Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

Νέο βίντεο του αρχιμαφιόζου με συνομιλία του με άνθρωπο του κύκλου του Ερντογάν

 


Ο Σεντάτ Πεκέρ δημοσίευσε ένα νέο βίντεο σήμερα. 

Αυτός με τον οποίο μιλάει ο αρχιμαφιόζος είναι ο 

Σερντάρ Εκσί που είναι παντρεμένος με την ανιψιά του 

Ερντογάν και ιδιοκτήτης της ενεργειακής εταιρείας LazOil

Στην ανάρτησή του ο αρχιμαφιόζος γράφει πριν από το βίντεο

τα εξής :




“Σερντάρ Εκσί τι είχα πει… Θα σταθούμε όρθιοι. Εσύ πρώτα μίλησες μαζί μου και μετά έγινες συνεταίρος σε ενέργειες εναντίον μου. Ξέρω τα πάντα που έκανες, θα τα πούμε. Εμείς όλοι είμαστε οικογένεια σε κάθε έγκλημα είμαστε μαζί.

Στο βίντεο ο Εκσί αποκαλεί τον Πεκέρ ¨REIS¨, δηλαδή ¨Αρχηγέ¨…

Μεταξύ άλλων είδαμε εξής διάλογο σχετικά με τον εξοπλισμό που έστειλε ο Πεκέρ στην Συρία. Εκεί εκφράζει το παράπονο του ο Πεκέρ γιατί καμιά εφημερίδα δεν τον υποστηρίζει για τα υλικά που πλήρωσε και έστειλε, ενώ προφανώς εσκεμμένα τονίζει ότι και ο συνομιλητής του ήταν μαζί του τότε…

Πεκέρ : Μα τόση ατιμία διέπραξαν, ένας δεν γράφει ένα άρθρο κάπου, εφημερίδες, έχετε κανάλια έχετε. Ότι αυτός ο άνθρωπος αυτά που έστειλε τα έστειλε με δικά του χρήματα. Βρε παιδί μου εσύ ήσουν στο ξενοδοχείο, και εσύ ήσουν εκεί

Εκσί : Ήμουν- ήμουν

(Εδώ αναφέρεται στην παραστρατιωτική εταιρία SADAT)

Πεκέρ : Όταν εμείς στέλναμε 4 TIR, 4 TIR έδιναν και εκείνοι. Αυτοί βρε μήπως έφεραν όπλα και τα πουλούσαν;  Εμείς δεν πουλήσαμε βρε παιδί μου και εσύ είσαι μάρτυρας αυτό και εγώ ήμουν. Τα έστελναν μαζί μας για να μην υπάρξει πρόβλημα όπως παλιότερα