυσίας του Αυξεντίου και το ποιητικό χάρισμα του Μόντη;
Που θα πει όπως ο Παλληκαρίδης λίγο πριν την αγχόνη πώς «ό,τι έκαμα το έκαμα ως Έλλην που ζητεί την Ελευθερίαν του ;»
Μπορεί;
Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020
Προς τον Ερντογάν και τους θαυμαστές του στην Ελλάδα και την Κύπρο: Κεμάλ ίσον Χίτλερ, Κεμαλισμός ίσον Ναζισμός
Προς τον Ερντογάν και τους θαυμαστές του στην Ελλάδα και την Κύπρο:
Ο Ελληνισμός της Σμύρνης και της Τραπεζούντας, του Διστόμου και των Καλαβρύτων, των 1170 ολοκαυτωμάτων κατά τη διάρκεια της Κατοχής, γνωρίζει ότι Κεμάλ ίσον Χίτλερ, Κεμαλισμός σημαίνει Ναζισμός και πως το Γερμανο- Τουρκικό σύμφωνο φιλίας του 1941, υπογραφόταν όταν ο Ελληνικός λαός δολοφονούνταν στην Ελλάδα από τους Ναζί και στην Τουρκία από τους επίγονους του Κεμάλ!
Τον Σεπτέμβριο του 1922 ο «Λαϊκός Παρατηρητής», επίσημη εφημερίδα των Ναζί, έγραφε ότι «σε αυτές τις μέρες της ατίμωσης και της ατιμίας ένα όνομα αποδεικνύει τι μπορεί να πετύχει ένας αληθινός άνδρας. [...] Η νίκη του Μουσταφά Κεμάλ Πασά θα μας δώσει νέα δύναμη και θα δυναμώσει την πίστη μας στο ανίκητο του πνεύματος του ηρωισμού»
Η Τουρκία του Κεμάλ προσφερόταν ως υπόδειγμα κράτους που είχε εκκαθαρίσει τον πληθυσμό της από τα "επικίνδυνα" στοιχεία. Οι Έλληνες και οι Αρμένιοι παραλληλίζονταν με τους Εβραίους, ενώ λίγο αργότερα ο Χίτλερ σχεδιάζοντας τη δική του "Τελική Λύση", έλεγε το "ποιος θυμάται σήμερα τους Αρμένιους"!
Ο Δάσκαλος και ο Μαθητής, ο Μουσταφά Κεμάλ και ο Αδόλφος Χίτλερ, συνιστούν την έκφραση του ολοκληρωτισμού, ο Κεμαλισμός και ο Ναζισμός, αποτελούν την ίδια έκφανση του Φασισμού, που από τις Γενοκτονίες πέρασε στα Ολοκαυτώματα. Η ανάδειξη του ομοιοτήτων του Κεμαλισμού και του Ναζισμού, συνιστά ανθρώπινο, πολιτικό, ερευνητικό και κυρίως ηθικό καθήκον και χρέος, για να καταδικαστούν και να αποκαθηλωθούν τα πιο ολοκληρωτικά καθεστώτα και ιδεολογίες που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα.
Ο Κεμαλισμός αποτελεί συνώνυμο του Ναζισμού και συνιστά μία Φασιστική, εθνικιστική και ρατσιστική ιδεολογία η οποία εκφρασμένη με την πιο ακραία διαστροφική βαρβαρότητα, στέρησε τη ζωή σε εκατομμύρια ανθρώπους. Το δυστύχημα είναι ότι οι Ναζί δολοφόνησαν δέκα χρόνια και η νίκη των αντιφασιστικών δυνάμεων τους σταμάτησε, οι Κεμαλικοί συνεχίζουν να δολοφονούν, χωρίς καμία αντίδραση, εκατό χρόνια!
Η πρόταση του Μιχ. Χαραλαμπίδη που συνδέεται με την ανάδειξη της αλήθειας σε ό,τι αφορά τη σχέση και τις ομοιότητες Κεμαλισμού και Ναζισμού, είναι η ανακήρυξη της 19ης Μαΐου ως παγκόσμιας και Ευρωπαϊκής ημέρας μνήμης των θυμάτων του Κεμαλισμού, κατ΄ αντιστοιχία της διεθνούς ημέρας μνήμης του θυμάτων του Ναζισμού (27 Ιανουαρίου).
Είναι μία συμβολική αλλά και ουσιαστική πράξη, καταδίκης του φασισμού και Νίκης της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, του Δικαίου και της Ιστορίας, είναι η Νίκη των λαών που δολοφονήθηκαν. Είναι η Νίκη της Ζωής έναντι των ιδεολογιών του Θανάτου.
Υπό το βλέμμα του «Τούρκου Φύρερ»: Ο Χίτλερ και ο Γκέμπελς στο εργαστήριο του επίσημου γλύπτη του Γ΄ Ράιχ, Γιόζεφ Τόρακ, στις 10 Φεβρουαρίου 1937. Eνα αντίγραφο της προτομής του Ατατούρκ (δεξιά) συγκαταλεγόταν μεταξύ των «πιο αγαπημένων αντικειμένων» του Γερμανού Φύρερ!


Το Γερμανο- Τουρκικό σύμφωνο φιλίας το 1941, όταν ο Ελληνικός λαός δολοφονούνταν στην Ελλάδα από τους Ναζί και στην Τουρκία από τους απόγονους του Κεμάλ!


Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020
Δέκα χρόνια μετά ο αγώνας για την Αλήθεια, τη Μνήμη και την Ιστορία συνεχίζεται !
Θ. Μαλκίδης
Δέκα χρόνια μετά ο αγώνας για την Αλήθεια, τη Μνήμη και την Ιστορία συνεχίζεται !
Πριν δέκα ακριβώς χρόνια το Κοινοβούλιο της Σουηδίας, ψήφιζε την αναγνώριση της Γενοκτονίας εναντίον Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων. Μία Γενοκτονία η οποία επειδή δεν τιμωρήθηκε επαναλήφθηκε και επαναλαμβάνεται από τον ίδιο θύτη και τους μαθητές του στη Σμύρνη, στο Δίστομο, στα Καλάβρυτα, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στον Έβρο.
Για για τη γνώση της Ιστορίας και της Αλήθειας, πέραν από τις αντιδράσεις της Τουρκίας για την πρωτοβουλία μας, οφείλω να αναφέρω την απόπειρα της Αθήνας ακόμη και λίγο πριν τη ψηφοφορία για να αποσυρθεί το αίτημα αναγνώρισης (!), καθώς και τα ονόματα των πρωταγωνιστών της σπουδαίας αυτής πράξης:
Ένα Ολοκαύτωμα κατ' εξακολούθηση: Το Ναζιστικό έγκλημα στην Ερμακιά Εορδαίας
Θ. Μαλκίδης
Ένα Ολοκαύτωμα κατ' εξακολούθηση: Το Ναζιστικό έγκλημα στην Ερμακιά Εορδαίας
Πέντε (!) φορές την άνοιξη του 1944 οι Ναζί και οι συνεργάτες τους εισέβαλαν στην Ερμακιά Εορδαίας για να δολοφονήσουν, να πυρπολήσουν, να συνεχίσουν τη διαστροφή της Γενοκτονίας που ξεκίνησε ο δάσκαλός τους Κεμάλ λίγα χρόνια πριν στη Θράκη, στον Πόντο, στην Καππαδοκία, στην Ιωνία.
Τρίτη 10 Μαρτίου 2020
Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020
Κυριακή 8 Μαρτίου 2020
Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας: Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο- Καλάβρυτα
Θ. Μαλκίδης
Η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας και η μνήμη της δολοφονημένης Ελληνίδας: Ζάλογγο-Νάουσα-Πάφρα-Σμύρνη-Δίστομο- Καλάβρυτα
Σαν σήμερα το 1921 στην Πάφρα του Πόντου γράφεται μία ακόμη σελίδα δολοφονίας των Ελληνίδων (και των παιδιών τους) που έχει επαναληφθεί κατά καιρούς κατά τη διάρκεια της ελληνικής ιστορικής πορείας αντίστασης και σωτηρίας.
Το ολοκαύτωμα των γυναικών της Πάφρας στο κάστρο της γυναίκας (Κιζ Καλεσί) θυμίζει Ζάλογγο, Νάουσα, Σμύρνη, Δίστομο. Είναι η επανάληψη της ίδιας σφαγής που έζησε η Πάφρα το 1680 και το 1917.
Ενώ ο χορός «Θανατί Λάγγεμαν» (Κιζλάρ Χοπλαμασί) το «Πήδημα Κοριτσιών» («Κιζλάρ Καϊτεσί») είναι προς τιμήν των γυναικών που προτίμησαν να πέσουν σε γκρεμό ύψους 150 μέτρων και αναπαριστά την κίνηση της κοπέλας καθώς πηδούσε στο κενό.
Μέσα στη Γενοκτονία των Ελλήνων που δολοφονήθηκαν από το φασιστικό σχέδιο των δασκάλων του Χίτλερ, Ενβέρ, Ταλαάτ, Τζεμάλ, Κεμάλ πασά, Τοπάλ Οσμάν, υπήρξε και μία παράλληλη δολοφονία, αυτή των γυναικών και των παιδιών που στοιχειοθετεί στην ουσία και στο πνεύμα της Σύμβασης του ΟΗΕ για τη Γενοκτονία, το μαζικό έγκλημα ενάντια στον ελληνικό λαό.
Και αυτή η παράλληλη δολοφονία ήταν η Γυναικοκτονία και η Παιδοκτονία, η δολοφονία των Ελληνίδων και των παιδιών τους.
Τόσο από τους Νεότουρκους, όσο και από του Κεμαλικούς, από την Πάφρα μέχρι τη Σάντα και από την Κερασούντα μέχρι τη Σμύρνη, οργανώθηκε, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η μαζική δολοφονία γυναικών και παιδιών, η μεταφορά τους στην τουρκική ομάδα, οι μαζικοί βιασμοί ακόμη και εγκύων γυναικών και κοριτσιών και η δολοφονία τους, κλείσιμο σε εκκλησίες και εμπρησμό τους και εκατοντάδες παρόμοια εγκλήματα. Είναι η συνέχεια των σφαγών στη Χίο και στη Σαμοθράκη, η πράξη σωτηρίας στο Ζάλογγο και στην Νάουσα, είναι ο ενδιάμεσος σταθμός πριν οι μαθητές Ναζί ακολουθήσουν το παράδειγμα των δασκάλων Κεμαλικών στο Δίστομο και τους άλλους μαρτυρικούς τόπους.
Η προσπάθειά μας έχει ως στόχο την ανάδειξη της δολοφονίας των γυναικών και των παιδιών, της Γυναικοκτονίας και της Παιδοκτονίας, στόχος που αποτελεί ένα προφανές αίτημα για αναρίθμητους λόγους. Όσα είναι τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων από τη Θράκη και την Ιωνία και από τον Πόντο μέχρι την Καππαδοκία, όσα είναι τα ορφανά, οι αγνοούμενοι, οι βιασμένες γυναίκες και τα κορίτσια, οι γυναίκες που προτίμησαν να πέσουν μαζί με τα παιδιά τους σε γκρεμούς και ποτάμια, προτιμώντας το θάνατο από την ατίμωση.
Η σημερινή παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας οφείλει να αφιερωθεί στα εκατοντάδες χιλιάδες θύματα του σχεδίου εξόντωσης από το Ζάλογγο μέχρι την Πάφρα και το Δίστομο που επειδή δεν τιμωρήθηκε, επαναλήφθηκε και επαναλαμβάνεται. Μόνο η ανάδειξη και η τιμωρία της Γυναικοκτονίας μπορεί να αποτρέψει παρόμοια εγκλήματα, αποτελώντας ουσιαστική πράξη έναντι των θυμάτων του Ελληνικού Ολοκαυτώματος και ειδικότερα των γυναικών και των παιδιών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
































