Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Το αίτημα....




Το αίτημα του Ελληνικού λαού για την Απελευθέρωση και την Νίκη του Ελληνισμού με τα λόγια του σπουδαίου Νίκου Γκάτσου:

Σάββατο των ψυχών



Ψυχοσάββατο Το Σάββατο πριν από την Κυριακή της Πεντηκοστής, λέγεται - «Σάββατο των Ψυχών» ή Ψυχοσάββατο. Είναι το δεύτερο από τα δύο Ψυχοσάββατα του έτους (το πρώτο επιτελείται το Σάββατο πριν από την Κυριακή της Απόκρεω). Ο λόγος που το καθιέρωσε η Εκκλησία μας, παρ' ότι κάθε Σάββατο είναι αφιερωμένο στους κεκοιμημένους, είναι ο εξής:

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Θα πρέπει να περιμένουμε ή να συμβάλλουμε στην ανάδειξη μίας νέας ηγεσίας;


 Ο Θεοφάνης Μαλκίδης γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη  από προγόνους διασωθέντες της Γενοκτονίας και των Ολοκαυτωμάτων κατά τη διάρκεια της κατοχής, όπου η οικογένειά του είχε θύματα, ορφανά και αγνοούμενους. Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες, Παιδαγωγικά και Κοινωνιολογία και είναι διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστημίου.

Ασχολείται με τα θέματα του νεότερου και σύγχρονου Ελληνισμού, όπως είναι το ζήτημα της ανάδειξης της Γενοκτονίας από την Τουρκία, των εγκλημάτων από τις Ναζιστικές και Φασιστικές δυνάμεις κατοχής, των δικαιωμάτων των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών, καθώς και της Θράκης, της Μακεδονίας, κ.ά. 

Για τη δραστηριότητά του έχει τιμηθεί τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό και επιπλέον έχει τιμηθεί από την Προεδρία της Δημοκρατίας και το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας για την μακροχρόνια και ανιδιοτελή του συμπαράσταση στον πάσχοντα συνάνθρωπο.





Το ερώτημα εάν υπάρχουν ηγέτες / ηγεσίες, απασχολεί σε κυρίαρχο πολλές φορές βαθμό τη δημόσια συζήτηση στην Ελλάδα της κρίσης. 

Απογοήτευση, η διάψευση των προσδοκιών και των ελπίδων, εντείνει το παραπάνω ερώτημα αποκτώντας μάλιστα μεταφυσικό χαρακτήρα.

Οι κεντρικοί άξονες της ομιλίας του Θεοφάνη Μαλκίδη είναι οι εξής:

Η συγκρότηση και εξέλιξη του Ελλαδικού κράτους και το ζήτημα της ηγεσίας. 

Πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές παράμετροι. 

Ιστορικές στιγμές και ιστορικές αποφάσεις των ηγετών.

Κρίση και ηγεσία.

Υπάρχει ηγεσία σήμερα; 

Θα πρέπει να περιμένουμε ή να συμβάλλουμε ανάδειξη μίας νέας ηγεσίας; 

Δείτε την ομιλία του Θ. Μαλκίδη στο Συνέδριο του TEDx με θέμα <<Το παράδειγμα του Ηγέτη>>

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Η προπαγάνδα των παραχαρακτών και η ευθύνη των ιδιοκτητών





Από «Aιώνια Μακεδονία» σε «Αιώνια Βόρεια Μακεδονία»

 Η επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό σύνθημα «Macedonia Timeless»  και απλώς τα Σκόπια έβαλαν  φερετζέ  στην  επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας.

Το  ΄συνθημα άλλαξε σε «Νorth Macedonia Timeless», από «Macedonia Timeless», με την ηλεκτρονική διεύθυνση ωστόσο να παραμένει macedonia-timeless.com.

Κάτι σαν τη γλώσσα, την εθνότητα, τα νομίσματα, τα προϊόντα και όλα τα υπόλοιπα που έμειναν <μακεδονικά>, τα οποία τα χρησιμοποιούν οι παραχαράκτες των Σκοπίων,  τη στιγμή που οι πρόθυμοι κυβερνητικοί και σύσσωμοι οι αντιπολιτευόμενοι της Αθήνας σιωπούν ή αδιαφορούν για την ευθύνη τους . Το μόνο βέβαιο είναι ότι αφού από τη σύναψη της <Συμφωνίας> απουσιάζει ο Ελληνικός λαός,  αυτή δε θα ισχύσει ποτέ !

Αποδομώντας την προπαγάνδα και τη "Συμφωνία" για τη Μακεδονία....


Αποδομώντας την προπαγάνδα και τη "Συμφωνία" για την Μακεδονία....

Δύο συνεντεύξεις του Θ. Μαλκίδη περί αποδόμησης της προπαγάνδας και της "Συμφωνίας" για την Μακεδονία....


Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Για την ΝΙΚΗ του Ελληνισμού !




Ευχαριστώ πολύ τον εξαιρετικό Έλληνα,  αγωνιστή και επιστήμονα στη Διασπορά καθώς και αγαπητό φίλο Γεώργιο Σγούρδο για την τιμητική αναφορά στο πρόσωπό μου σε μία προσπάθεια,  μαζί με άλλους συμπατριώτες, Ανάστασης της Πατρίδας μας. <<Οφείλουμε να εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα ανατροπής της φαυλοκρατίας εκ των έσω. Να αποκτήσουμε επιτέλους κυβέρνηση που βάζει πάνω απ' όλα το Εθνικό Συμφέρον, που θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μελλοντική απελευθέρωση από τα οικονομικά και άλλα δεσμά, να χαράξει -επιτέλους- εθνική στρατηγική>>

Το κείμενο του Γ. Σγούρδου είναι το παρακάτω 


Καλάμι Βοιωτίας: Την επαύριον του Διστόμου...



Καλάμι Βοιωτίας: Την επαύριον του Διστόμου...

Έζησε όλο κι όλο λίγο παραπάνω από 250 ημέρες και στη σύντομη ζωή του ούτε ανάδοχο δεν πρόκανε να αποκτήσει. Να του δώσει ένα όνομα βρε αδερφέ, να τον ξεχωρίζουν οι αγγέλοι ανάμεσα στα άλλα, τα χιλιάδες μικρά αγγελάκια που έστειλαν οι ναζί στους παραδείσους όλων των θρησκειών στη μεγάλη εξόρμησή τους για τον καθαρμό της ανθρωπότητας από τις κατώτερες φυλές…

Και το άλλο; Το αβάπτιστο του Ν. ΣΑΛΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, οκτώ μηνών ετούτο, που μαζί με το δίχρονο αδελφάκι του, τον Αποστόλη, τα βρήκε η φονική λόγχη στην αγκάλη της 22χρονης μάνας τους, την οποία στη συνέχεια ‘’λύτρωσε’’ από το μαρτύριο ένας ‘’σπλαχνικός’’ στρατιώτης, φυτεύοντάς της μια σφαίρα στο κεφάλι.




Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Όταν θα έρθει η ώρα τους.....



Για να θυμούνται όταν θα έρθει η ώρα τους οι απερχόμενοι και οι επερχόμενοι πως ονόμασαν τους Έλληνες και τις Ελληνίδες που αντέδρασαν για τη Μακεδονία:

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Στα απορρίμματα της Ιστορίας



<<O Σεφέρης γράφει για το σήμερα με μοναδικό τρόπο: «Μας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχτείτε. Υποταχτήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη. Μας έλεγαν θα νικήσετε όταν αγαπήσετε. 
Αγαπήσαμε και βρήκαμε τη στάχτη. Μας έλεγαν θα νικήσετε όταν εγκαταλείψετε τη ζωή σας. 
Eγκαταλείψαμε τη ζωή μας και βρήκαμε τη στάχτη.... Μένει να ξαναβρούμε τη ζωή μας, τώρα που δεν έχουμε πια τίποτα». 

Εμείς αντί για την υποταγή και τη στάχτη επιλέγουμε τους Υψηλάντες και τον Κολοκοτρώνη,  τον Καπετάν Άγρα , τον Παύλο Μελά και τον Ίωνα Δραγούμη,  τον Ναπολέοντα Σουκατζίδη, τον Περρίκο και τα χιλιάδες θύματα των Ολοκαυτωμάτων της Ναζιστικής Κατοχής, τον Ελύτη και τον  Σεφέρη, τον  Παλληκαρίδη και τον Αυξεντίου, τους στρατιώτες των Κυπριακών Θερμοπυλών του 1974, τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο, επιλέγουμε τον Ελληνισμό και τη Μακεδονία της Αντίστασης και της Συνέχειας.

Δίστομο, 10 Ιουνίου 1944.

distomo




Θ. Μαλκίδης 

Από την ομιλία στις εκδηλώσεις του Συλλόγου Ποντίων και Μικρασιατών Άρνισσας .


1. Ο Κεμάλ δάσκαλος του Χίτλερ

Με αφορμή την ημέρα μνήμης  του Ναζιστικού ολοκαυτώματος στο Δίστομο,  είναι πλέον ξεκάθαρο πως όταν οι θύτες δεν τιμωρούνται τα εγκλήματα επαναλαμβάνονται και μάλιστα πολύ πιο σκληρά.

Η εξάρτηση του Χίτλερ από τον Κεμάλ, του Ναζισμού από τον Φασισμό, ως προτύπου οργάνωσης, κατάκτησης και άσκησης της εξουσίας έχει διερευνηθεί και προβληθεί στις δεκαετίες που ακολούθησαν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ωστόσο ο Ναζισμός άντλησε ολοκληρωτικές μεθόδους εξαφάνισης των λαών από καθεστώτα και πρόσωπα, όπως ο  Κεμάλ, όπως πολύ χαρακτηριστικά γράφει ο Στέφαν Ίχριγκ στο σχετικό του έργο (εκδόσεις Πανεπιστημίου Χάρβαρντ)
Ο μαθητής  του Κεμάλ ήταν ο Χίτλερ  σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Μιλιέτ» το 1933  έχριζε τον Κεμάλ «επιφανέστερο άνδρα του αιώνα» και κατέληγε λέγοντας πως «το τουρκικό κίνημα υπήρξε για εκείνον ένα λαμπρό άστρο». Το 1938 θα πρόσθετε ότι «ο Ατατούρκ ήταν δάσκαλος. Ο Μουσολίνι ήταν ο πρώτος του μαθητής και εγώ ο δεύτερος».
Έλληνες και Αρμένιοι παραλληλίζονταν με τους Εβραίους, όπως είναι γνωστό όταν ο Χίτλερ προγραμμάτιζε και υλοποιούσε τη δολοφονία χιλιάδων λαών της Ευρώπης, έλεγε «ποιος θυμάται τους Αρμένιους».


2. Η εξαφάνιση των Ελλήνων: Από τον Κεμάλ στον Χίτλερ

Είναι γεγονός ότι τα πρώτα μαθήματα ολοκληρωτικής εξαφάνισης της ύπαρξης ενός λαού, οι Ναζί τα πήραν από τους  Κεμαλικούς, με τους οποίους άλλωστε Γερμανοί αξιωματικοί είχαν συνεργαστεί στις αρχές του 20ου αιώνα. Η Γενοκτονία των Ελλήνων, στον Πόντο, στην κεντρική Μικρά Ασία, στη Θράκη, μαζί με τη Γενοκτονία των Αρμενίων και των Ασσυρίων αποτέλεσε   σχέδιο, που εφαρμόστηκε με τον ίδιο τρόπο εναντίον των λαών της Ευρώπης στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. 

Ειδικά οι Έλληνες δοκιμάστηκαν από ένα μηχανισμό εξολόθρευσης από τη Φώκαια, την Τραπεζούντα μέχρι τη Σμύρνη και την Αδριανούπολη, ο οποίος λίγο αργότερα αναπαράχθηκε στον ελλαδικό χώρο, στο Δίστομο, στα Καλάβρυτα, στο Χορτιάτη, στα Κερδύλια, στην Κάνδανο, στην Ξυλαγανή της Ροδόπης, στο Δοξάτο της Δράμας, στους Πύργους και στο Μεσόβουνο Εορδαίας.

Όπως στον Πόντο, στην κεντρική Μικρά Ασία, στη Θράκη, δολοφονήθηκαν χιλιάδες Έλληνες και μαζί τους δολοφονήθηκε κάθε ύπαρξη ελληνικού πολιτισμού, έτσι και στο Δίστομο, στις 10 Ιουνίου του 1944 έγινε μια από τις μεγαλύτερες σφαγές αμάχων από της Γερμανικές δυνάμεις. 


 Η δράση των Ναζί στο Δίστομο ακριβώς η ίδια, μάλιστα η μανία τους ήταν τόσο μεγάλη που δεν ξεχώριζαν ούτε τα γυναικόπαιδα και τους ηλικιωμένους. Τον ιερέα του χωριού τον αποκεφάλισαν, βρέφη εκτελέστηκαν και γυναίκες βιάστηκαν πριν θανατωθούν. Η σφαγή σταμάτησε μόνο όταν νύχτωσε, αφού πρώτα κάηκαν τα σπίτια του χωριού. Οι εκτελέσεις συνεχίστηκαν και κατά την επιστροφή των Γερμανών στην βάση τους, καθώς σκότωναν όποιον άμαχο έβρισκαν στον δρόμο τους. Οι νεκροί του Δίστομου έφτασαν τους 228, από τους οποίους οι 117 γυναίκες και 111 άντρες, ανάμεσα τους 53 παιδιά κάτω των 16 χρόνων. Η μαρτυρία όμως του απεσταλμένου του Ερυθρού Σταυρού που έφτασε στο Δίστομο μετά από λίγες μέρες αναφέρει όμως για 600 νεκρούς στην ευρύτερη περιοχή.





Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Το καθήκον μας: Άρνισσα Πέλλας Μακεδονίας




Ο Σύλλογος Ποντίων και Μικρασιατών Άρνισσας οι «ΑΡΓΟΝΑΥΤΑΙ» σας προσκαλεί στην εκδήλωση  με ομιλητή τον Μαλκίδη Θεοφάνη. 





Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί