Αύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου θα τελεστεί Αρχιερατικός Εσπερινός προς τιμήν του Αγίου Ευγενίου του Τραπεζούντιου,
στα Πετρωτά, στις 19:00.
Στην πόλη και τον Ιερό Ναό μία ιδέα για τον Ελληνισμό, του αείμνηστου Μιχάλη Χαραλαμπίδη.