Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

Καταδρομέας Μιχάλης Γρηγορίου. Κύπρος 1974



Μόλις αποχαιρετήσαμε ακόμα ενα ήρωα του 1974 Τον Εφεδρο Καταδρομέα Μιχάλη Γρηγορίου του Κώστα απο Καζάφανι της Κερύνειας ο οποίος έπεσε ηρωικά μαχόμενος δίπλα απο τον Διοικητή της 33ης Μοίρας Καταδρομών Γεώργιο Κατσάνη κατα την διάρκεια της Τουρκικής Εισβολής!!!




Άκουσα με προσοχή την καταπληκτική ομιλία απο την Κόρη του Δέσποινα η οποία Γεννήθηκε το Δεκέμβριο του 1974 αφού η Μητέρα της Ελενη ήταν εγκυος οταν χάθηκε και κρατώ μόνο τούτο!! Πίσω απο καθε βήμα που δεν σταματούσε λεπτό να μου δείχνει με καθε τροπο ποσο υπέροχος άνθρωπος ήσουν που έπνιγε το χαμόγελο για να με βλέπει εμένα καλα!!που σε περίμενε μεχρι και σήμερα που ονειρευόταν πως θα γυρίσεις!!Μια μάνα περήφανη που θυσίασε την ζωή της για να μην μου λείψει τίποτα!!

Λένε πως είσαι Ήρωας αλλά εμένα ποιος με ρώτησε ; εγώ θα προτιμούσα να είσαι ο Ήρωας της Παιδικής μου καρδιάς όπως καθε πατερας για την κόρη του !! Μου Ελειπες παπά μου !! Μου έλειπε να Με παιρνεις απο το χέρι να με οδηγεις χωρίς να προπορεύεσε!! Να μου μαθαίνεις μαθηματικά να μου τραγουδάς και εγώ να γελάω !! Μου έλειπε η θαλμπορη σου της νύχτες της παιδικής μου ηλικίας!! Στο καλό να πας Πατέρα μου Ηρωα της καρδιάς και της Κύπρου μας!!Αιωνια σου η Μνήμη!!

Χρήστος Πάλλης