Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Τα Ες Ες της Άγκυρας, η Γκεστάπο των Σκοπίων και οι αδιάφοροι των Αθηνών


Θ. Μαλκίδης 

Τα Ες Ες της Άγκυρας, η Γκεστάπο των Σκοπίων και οι αδιάφοροι  των Αθηνών 

Είναι γνωστό ότι οι ένοχοι προσπαθούν να παραχαράξουν την αλήθεια και με την προπαγάνδα και βεβαίως και με τη βία να αλλοιώσουν και να εξαφανίσουν την ιστορία και το δίκαιο. 

Ήταν λοιπόν αναμενόμενο μετά την παρουσία μου στο Σύνταγμα την 19η Μαίου και στο συλλαλητήριο της Έδεσσας για τη Μακεδονία,  τα Ες Ες της Τουρκίας και η Γκεστάπο των Σκοπίων να δείξουν το φασιστικό, ολοκληρωτικό τους πρόσωπο.

Και αυτό έγινε και γίνεται με τη στοχοποίησή μου από τους παραπάνω μηχανισμούς, οι οποίοι βρίσκουν την πορεία, τους αδιάφορους στην Αθήνα.

Το είχα γράψει και πει και στην περίπτωση που τουρκόφωνη εφημερίδα της Θράκης, είχε ονομάσει τη Γενοκτονία <<δήθεν>> , στοχοποιώντας τον πρόσωπό μου και τον ανιδιοτελή αγώνα μου για τη διεθνή αναγνώριση. 

Το λέω και το γράφω και τώρα που εκδοτικά όργανα των Σκοπίων στην Πέλλα έγραψαν για μένα μετά την ομιλία μου για τη Μακεδονία στην Έδεσσα: 

Η Αθήνα, από τη στιγμή που δείχνω τα βγαλμένα από την ίδια φασιστική μήτρα Τουρκικά  Ες Ες και Σκοπιανή Γκεστάπο που αναφέρονται σε εμένα και με στοχοποιούν, έχει την αποκλειστική ευθύνη για τη συνεχιζόμενη αυτή κατάσταση. Και βεβαίως για τα μέτρα που πρέπει να λάβει για να εξαφανισθούν μία για πάντα από τη γη  της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της Αντίστασης, τα Ες Ες και η Γκεστάπο!