Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

Έρχονται και άλλα....

 


Ετοιμαστείτε, έρχονται και

 άλλα !!!!!!


<<Με αφορμή τα κατοικίδια και εάν είναι μέλη  της  οικογένειας ( ναι καλά διαβάσατε) αρπάχτηκαν ο Γιώργος Λιάγκας με την Άρια Καλύβα στο Πρωινό του ΑΝΤ1.



Γιώργος: Το σκυλάκι δεν μπορεί να είναι παιδί, το ζώο δεν είναι ισότιμο με τον άνθρωπο, μην τρελαθούμε. Μιλάει ένας άνθρωπος που έχει σκύλο.


Άρια: Είναι μέλη της οικογένειας τα κατοικίδια.


Γιώργος: Διαφωνώ με αυτό. Έχω μεγαλώσει με σκυλιά, είμαι με τη Φούσκα 24 ώρες το 24ωρο, μόνο μαζί δεν κοιμόμαστε. Δεν είναι μέλος της οικογένειας η Φούσκα. Η οικογένειά μου είμαι εγώ και τα παιδιά μου και η μάνα των παιδιών μου που είναι οικογένεια με τα παιδιά. Αυτό είναι οικογένεια.


Άρια: Γιατί το έχει το ζώο στο σπίτι σου μέσα, από τη στιγμή που δεν είναι μέλος της οικογένειάς σου; Ασφαλώς και είναι μέλος της οικογένειάς σου. Τι είναι; Αντικείμενο; Τσαντάκι; Αξεσουάρ;


Γιώργος: Τώρα, εσύ αμφισβητείς αν αγαπάω το σκυλί μου; Σε παρακαλώ πάρα πολύ!


Άρια: Γιατί δεν το αντιμετωπίζεις ως μέλος της οικογένειάς σου;


Γιώργος: Γιατί είναι ζώο, δεν είναι άνθρωπος.


Άρια: Δεν είναι έμβιο όν;


Γιώργος: Δεν είναι μέλος της οικογένειας. Το γέννησα εγώ; Έχω dna ίδιο με το σκυλί;


Άρια: Υιοθέτησες ένα πλάσμα για να του προσφέρεις αγάπη Γιώργο μου. Δεν αμφισβήτησε κανείς την αγάπη.


Γιώργος: Μην τα μπερδεύουμε όλα. Τα αισθήματα δεν πρέπει να βαφτίζονται και με υπερβολικές λέξεις που για μένα δημιουργούν και προβλήματα μετά. Τι πάει να πει μέλος της οικογένειας το σκυλί; Είναι δίπλα στην οικογένεια, δεν είναι μέλος της οικογένειας>>.


Ellada24.gr