Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Έγκλημα

 

Την δικαιολογημένη οργή και την αγανάκτησή του εκφράζει ο πατέρας του 26χρονου Δημήτρη Ασλανίδη, που σκοτώθηκε στα Τέμπη.



«Συλλυπητήρια στα παλικάρια και στους λεβέντες δεν λένε. Ένα καλό ταξίδι μόνο, το συνεχίζει εκεί που του το στέρησαν οι δολοφόνοι. Σε αυτή τη χώρα δεν έχουμε αξιοπρέπεια, να παραιτηθούν;» είπε χαρακτηριστικά ο πατέρας του 26χρονου, στην εκπομπή «Super Katerina ενώ αναφέρθηκε και στις δηλώσεις κάποιων δημοσιογράφων «περί θυσίας», διερωτώμενος «η ΕΣΗΕΑ δεν μπορεί να τους μαζέψει λίγο;»

O χαροκαμένος πατέρας επισημαίνει ότι πρέπει  να καταργηθεί ο νόμος περί μη ευθύνης υπουργών. «Μπαίνει ο καθένας και κάνει ό,τι θέλει. Εγώ συγγνώμη από φονιάδες δεν θέλω», ξεσπά.

Ο κ. Ασλανίδης είπε πως τον πήραν τηλέφωνο από την Ισπανία, από το ξενοδοχείο που εργαζόταν ο γιος του, για να δώσουν υποτροφία στον μικρό γιο, ενώ από την Ελλάδα τίποτα. «Φτύσιμο», είπε χαρακτηριστικά.

Για την κατάσταση στον ΟΣΕ ανέφερε πως την γνωρίζει: «Έχω και αδερφό στον ΟΣΕ. Τα ξέρουμε χρόνια τι γίνεται. Οι συνδικαλιστές είναι βολεμένοι, παίρνουν τους μισθούς, οι εργαζόμενοι είναι απλά εργαζόμενοι, υπάρχουν κηφήνες, δεν ελέγχει ο ένας τον άλλο. Ο επιθεωρητής από ευθιξία δεν πρέπει να παραιτηθεί; Θα μπει κανένας φυλακή από αυτούς;»

Τέλος, αναφέρθηκε και στις τελευταίες κουβέντες που αντάλλαξαν με τον γιο του.

«Με πήρε τηλέφωνο πριν ξεκινήσει και υπήρχε καθυστέρηση. Του λέω "κοίτα πώς θα γυρίσεις", σαν να το ήξερα. Όλοι είμαστε διαλυμένοι. Τι να την κάνουμε την οικονομική βοήθεια, μας δουλεύουν; Έχουμε αξιοπρέπεια», τόνισε.

«Συλλυπητήρια σε αυτούς που κυβερνούν», κατέληξε.

Την ίδια στιγμή συγκίνηση και ανατριχίλα προκαλεί ο πατέρας Χριστόδουλος, πατέρας του 23χρονου φοιτητή Κυπριανού που επίσης έχασε την ζωή του στο δυστύχημα.

«Είναι τραγικός αυτός ο θάνατος των παιδιών αλλά και πολύ δύσκολο για αυτούς που μένουν πίσω» είπε ο πατέρας Χριστόδουλος.

«Όταν διάβασα το βράδυ εκείνο πως έγινε αυτό το δυστύχημα, γνωρίζοντας ότι ο Κυπριανός έχει κόψει εισιτήριο, ήξερα ότι το παιδί μου έχει φύγει», αποκάλυψε.

Και συνέχισε: «Περίμενα να πάρω το σώμα του παιδιού μου, τους έλεγα “δώστε μου έστω και κάτι από το παιδί μου για να το θάψω και να το τιμήσω” και εκείνοι μου έλεγαν ότι το παιδί μου “ίσως να υπάρχει από τη μέση και πάνω”. Όταν άνοιξα το φέρετρό του το παιδί μου ήταν ακέραιο, ούτε καμένος, ούτε ακρωτηριασμένος, είχε μόνο μερικούς μώλωπες στο σώμα του. Μαζί με την παπαδιά και τα υπόλοιπα παιδιά πλύναμε το νεκρό σώμα του Κυπριανού και τις πληγές του».

Ανατριχιαστική και η περιγραφή για το γάμο του Κυπριανού «ο πατέρας μου και παππούς του Κυπριανού είναι και εκείνος ιερέας και όταν του ανακοινώσαμε την απόφαση του παιδιού να παντρευτεί, μας είπε πως είδα να προσπαθώ να περάσω τα στέφανα στα παιδιά και ο Κυπριανός έλειπε. Προσπαθούσε να μας προετοιμάσει….».