Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

«Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ῾νεργήσω....»


Θ. Μαλκίδης 

Τα επίκαιρα λόγια του Μακρυγιάννη διακόσια χρόνια πριν θέτουν το βασικό ζήτημα για τις Ελληνίδες και τους Έλληνες:  «όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ῾νεργήσω....Χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία τους έθνη δεν υπάρχουν. Και προσοχή να μην τους απατάγη η ‘διοτέλεια. ....»

Τώρα που έχει γίνει κατανοητό ότι τα αποκαλούμενα κόμματα που δήθεν κυβερνούν και δήθεν αντιπολιτεύονται ενδιαφέρονται μόνο για την <'διοτέλεια>, ας επιλέξουμε το δύσκολο, αλλά νικηφόρο δικό μας  δρόμο: Για τον  Ελληνισμό, από τη Μακεδονία, τη Θράκη μέχρι το Αιγαίο και την Κύπρο και από την καθημερινή εισβολή από την Τουρκία μέχρι την αντίσταση στην κατάλυση της εθνικής κυριαρχίας και στο ξεπούλημα της  οικονομίας.