Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020

Η παράδοση της Μακεδονίας συνεχίζεται κανονικά....



Το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελληνικής Δημοκρατίας πριν απο λίγο για τη Μακεδονία ή πως οι Ελληνίδες και οι Έλληνες πίστεψαν ότι μπορούν οι τωρινοί να ακυρώσουν την πράξη των προηγούμενων....



Η Ελευθερία μας



Θ. Μαλκίδης 

Η Επανάσταση του 1821. 

Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί το πρωταγωνιστικό γεγονός της ιστορικής πορείας του Νεότερου Ελληνισμού.  Γεγονός που συνδέεται με ανθρώπους και  εν τέλει ηρωικές προσωπικότητες που οραματίστηκαν, μόχθησαν, πολέμησαν, έχοντας κεντρικό ρόλο στις πρωταρχικές του εκφάνσεις, στην εξέλιξη αλλά και μεταγενέστερα. 

Οι κλέφτες και οι Αρματολοί, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης,  ο Ιωάννης Μακρυγιάννης,  ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αποτέλεσαν  προσωπικότητες της Επαναστατικής πορείας του Ελληνισμού, με τεράστια προσφορά, οι οποίες  όπως έγινε  και με άλλους πρωταγωνιστές του έπους του 1821, πέρασαν από εμπόδια και δυσκολίες, θλίψεις και στενωπούς, μέχρι να τους δικαιώσει η ιστορία.


Είδα πριν λίγες ώρες δημοσιευμένο ένα κείμενο για το πως απεικονίζουν τα τουρκικά σχολικά βιβλία το 1821. 
Άκουσα επίσης διάφορους που βγαίνουν κάθε 25η Μαρτίου στην Ελλάδα και προσπαθούν να αποδομήσουν το 1821. 
Έχει πολύ ενδιαφέρον να αναφερθούν, ορισμένα παραδείγματα, από την προσπάθεια αποδόμησης του 1821 που συντελείται μέσα από τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας. 

Τα σχολικά βιβλία τα οποία τα πληρώνουμε όλοι με κόπο, μόχθο και ιδρώτα, περιλαμβάνουν εντυπωσιακής προκλητικότητας κείμενα, τα οποία εκχυδαΐζουν  μεταξύ των άλλων την ελληνική επανάσταση και το έπος του 1940,  μέχρι την Ορθοδοξία και την οικογένεια,  ενώ βγάζουν εκτός ύλης τη Γενοκτονία των προγόνων μας, προτείνοντας ως πρότυπα στην  χρεοκοπημένη  Ελλάδα το φασίστα δάσκαλο του Χίτλερ Μουσταφά Κεμάλ.

Το σύνταγμα των Ελλήνων στο άρθρο 16 παράγραφος 2 αναφέρει τα εξής: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». 

Το παραπάνω κομμάτι από το Σύνταγμα και τα παρακάτω αποσπάσματα από ορισμένα σχολικά βιβλία της γλώσσας, της λογοτεχνίας, της ιστορίας, του ανθολογίου (!), έρχονται σε σαφή αντίθεση για τους ευνόητους λόγους. 

Έτσι αποτελεί χρέος και καθήκον οι  εκπαιδευτικοί και οι γονείς   να απαιτήσουν  την κατάργησή των σχολικών βιβλίων, την  εφαρμογή του Συντάγματος και όχι την παραβίασή του....

 Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου,σελ. 124. 

 «…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα…».


ΤΟ 1821 ΚΑΙ Η ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ!!!!

 Νεοελληνική Γλῶσσα Α´ Γυμνασίου (σελ. 82-83) κείμενο -ἀφιέρωμα υποτίθεται στό 1821 μέ τίτλο «Ἡ παράσταση»: «...τότε ὁ Βαγγελάκης πού ἔκανε τόν Μπότσαρη καί τόν στένευε ἡ στολή του, ἔσκυψε νά πάρει τά τσαρούχια μου νά μοῦ τά δώσει καί φάνηκε τό σώβρακό του καί τά κορίτσια ἔβαλαν τά γέλια κι ἐκεῖνος τά κλάματα...
Καί ὁ κύριος διευθυντής... ἄρχισε νά φωνάζει:
- Ζήτω ἡ 25η Μαρτίου! καί εἶπε «καί τοῦ χρόνου» κι ὅλοι σηκώσαμε τά χέρια μπροστά καί εἴπαμε καί ζήτω κι ἡ κυρία Οὐρανία φώναξε πάλι προσοχή! καί σταθήκαμε ὅλοι προσοχή καί τραγουδήσαμε τόν ἐθνικό ὕμνο καί γιατί χαίρεται ὁ κόσμος καί χαμογελάει πατέρα; καί φύγαμε νά πᾶμε σπίτι μας νά φᾶμε σκορδαλιά γιά τό καλό τῆς ἡμέρας, νά κοιμηθοῦμε, νά ξυπνήσουμε, νά βάλουμε τά καλά μας καί νά πᾶμε νά ποῦμε χρόνια πολλά τοῦ Βαγγελάκη πού εἶχε τήν ἐθνική ἑορτή του».

(Και στήν ἴδια σελίδα εικόνα γιά το  κινηματογραφικό ἔργο «Ὁ ἄρχοντας τῶν δαχτυλιδιῶν»!!).

 «Τετράδιο Ἐργασιῶν» Νεοελληνικῆς Γλώσσας τῆς Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο μέ τίτλο «Ἀρχίζουμε πρόβες γιά τήν ἐθνική γιορτή»:

«Τέλεια! Σήμερα στό μάθημα τῆς μουσικῆς ἦταν τέλεια! Γιατί ἀπό αὔριο ἀρχίζουμε πρόβες γιά τή γιορτή τῆς 25ης Μαρτίου. Θά κάνουμε πρόβες μέ τή χορωδία, θά χάνουμε μαθήματα! Ἔχουμε μιά κάπως μικρή χορωδία στό σχολεῖο, καμιά τριανταριά ἄτομα καί ἔχει πλάκα. Τό ρεπερτόριο θά 'ναι τό συνηθισμένο: Ἐλεύθεροι Πολιορκημένοι καί δῶσ᾽του... Ἀπό τώρα ὀνειρεύομαι τίς ὧρες μαθημάτων πού θά χαθοῦν στίς πρόβες. Καί ἡ καλλιτεχνικοῦ, ἡ Βαφιώτη, μᾶς λέει ὅτι θέλει μιά ὁμάδα νά σχεδιάσει κάτι σκηνικά καί κάτι Κολοκοτρώνηδες καί κάτι σημαῖες καί δάφνες. Μέσα! Ὑπολογίζω κι ἄλλες χαμένες ὧρες μαθημάτων...».

Βιβλίο γλώσσας Στ´ Δημοτικοῦ  (β´ τεῦχος, σ. 105), όπου  λογοκρίθηκε ο λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Λέει σέ μιά ἀποστροφή του λόγου ο Γέρος τοῦ Μοριά: 

«Οἱ παλαιοί Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τήν διχόνοιαν καί ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καί ἔτσι ἔλαβαν καιρό πρῶτα οἱ Ρωμαίοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καί τούς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι. Οἱ ἔμποροι καί οἱ προκομμένοι...». Μετά τήν λέξη «Μουσουλμάνοι», ο Κολοκοτρώνης είπε και κάποια άλλα πράγματα: «Καί ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν διά νά ἀλλάξῃ ὁ λαός την πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλούς ἀνθρώπους, ἀλλ᾽ ἐστάθη ἀδύνατο νά το κατορθώσουν. Τόν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τόν σταυρό του ἔκαμνε». Τό κομμάτι αυτό λογοκρίθηκε...


«Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας» τῆς Γ´ Γυμνασίου (σελ. 46-48), συμπεριέλαβαν -τυχαία (;) -ένα ἀπόσπασμα από τά Ἀπομνημονεύματα τοῦ στρατηγοῦ Μακρυγιάννη, όπου  γράφει  ἐναντίον τοῦ Κολοκοτρώνη, παρότι σέ άλλα πενήντα σημεία επαινεί τόν Κολοκοτρώνη, για να μειώσουν τούς ήρωες και να  τους ευτελίσουν: «Οἱ ἄρχοντές μας, οἱ ἀρχηγοί μας ἔγιναν “Ἐκλαμπρότατοι”... ἔγινε ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ ἄλλοι συγγενεῖς καί φίλοι, πλούσιοι ἀπό γές (χωράφια), ἀργαστήρια, μύλους... Ὅταν ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ σύντροφοί του ἦρθαν ἀπό τή Ζάκυνθο, δέν εἶχαν οὔτε πιθαμή γῆς...». 









Είναι προφανές ότι η εθνομηδενιστική τάξη θέλει να εξαφανίσει την Επανάσταση του 1821  χρησιμοποιώντας κάθε μέσο και η παιδεία είναι ένα από αυτά.  Ο λαός μας πρέπει να αντισταθεί, να υπερασπίσει την Ελευθερία του, εθνική και πνευματική, αυτή που δοκιμάζεται πάλι από τους ίδιους θύτες.Με νέα πρότυπα,  από τη Μακεδονία και την Κύπρο, μέχρι το Αιγαίο και τη Θράκη.

Δείτε  το ντοκιμαντέρ στο Mega και τη συμβολή μου για την Επανάσταση του 1821, το οποίο θα προβληθεί την Κυριακή 29 Μαρτίου 2020 στις 10: 20 το πρωί. 


Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2020

Η Επανάσταση Ελευθερίας του 1821

Η Επανάσταση του 1821 στη Θράκη και τη Μακεδονία

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ' ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.
Μπορεί η Μακεδονία και η Θράκη, όπως και άλλες περιοχές της χώρας, να μην απελευθερώθηκαν από τη μεγαλειώδη και παγκόσμιας ακτινοβολίας Ελληνική Επανάσταση του 1821, σίγουρα όμως και τα μέρη αυτά έχουν το δικό τους μερτικό στην εξέλιξη και την τελική έκβαση της Επανάστασης.

Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ' ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.





























Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.

Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.

Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).

Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.

Η κεντρική εικόνα του άρθρου είναι πίνακας του Auguste Vinchon, που βρίσκεται στο Λούβρο, και απεικονίζει το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης, το οποίο συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 1821 


Η συνέντευξή μου στον τηλεοπτικό σταθμό Θράκη Νετ για το 1821 



Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2020

«Οι Έλληνες έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά την ελευθερία μας για να την πουλήσουμε τόσο φτηνά στον πρώτο τυχόντα».


Θ. Μαλκίδης 

«Οι Έλληνες έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά την ελευθερία μας για να την πουλήσουμε τόσο φτηνά στον πρώτο τυχόντα». 

Το μήνυμα του Δημήτριου Υψηλάντη από το επαναστατημένο Ναύπλιο του 1824  στη Μακεδονία, στην Κύπρο, στο Αιγαίο, στη Θράκη, στην Ήπειρο, στον Ελληνισμό του 2020.


Η Επανάσταση του 1821


Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί το πρωταγωνιστικό γεγονός της ιστορικής πορείας του Νεότερου Ελληνισμού.  Γεγονός που συνδέεται με ανθρώπους και  εν τέλει ηρωικές προσωπικότητες που οραματίστηκαν, μόχθησαν, πολέμησαν, έχοντας κεντρικό ρόλο στις πρωταρχικές του εκφάνσεις, στην εξέλιξη αλλά και μεταγενέστερα. 

Οι κλέφτες και οι Αρματολοί, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης,  ο Ιωάννης Μακρυγιάννης,  ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αποτέλεσαν  προσωπικότητες της Επαναστατικής πορείας του Ελληνισμού, με τεράστια προσφορά, οι οποίες  όπως έγινε  και με άλλους πρωταγωνιστές του έπους του 1821, πέρασαν από εμπόδια και δυσκολίες, θλίψεις και στενωπούς, μέχρι να τους δικαιώσει η ιστορία.

Το «Μάχου  Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος» του Υψηλάντη, τα  «Οράματα και θάματα και «το τρώνε  από εμάς και μένει και μαγιά» του Μακρυγιάννη και το  «Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση και η   Διήγησις συμβάντων της Ελληνικής Φυλής από τα 1770 έως τα 1836» του Κολοκοτρώνη, είναι η κληρονομιά μας, η πίστη μας, η Ελληνικότητά μας.








Ο βίος, τα κείμενα, πρότυπα και παραδείγματα, η συγνώμη που είχαν την τόλμη να ζητήσουν απ΄αυτούς που έβλαψαν αλλά και όσους δεν έβλαψαν, παραδίδονται από αυτές τις Επαναστατικές και Επαναστατημένες γενιές του 1821, στις σημερινές και τις αυριανές, ως κληρονομιά αντίστασης σε κάθε εισβολέα και εσωτερικό συνεργάτη του, που (θέλει να) επιβάλλει ολοκληρωτισμό και κάθε είδους σκλαβιά.


Πολύτιμη παρακαταθήκη της «αγιασμένης Επανάστασης», όπως ονόμασε το ξεσηκωμό των   «αγιασμένων πολεμιστών» του Γένους  των  Ελλήνων ο Φώτης Κόντογλου.

Του λαού μας που πρέπει να ολοκληρώσει την απελευθέρωσή μας: Με νέα πρότυπα,  από τη Μακεδονία και την Κύπρο, μέχρι το Αιγαίο και τη Θράκη.

Y. Γ. 1  Η  Μόσχω Τζαβέλαινα κρατούσε στα χέρια της κινώντας μαζί με άλλες Σουλιώτισσες στα 1792 για την Πάργα. 

Στο φευγιό της από το Σούλι της φράζει τον δρόμο ένας Τούρκος ζητώντας της να δει το κασελάκι της :"Άνοιξέ το" της είπε επιτακτικά. "Έχεις θησαυρό μέσα".  Κοντοστάθηκε εκείνη και του αποκρίθηκε:  "Κι από θησαυρό ανώτερο". 
Ανοίγοντας το κασελάκι φάνηκαν τα κόκαλα του Λάμπρου Τζαβέλα που σκοτώθηκε στην Κιάφα. 
"Ο Καπετάν Λάμπρος Τζαβέλας αν έχεις ακουστά" και κίνησε αγέρωχη να φύγει.

Όλα τα κασελάκια που κουβαλούν οι γυναίκες των Ηρώων περιέχουν τον ίδιο ακριβώς θησαυρό που ζήτησε να δει ο Τούρκος.

Αυτά είναι τα κόκαλα των Ελλήνων των Ιερά από όπου είναι βγαλμένη η Ελευθερία μας ....

Το μήνυμά μου από τον Έβρο για την 25η Μαρτίου 


Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020

Η Τουρκική εισβολή στον Έβρο και το Αιγαίο




Θεοφάνης Μαλκίδης

Η Τουρκική εισβολή στον Έβρο και το Αιγαίο 

Απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης  στο Ράδιο Μετρόπολις 95.5 FM,Θεσσαλονίκης,Μακεδονίας.

<<Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που γίνεται η συζήτηση για τον ιό κι όλο αυτό το χρονικό διάστημα που πραγματικά κατά 99,9% απασχολεί το λεγόμενο κύκλωμα-δίκτυο των ΜΜΕ σχετικά με την υπόθεση αυτή στην πατρίδα μας δυστυχώς υφίσταται μια σιωπή δεν θα έλεγα κάλυψη αλλά σιωπή σ΄ότι συμβαίνει στον Έβρο,ειδικά στον Έβρο γιατί τα τελευταία τρία 24ωρα είχαμε μία ακόμη προσπάθεια από τον Ερντογάν όχι απλώς να παραβιάσει τα σύνορα και να εισβάλλει με ομάδες και δυνάμεις μεταμφιεσμένες σε πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα αλλά υπήρξαν κάποιες στιγμές που σύμφωνα με αυτά τα οποία είδα και σύμφωνα με αυτά τα οποία γνωρίζω και μου μετέφεραν,προσπάθεια να αποδειχτεί αν  τελικά η άμυνα της Ελλάδας είναι υπαρκτή και αν υπάρχει άμυνα στον Έβρο και ειδικά στην περιοχή των Καστανεών.




Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020

Στον Έβρο κρίνεται η επιβίωσή μας.



Θ. Μαλκίδης 

Είναι φανερό, ότι (και ) στον Έβρο κρίνεται η επιβίωσή μας, η συνέχειά μας, η αντίστασή μας στη μαζική εισβολή της Τουρκίας στα ψέματά της και την προπαγάνδα της, ο αγώνας μας απέναντι στους ελληνόφωνους που υιοθετούν και προάγουν την Τουρκική άποψη στην πατρίδα μας. 

Την ώρα που ο λαός μας δίνει μάχη έναντι του ιού, ο Ερντογάν, συνεχίζει να στέλνει δυνάμεις για να εισβάλλουν στην Ελλάδα, ενώ ελληνόφωνοι  δήθεν πολιτικοί, τάχα δημοσιογράφοι και αποκαλούμενοι διανοούμενοι, στηρίζουν τη φασιστική- εθνικιστική πολιτική της Τουρκίας έναντι της Ελλάδας. 

Στον Έβρο συνεχίζουμε την υπεράσπιση του Ελληνισμού, την αντίσταση των Ελληνίδων και των Ελλήνων. 

Η συνέντευξή μου στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ Βορείου Ελλάδος  και αποκαλυπτικά βίντεο με την εμπλοκή της Τουρκίας. 


Κυριακή, 22 Μαρτίου 2020

Μην πιστεύετε στην προπαγάνδα της Τουρκίας και τα ψέματα του Ερντογάν, μην ακούτε τα ελληνόφωνα παπαγαλάκια του !



Θ. Μαλκίδης 


Μην πιστεύετε στην Τουρκία προπαγάνδα και τα ψέματα του Ερντογάν !

Ο υπουργός προπαγάνδας του Χίτλερ, ο Γιόσεφ  Γκέμπελς  έλεγε πως «όσο μεγαλύτερο το ψέμα, και όσο περισσότερο επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πιστευτό γίνεται»!

Στην αρχή ο φασίστας Ερντογάν είπε ότι πνίγουμε και δολοφονούμε στο Αιγαίο και τον Έβρο τις δυνάμεις που μεταμφιεσμένοι σε πρόσφυγες και μετανάστες προσπαθούν να  εισέλθουν  στην Πατρίδα μας και τώρα μας λέει πως λόγω του ιού τους αποσύρει από τον Έβρο, ενώ αυτό δεν ισχύει. 

Δημοσιεύει ψέματα εναντίον μας σε εφημερίδες, σε ιστοσελίδες, σε τηλεοπτικούς σταθμούς  και μας λέει να ανοίξουμε τα σύνορα και την ίδια στιγμή στέλνει συνεχώς <<βιολογικές βόμβες>> στον Έβρο και το Αιγαίο !

Από δίπλα και οι πρόθυμοι ελληνόφωνοι, αυτοί που μας έλεγαν φασίστες λόγω της αντίδρασής μας για τη Μακεδονία  και τώρα επειδή αγωνιζόμαστε για την επιβίωσή μας,  μιλούν για   κατσαπλιάδες, παρακρατικούς, τάγματα εφόδου, πλούσιους με βίλες και υπογράφουν κείμενα υιοθετώντας την προπαγάνδα της Τουρκίας και τα ψέματα του Ερντογάν ! 

Ακούστε και διαβάστε  τα ψέματα  του Ερντογάν  και τους πρόθυμους ελληνόφωνους που τα υιοθετούν και τα αναπαράγουν στη  συνέντευξή μου στο Ραδιοφωνικό σταθμό Μετρόπολις Θεσσαλονίκης Μακεδονίας.