Παρασκευή 6 Αυγούστου 2021

Αντιπρύτανης πανεπιστημίου Κων/λης : ¨Νησιά Αιγαίου, Δυτική Θράκη και Κύπρος είναι εντός των συνόρων του Εθνικού μας Όρκου¨…

 

Ο Καθηγητής ιστορίας και αντιπρύτανης στο πανεπιστήμιο Κωνσταντινούπολης Ιλιάς Τοπσακάλ μιλά για τα ελληνικά νησιά 

ως εξής :



¨Το θέμα των (ελληνικών)  νησιών στο διεθνές δίκαιο είναι ένα αμφισβητούμενο θέμα
Ακόμη και αν εμείς δηλώσουμε πως εγκαταλείπουμε τα νησιά, τα νησιά αυτά είναι μέσα στον Εθνικό Όρκο
Συγκεκριμένο τμήμα της Συρίας, συγκεκριμένο τμήμα του Ιράκ, η Κύπρος και η Δυτική Θράκη είναι εντός του Εθνικού Όρκου
Ιστορικά μπορούμε να προβάλλουμε δικαιώματα. Εγώ είμαι ιστορικός, εγώ μπορώ να το πω άνετα. Τα σύνορα του Εθνικού Όρκου που μου άφησαν οι πρόγονοι μου είναι δικαίωμα του κράτους μου, όπως το γάλα της μάνας μου
Αυτή είναι η ιστορική περιγραφή. Εντός αυτών  (των συνόρων) υπάρχουν η Δυτική Θράκη, η Αλεξανδρούπολη, τα νησιά υπάρχουν, πολύ άνετα υπάρχει η Κύπρος, η πάνω πλευρά της Σουλειμανίγε, υπάρχει η Μοσούλη και Κερκουκ και υπάρχει και το Μπατούμ¨


Aυτά δεν λέγονται σε ένα περιθωριακό κανάλι, αλλά στην ¨ναυαρχίδα¨  στο CNNTURK.....