Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Μνήμη Έλληνα Καταδρομέα Αργύρη Χάλαρη. Κύπρος 1974





Μνήμη Έλληνα Καταδρομέα Αργύρη Χάλαρη 

Ο Αργύρης Χάλαρης Καταδρομέας, μαχητής των Κυπριακών Θερμοπυλών του 1974 ιδρυτής του  εξαιρετικού ιστολογίου "ΚΥΠΡΟΣ 1974-ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ" (http://chalarisargiris.blogspot.gr/ ) ήταν ένας Άνδρας με αρχές και ένας σπουδαίος Έλληνας Καταδρομέας, Λοχίας στην Α' Μοίρα το 1974 στην Κύπρο. 

Ο ίδιος έγραφε στο ιστολόγιό του : 



"Με αφορμή την δική μου παρουσία ως Λοχίας Καταδρομών της Α! ΜΚ 35 ΜΚ στην ΚΥΠΡΟ το 1974, ξεκίνησα ένα οδοιπορικό στην αναζήτηση και την αμφιβολία, ευελπιστώντας ότι σ αυτό το ταξίδι θα διευρύνω τη συντροφιά μου αλληλεπιδρώντας , ανταλλάσσοντας απόψεις κι εμπειρίες. Σκοπός μου η διατήρηση της μνήμης μας στην λήθη του χρόνου.

ΚΥΠΡΟΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ:

Άρθρα που φωτίζουν την γνώση του Κυπριακού ζητήματος, με μαρτυρίες και ιστορικά γεγονότα του 1974 αλλά και προγενέστερα 1964-1967, σκοπός μας την εξεύρεση ψηγμάτων αλήθειας  που αφορά την ιστορία του μαρτυρικού λαού της Κύπρου μας.
Μας αρέσει η κριτική σκέψη, υποβάλλουμε διαρκώς σε δοκιμασία τα κριτήρια της αλήθειας, προβληματιζόμαστε με ηθικά διλήμματα και ηθικές προσεγγίσεις . Αλιεύουμε κάθε άρθρο που αφορά την Κύπρο, αγαπάμε την αλήθεια και  δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στα ιστορικά θέματα φιλτράροντας το κάθε άρθρο και χωρίς καταγγελτικό ύφος προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια βιβλιοθήκη ιστορικών γεγονότων.

Σας προσκαλούμε όχι απλά να μας ακολουθήσετε αλλά να μας βοηθήσετε να γίνουμε ποιο πλήρεις στην ενημέρωση,  γράψτε μας τα σχόλιά σας, τις παρατηρήσεις σας,  στείλτε μας την δική σας ιστορία ( μαρτυρία ) τις σκέψεις και τις προτάσεις σας.

Ελπίζω να μην σας απογοητεύσω και να συνεχίσετε να βρίσκεται το ιστολόγιο μας ενδιαφέρον.
Δεν είμαι πασίγνωστος δεν είμαι δημοσιογράφος δεν έχω εκατοντάδες γνωστούς . Είμαι κάποιος από σας κι ευελπιστώ στην διάδοση του μέσα από σας - τους φίλους μας για να χτίσουμε κάτι καλό όλοι μαζί που να βοηθά στην βελτίωση του μπλοκ μας, ώστε να παραμείνει η  προσπάθεια της μνήμη μας ζωντανή στην λήθη του χρόνου,

ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"


Λίγες ημέρες πριν φύγει για την αιώνια πατρίδα μιλήσαμε για πολλά που αφορούσαν τον Ελληνισμό  και  λίγο πριν φύγει από αυτή τη ζωή  μου έστειλε την είδηση για την επιστροφή των οστών των πεσόντων της ακταιωρού ΦΑΕΘΩΝ, υπερασπιζόμενοι, όπως και αυτός την αγαπημένη μας Κύπρο.

Εύχομαι ο Θεός να δίνει δύναμη στην οικογένειά του.


Αργύρη Καλό Παράδεισο, Καλή Αντάμωση, Καλή Ανάσταση.