Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Εθνομηδενισμός και 1821: Η Εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση και οι λογοκριμένοι πρωταγωνιστές της στα σχολικά βιβλία ως μιζαδόροι και κλόουν !




Θ. Μαλκίδης
Δρ Παντείου Πανεπιστημίου

Εθνομηδενισμός και 1821: Η Εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση και οι λογοκριμένοι πρωταγωνιστές της στα σχολικά βιβλία ως μιζαδόροι και 
κλόουν !     

Αναφερόμενοι στα σχολικά βιβλία της Ελλάδας που καταγράφουν  το 1821 περιλαμβάνουν εντυπωσιακής προκλητικότητας κείμενα, τα οποία εκχυδαΐζουν  μεταξύ των άλλων την Επανάσταση και τους πρωταγωνιστές της.

Πρώτο χαρακτηριστικό παράδειγμα «συμπύκνωσης» του 1821 είναι το απόσπασμα του βιβλίου  Νεοελληνική Γλῶσσα Α´ Γυμνασίου (σελ. 82-83) όπου σε κείμενο -αφιέρωμα υποτίθεται στό 1821 με τίτλο «Ἡ παράσταση» αναφέρονται τα εξής:

«...τότε ὁ Βαγγελάκης πού ἔκανε τόν Μπότσαρη καί τόν στένευε ἡ στολή του, ἔσκυψε νά πάρει τά τσαρούχια μου νά μοῦ τά δώσει καί φάνηκε τό σώβρακό του καί τά κορίτσια ἔβαλαν τά γέλια κι ἐκεῖνος τά κλάματα... Καί ὁ κύριος διευθυντής... ἄρχισε νά φωνάζει: - Ζήτω ἡ 25η Μαρτίου! καί εἶπε «καί τοῦ χρόνου» κι ὅλοι σηκώσαμε τά χέρια μπροστά καί εἴπαμε καί ζήτω κι ἡ κυρία Οὐρανία φώναξε πάλι προσοχή! καί σταθήκαμε ὅλοι προσοχή καί τραγουδήσαμε τόν ἐθνικό ὕμνο καί γιατί χαίρεται ὁ κόσμος καί χαμογελάει πατέρα; καί φύγαμε νά πᾶμε σπίτι μας νά φᾶμε σκορδαλιά γιά τό καλό τῆς ἡμέρας, νά κοιμηθοῦμε, νά ξυπνήσουμε, νά βάλουμε τά καλά μας καί νά πᾶμε νά ποῦμε χρόνια πολλά τοῦ Βαγγελάκη πού εἶχε τήν ἐθνική ἑορτή του».

Στο Τετράδιο Ἐργασιῶν» της Νεοελληνικῆς Γλώσσας τῆς Β´ Γυμνασίου (σ. 35), στο κείμενο με τίτλο «Ἀρχίζουμε πρόβες γιά τήν ἐθνική γιορτή» υπάρχει το εξής: «Τέλεια! Σήμερα στό μάθημα τῆς μουσικῆς ἦταν τέλεια! Γιατί ἀπό αὔριο ἀρχίζουμε πρόβες γιά τή γιορτή τῆς 25ης Μαρτίου. Θά κάνουμε πρόβες μέ τή χορωδία, θά χάνουμε μαθήματα! Ἔχουμε μιά κάπως μικρή χορωδία στό σχολεῖο, καμιά τριανταριά ἄτομα καί ἔχει πλάκα. Τό ρεπερτόριο θά 'ναι τό συνηθισμένο: Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι καί δῶσ᾽του... Ἀπό τώρα ὀνειρεύομαι τίς ὧρες μαθημάτων πού θά χαθοῦν στίς πρόβες. Καί ἡ καλλιτεχνικοῦ, ἡ Βαφιώτη, μᾶς λέει ὅτι θέλει μιά ὁμάδα νά σχεδιάσει κάτι σκηνικά καί κάτι Κολοκοτρώνηδες καί κάτι σημαῖες καί δάφνες. Μέσα! Ὑπολογίζω κι ἄλλες χαμένες ὧρες μαθημάτων...».

Στα κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Γ΄ Γυμνασίου (σελ. 72) υπάρχει το ποίημα του Αλέξανδρου Σούτσου  «O επιστάτης των εθνικών οικοδομών επί Ι. Καποδίστρια», στο οποίο κατηγορείται ο κυβερνήτης Καποδίστριας, αυτόν που ακόμη και ο (αντίπαλός του) Μακρυγιάννης γράφει ότι «κυβέρνησε αγγελικώς», ότι τα «έπαιρνε»: «Φοίνικες και ταλαράκια το πουγκί μου κουδουνίζει, και το στόμα μου σαμπάνιες και ρυζόγαλο μυρίζει· χαιρετάτε με με σέβας, με βαθύν προσκυνισμόν· επιστάτης, κύριοί μου, έγινα οικοδομών. Τερερέμ, λαλά, λαλά· η δουλειά πάγει καλά. Έκτακτε Διοικητή μου, πόσα γρόσια θησαυρίζεις; Όσα παίρνω σ' ένα μήνα σ' ένα χρόνο τα κερδίζεις; Έκτακτα τον μήνα παίρνεις εσύ χίλια… κι ας να μη! Εγώ παίρνω τρεις χιλιάδες εις την κάθε πιθαμή. Τερερέμ, λαλά, λαλά· η δουλειά πάγει καλά.

Στο βιβλίο της  γλώσσας  της Στ´ Δημοτικοῦ  (β´ τεῦχος, σ. 105),   λογοκρίθηκε ο λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα, όπου σε μια αποστροφή του λόγου αναφέρει:  «Οἱ παλαιοί Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τήν διχόνοιαν καί ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καί ἔτσι ἔλαβαν καιρό πρῶτα οἱ Ρωμαίοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καί τούς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι. Οἱ ἔμποροι καί οἱ προκομμένοι...». Μετά τήν λέξη «Μουσουλμάνοι», ο Κολοκοτρώνης ανέφερε και τα εξής: «Καί ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν διά νά ἀλλάξῃ ὁ λαός την πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλούς ἀνθρώπους, ἀλλ᾽ ἐστάθη ἀδύνατο νά το κατορθώσουν. Τόν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τόν σταυρό του ἔκαμνε».
Τό κομμάτι αυτό λογοκρίθηκε!

Στο βιβλίο «Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας» τῆς Γ´ Γυμνασίου (σελ. 46-48), συμπεριλήφθηκε ένα απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη, όπου  γράφει  εναντίον του Κολοκοτρώνη. Ο στόχος προφανής για να μειώσουν τους ήρωες και να  τους ευτελίσουν, κατηγορώντας τους για πλουτισμό κατά τη διάρκεια της Επανάστασης:  «Οἱ ἄρχοντές μας, οἱ ἀρχηγοί μας ἔγιναν “Ἐκλαμπρότατοι”... ἔγινε ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ ἄλλοι συγγενεῖς καί φίλοι, πλούσιοι ἀπό γές (χωράφια), ἀργαστήρια, μύλους... Ὅταν ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ σύντροφοί του ἦρθαν ἀπό τή Ζάκυνθο, δέν εἶχαν οὔτε πιθαμή γῆς...».


Υ. Γ. 1 Το Σύνταγμα των Ελλήνων στο άρθρο 16, παράγραφος 2, αναφέρει τα εξής: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».

Υ. Γ. 2 Όπως  γράφει ο Μίλαν Κούντερα «το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος είναι να διαγράψεις τη μνήμη του. Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του. Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία. Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν. Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.....».

Η σημερινή συνέντευξή μου στο ραδιοφωνικό σταθμό Μετρόπολις Μακεδονίας, για τον εθνομηδενιστικό πολτό, για τους εγχώριους κούριερ του Τουρκικού φασισμού και του Χίτλερ Ερντογάν, που  ασελγούν πάνω  στο 1821 και την εθνικοαπελευθερωτική Επανάσταση του Ελληνικού λαού.  


75 χρόνια από την Νίκη των προγόνων μας κατά του φασισμού: Κεμαλισμός και Ναζισμός. Ομοιότητες και συνέχεια






Θεοφάνης Μαλκίδης

Δρ Κοινωνικών Επιστημών

Κεμαλισμός και Ναζισμός. Ομοιότητες και συνέχεια

Με την εξέλιξη και την υλοποίηση του κινήματος των Νεότουρκων εμφανίσθηκε και εδραιώθηκε η εθνικιστική ιδεολογία και με την κα-τάκτηση της εξουσίας το 1908,εκδηλώθηκε η θέληση να εξαφανιστούν οι μη μουσουλμανικοί πληθυσμοί,θέληση η οποία υλοποιήθηκε πριν και κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.Οι 'Έλληνες,μαζί με τους Αρμένιους,τους Ασσύριους και άλλους λαούς ήταν οι κεντρικοί στόχοι.

Το σύνθημα των Νεότουρκων ότι στο Οθωμανικό κράτος πρέπει να υπάρχουν μόνο Οθωμανοί-μουσουλμάνοι και κατ' επέκταση μόνο Τούρκοι,στην Κεμαλική ιδεολογία το σύνθημα αυτό γίνεται «ένα κράτος,ένα έθνος,μία γλώσσα».O Κεμαλισμός αποτελεί τη συνέχεια και εξέλιξη του κινήματος των Νεότουρκων 1,
ο Κεμαλισμός στη συνέχεια αποτέλεσε το πρότυπο του Χίτλερ και των Ναζί.

O Κεμαλισμός είναι ένα «ιδεολογικό φαινόμενο» που η γέννησή του ξεκινά από την περίοδο κατάρρευσης του Οθωμανικού κράτους και της εμφάνισης της εθνικιστικής και ρατσιστικής κίνησης της «Ένωσις και Πρόοδος» των «Νεότουρκων» στην οποία ενώ ο Κεμάλ κράτησε πρωταγωνιστικό ρόλο,για τους ευνόητους λόγους η τουρκική ιστοριογραφία τον κατατάσσει στους απλούς αξιωματικούς που όπως πολλοί άλλοι,«παραπλανήθηκε».

O 'Ερικ Τσούρχερ (Eric Zurcher) τονίζει ότι ο Μουσταφά Κεμάλ υπήρξε πιθανότατα ένα από τα έμπιστα μέλη της Επιτροπής,αν και ποτέ δεν κατέλαβε εξέχουσα θέση,γεγονός άλλωστε το οποίο παραδέχτηκε το 1923,λέγοντας ότι «όλοι υπήρξαμε μέλη της Ένωσης και Προόδου»2.

Όταν οι διανοούμενοι και στρατιωτικοί είδαν μετά τον Α' Παγκόσμιο πόλεμο ότι διαλύεται η αυτοκρατορία στράφηκαν προς τον εθνικισμό του Κεμάλ,εθνικισμός που είχε τα χαρακτηριστικά ενός ρεαλιστικού ρατσιστικού και φασιστικού παντουρκισμού.Στην περίπτωση των Ναζί,η ηττημένη Γερμανία του Α' Παγκοσμίου Πολέμου έπρεπε να αναστηθεί και μόνο ένας Φύρερ,στα πρότυπα του Κεμάλ,θα μπορούσε να το κάνει πράξη.

Ο Κεμαλισμός,ως κυρίαρχη ιδεολογία,διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια της ελληνικής στρατιωτικής παρουσίας στη Μικρά Ασία (1919-1922)3 και της μονοκομματικής περιόδου της Τουρκίας (1923-1946) με στόχο να προσφέρει μια νέα ταυτότητα,ένα νέο αξιακό σύστημα.Στην πραγματικότητα όμως,ο εκτουρκισμός των κατοίκων της Τουρκίας,η επικράτηση της τουρκικής εθνικής ταυτότητας με βάση γλωσσικά,πολιτισμικά,εδαφικά,αλλά και φυλετικά κριτήρια,γίνεται με την απόρριψη εθνικών,γλωσσικών και πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων.Κατ΄ αντιστοιχία,το Ναζιστικό μοντέλο,αφού ακολούθησε πιστά τα παραπάνω ρατσιστικά βήματα καθαρότητας της Γερμανίας,τα εξέλιξε με τον πιο απάνθρωπο και βάρβαρο τρόπο.





Στη Λευκωσία αγχόνη, στην Αθήνα δολοφόνοι...



ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 9 Μαΐου του 1956 

Στη Λευκωσία αγχόνη, στην Αθήνα δολοφόνοι... 

Στις 9 Μαΐου του 1956, σε ένα μαζικό και μαχητικό συλλαλητήριο στην Πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα, οι νέοι ζητούν την ματαίωση της εκτέλεσης των δύο Ελλήνων Κυπρίων αγωνιστών της ΕΟΚΑ, Μιχαλάκη Καραολή και Ανδρέα Δημητρίου, από τις βρετανικές αποικιακές αρχές και την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα.

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Ο βανδαλισμός της Ορθοδοξίας....



Ο Ιερός Ναός της Παναγίας της Τσιραμδούς στη Μόρια της Λέσβου τώρα!

Είναι βέβαιο ότι τους εγχώριους πλασιέ του Χίτλερ Ερντογάν, τους εθνομηδενιστές που παριστάνουν τους πολιτικούς και τους διανοούμενους δεν τους ενδιαφέρει η Ύβρις εναντίον της Ορθοδοξίας και ο διαμελισμός της Ελλάδας, τους <<αρμόδιους>> όμως δεν τους σοκάρει η εικόνα αυτή των εκκλησιών μας ;


Ντοκιμαντέρ για τον Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια


Τὸ σωματεῖο Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη (ΕΡΩ) μὲ ἕδρα τὴ Θεσσαλονίκη σὲ συνεργασία μὲ τὸν τηλεοπτικὸ σταθμὸ «Ἀχελῶος tv» ὁλοκλήρωσε τὸ ἱστορικὸ ντοκιμαντὲρ μὲ τίτλο:


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ


Η ΖΩΗ, ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ”


Μετὰ ἀπό επίπονη ἔρευνα καὶ τηλεοπτικὰ «γυρίσματα» τριῶν ἐτῶν ἡ ΕΡΩ καὶ ὁ Ἀχελῶος Tv παρουσιάζουν τὸ ντοκιμαντὲρ γιὰ τὴν ζωὴ τοῦ Ἰωάννη Καποδίστρια. Τὸν ἐξ ἀπορρήτων σύμβουλο καὶ ὑπουργὸ τοῦ αὐτοκράτορα τῆς Ρωσίας Ἀλεξάνδρου Α΄ καὶ μετέπειτα πρῶτο Κυβερνήτη τῆς Ἀνεξάρτητης Ἑλλάδας, ποὺ ἔχει χαρακτηριστεῖ ἀπὸ Ἕλληνες καὶ ξένους κορυφαίους ἱστορικοὺς καὶ πολιτικοὺς ὡς: πρωτοστάτης τῆς ἑλληνικῆς παλιγγενεσίας, ἀσκητὴς τῆς πολιτικῆς, ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας, μάρτυρας τῆς Ρωμηοσύνης, κορυφαῖος τῶν Ἑλλήνων, μεγάλος ἀρχιτέκτονας τῆς πανευρωπαϊκῆς εἰρήνης καὶ μεταρρυθμιστὴς τῆς Γαλλίας καὶ Ἑλβετίας.


Ὁμάδα ἐπιστημόνων που την αποτέλεσαν οι Μαρία Μαντουβάλου, αν. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών, Δέσποινα Διαμανίδου σασκάλα,Εμμανουήλ Γιαννούλης, πρωτοσβύτερος Μητροπολιτικού Ναού Αίγινας, Παναγιώτης Μαυρόπουλος αντιστράτηγος ε.ά, Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Κουρακλής, ιεροκύρηκας στρατιωτικής σχολής ευελπίδων, Αριστοτέλης Κατράνης δικηγόρος, π. Γεώργιος Μεταλληνός, ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών και Θεοφάνης Μαλκίδης διδάκτωρ κοινωνικών επιστημών,  








Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Αποδόμηση του Καποδίστρια, αποδόμηση του Ελληνισμού;



Θεοφάνης Μαλκίδης

Αποδόμηση του Καποδίστρια, αποδόμηση του υπερήφανου, ανιδιοτελούς Ελληνισμού; 

Σχολεία και αληθινή παιδεία, άμυνα και εθνική ανεξαρτησία, οικονομική και νομισματική αυτοτέλεια, αγροτική ανασυγκρότηση και παραγωγή, πολεοδομική αναγέννηση, κοινωνική πολιτική και πρόνοια, σύγκρουση με τα συμφέροντα, κυβέρνηση των πολλών, είναι μερικά από τα σημεία που κάθε κόμμα στην Ελλάδα σήμερα, έχει στο πρόγραμμά του, προκειμένου να κλέψει τη ψήφο από όσους ακόμη ψηφίζουν. Είναι βεβαίως γνωστό πόσα αυτά έχουν πράξει τα μη – κόμματα που υποτίθεται ότι κυβερνούν, ή καλύτερα αυτά που κατέχουν το χρεοκοπημένο κράτος.

Σε όλα όμως τα παραπάνω όμως αλλά και σε πολλά άλλα, ο διπλωμάτης, ο πολιτικός, ο άνθρωπος, ο Έλληνας, ο χριστιανός Καποδίστριας, μέσα στο μικρό χρονικό διάστημα που ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ, κατόρθωσε να δώσει σάρκα και οστά και να περάσει στον εξαθλιωμένο, φτωχό  και προδομένο λαό, ελπίδα και δύναμη. 

Κατόρθωσε μέσα από τα ερείπια της επόμενης μέρας της αντίστασης των Ελλήνων και των Ελληνίδων στην μακραίωνη και σκληρή σκλαβιά, να περιθάλψει ορφανά και να δημιουργήσει σύγχρονο στρατό, να φτιάξει πόλεις και να δώσει το όραμα της διατροφικής αυτάρκειας, να ανασυντάξει την οικονομία και να εκπαιδεύσει μελλοντικούς Έλληνες και χριστιανούς.


Για τον Καποδίστρια θα μπορούσε κάποιος να αναφερθεί σε  εκατοντάδες άλλες συνιστώσες του έργου του. Και οπωσδήποτε να κάνει δημοσίως αλλά και στο εσωτερικό του το βασικό ερώτημα, πως θα ήταν η Ελλάδα εάν δεν δολοφονούνταν ο Καποδίστριας. Σε όλους τους τομείς και σε όλα τα πεδία. 

Υ. Γ. Για τη μισελληνική, ανθελληνική,εθνομηδενιστική ομάδα που παριστάνει τους πολιτικούς και τους διανοούμενους,  η Επανάσταση για την Ελευθερία μας  ήταν <<φιλελεύθερη>> και αντιγραφή της Γαλλικής, εκθειάζουν τον Κοραή που δεν τον ενδιέφερε <<που πίστευε ο καπετάνιος της Ελλάδας>>, στα σχολικά βιβλία  αναφέρουν για τον Καποδίστρια, ότι απαιτούσε  <<μίζες>>  για να δείξουν ότι δεν είναι μόνο οι αυτοί που τα <<παίρνουν>>, μετά έγραψαν ότι έκλεισε τους Ναούς για να δικαιολογήσουν τη σημερινή κατάσταση στους Ναούς και φτάνουν στο αποκορύφωμα για το  δικτάτορα Κυβερνήτη .  

Ό, τι και να κάνουν  όμως η πατρίδα μας, η Ελλάδα που την νοσταλγούμε γιατί δεν είναι Ελλάδα, όπως γράφει ο Γιώργος Σεφέρης, θέλει και  αναζητά τον ηγέτη ή τους ηγέτες που  έχουν πρότυπο τον Καποδίστρια. Που δεν θα λένε μόνο την αλήθεια, αλλά θα είναι η αλήθεια. Όπως αληθινό,   ήταν και παραμένει,  το πρόσωπο του  ηγέτη, του πρώτου και μοναδικού στην ιστορία μας  Κυβερνήτη   Ιωάννη Καποδίστρια.

Η ομιλία μου για τον Καποδίστρια στη Σχολή Γονέων της Κατερίνης, ως πρώτη απάντηση στη δήθεν πολιτική και στη τάχα διανόηση....


Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Ελληνισμός και Τουρκία



Θεοφάνης Μαλκίδης

Ελληνισμός και Τουρκία

Η εικόνα που έχει στο μυαλό του ο Έλληνας και η Ελληνίδα που ακούει για παραβιάσεις στο Αιγαίο, για την Τουρκική εισβολή, θυμίζει τα λόγια του Ίωνα Δραγούμη στο βιβλίο του για τη Σαμοθράκη, όπου εκεί εξηγούσε την μία και μοναδική κατάσταση που ζούσε ο λαός  στην περίοδο της οθωμανικής κατοχής: Από την μία ο πασάς και από την άλλη οι ραγιάδες.

Μία οθωμανική περίοδο εμπλουτισμένη με κεμαλικό φασισμό, που παρεπιπτόντως εσχάτως ονομάστηκε από τους εγχώριους θεσμικούς  του <νέου πατριωτισμού> “εθνική κληρονομιά” (!). Έτσι οι δηλώσεις και οι πράξεις του Ερντογάν  απλώς επιβεβαίωσαν για ακόμη μία φορά την πολιτική της Τουρκίας για το Αιγαίο, την Κύπρο, για τη  Θράκη, δηλαδή για τον Ελληνισμό και από την άλλη τη θλίψη που νοιώθει για  το πολιτικό  και πνευματικό προσωπικό της χώρας που νίκησε αμέτρητες φορές το φασισμό.

Είναι γεγονός ότι μέχρι σήμερα η τουρκική πρακτική για τον Ελληνισμό έχει περάσει κάθε διπλωματική και πολιτική οδό και κινείται σε παρακρατικές και τρομοκρατικές λεωφόρους. Και αυτό εμφανίζεται από την Κομοτηνή μέχρι το Κόμπανι. Η παρενόχληση βεβαίως του ελικοπτέρου του Έλληνα Υπουργού Άμυνας έδωσε την ευκαιρία σε όσους είχαν αυταπάτες και ψευδαισθήσεις για τον τουρκικό ρόλο, να κατανοήσουν και στην πράξη ότι οι δομές του τουρκικού μηχανισμού, κράτος, στρατός, παρακράτος, λειτουργούν σε πλήρη αρμονία και καθολική συνεργασία, έχοντας σαν στόχους όχι μόνο μέσα στην τουρκική επικράτεια, αλλά και εκτός.

Και αυτές οι διαπιστώσεις αποτελούν την αρχή μόνο ενός μεγάλου παγόβουνου που το λιώσιμο θα αποκαλύψει και άλλες πράξεις που αναιρούν τις διακηρύξεις για ειρηνική συμβίωση και συνεργασία και προετοιμάζουν ένταση και διαρκή κρίση.

Η Τουρκία προσπαθεί εδώ και χρόνια να αμφισβητήσει την ελληνική εθνική κυριαρχία, την εθνική ακεραιότητα, την ελληνική παρουσία στο Αιγαίο, στην Κύπρο, στον Έβρο, να αμφισβητήσει την ύπαρξη και άλλων συνιστωσών μέσα στους κόλπους των μουσουλμάνων στη Θράκη, τόσο θρησκευτικά όσο και εθνοτικά. Για αυτήν στη Θράκη υπάρχουν μόνο σουνίτες και μόνο Τούρκοι. Μάλιστα με καθημερινές ενέργειές της προσπαθεί να επιβάλλει αυτήν την ρατσιστική πραγματικότητα, το καθεστώς απαρτχάιντ στην ουσία.

Επίσης αμφισβητεί τα αυτονόητα ελληνικά δικαιώματα στο Αιγαίο, ενώ προβάλλει ως μοναδική λύση στην Κύπρο, την παραμονή του τουρκικού  στρατού, των εποίκων και της συνέχειας της κατοχής.
Παρά τις ωραιοποιήσεις και τη γελοιοποίηση του αποκαλούμενου “πολιτικού και πνευματικού προσωπικού”  που συναγωνίζεται σε τουρκοφιλία στην Ελλάδα, η συνεχής  υπονόμευση και αμφισβήτηση με κάθε μέσο της ελληνικής κυριαρχίας στην ελληνική Θράκη, στο Αιγαίο και την Κύπρο, είναι η (σκληρή) πραγματικότητα.

Ο τουρκικός φασισμός, επεκτατισμός, εθνικισμός, όποιον μανδύα και εάν χρησιμοποιεί, αποτελεί την κυρίαρχη πολιτική. Ελπίζουμε ότι αυτό θα γίνει, επιτέλους, αντιληπτό στον Ελληνισμό.

Η σημερινή μου συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό FOCUS της Θεσσαλονίκης 


Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ελλάδα.....



Σήμερα επισκέπτεται τη Μόρια της Λέσβου ο αρμόδιος Υπουργός για τη  " Μεταναστευτικη Πολιτική" και