Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Η πρώτη επιστολή του Ραγκίπ Ζαράκολου από τη φυλακή



H σύλληψή μου και η κατηγορία της ιδιότητας μέλους μιας παράνομης οργάνωσης είναι μέρoς μιας εκστρατείας που στοχεύει στο να εκφοβίσουν όλους τους διανοούμενους και τους δημοκράτες της Τουρκίας και ιδιαίτερα να στερήσουν τους Κούρδους από οποιαδήποτε υποστήριξη.
Κατά τη διάρκεια της επιδρομής στο σπίτι μου η αστυνομία δήμευσε μόνο λίγα βιβλία ως «στοιχεία του εγκλήματος» και δεν βρήκε τίποτα για τις αποκαλούμενες σχέσεις μου με οποιαδήποτε οργάνωση.

Τα βιβλία που δήμευσαν ως στοιχεία του εγκλήματος είναι κείμενα για την Τουρκία, και τα χειρόγραφα τριών βιβλίων για τη γενοκτονία των Αρμενίων και την αρμενική ιστορία.
Με εντολή του Αρχηγείου της Αστυνομίας, οι πιστωτικές κάρτες μου δημεύθηκαν.
Είμαι προσκεκλημένος ως ομιλητής σε πολλές διασκέψεις στο εξωτερικό, -την προσεχή εβδομάδα ήταν προγραμματισμένη η επίσκεψη στο Βερολίνο, αργότερα στις ΗΠΑ στα πανεπιστήμια του Λος Άντζελες και Μίτσιγκαν- και η κυβέρνηση πρέπει να τους δώσει μια απάντηση που να εξηγεί το πραγματικό λόγο της σύλληψής μου
Κατά τη διάρκεια της ανάκρισης, δεν μου υπέβαλαν οποιαδήποτε ερώτηση για την οργάνωση για την οποία κατηγορήθηκα ότι είμαι μέλος. Με εξέτασαν μόνο για τα βιβλία που έγραψα ή εξέδωσα, για τις δημόσιες συναντήσεις όπου μίλησα ή παρευρέθηκα. Σκέφτομαι ότι καθένας πρέπει από κοινού να αντιδράσει ενάντια σε αυτήν την εκστρατεία των συλλήψεων που μετατρέπεται σε συλλογικό λιντσάρισμα. Αυτές οι  παράνομες πρακτικές πρέπει να σταματήσουν.