Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

ΥΕΝΕΔ, Πράβντα και Λαϊκός Παρατηρητής για την Μακεδονία.


Θ. Μαλκίδης 

Ο Ελληνικός λαός δεν υπέγραψε τίποτα! 

Η <Συμφωνία> δεν πρέπει και δε θα  κυρωθεί !

ΥΕΝΕΔ, Πράβντα και Λαϊκός Παρατηρητής για την Μακεδονία 

Από τη συνέντευξή στον Νίκο Ασλανίδη και την εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 

Είναι γνωστό ότι γίνεται προσπάθεια  να παραχαραχθεί  η αλήθεια για την Μακεδονία και ειδικότερα σε ό, τι με αφορά η δραστηριότητά μου για αυτήν. 

Ήταν λοιπόν αναμενόμενο μετά την  ομιλία μου στο συλλαλητήριο της Έδεσσας  το καλοκαίρι του 2018,  τα  όργανα των Σκοπίων να γράψουν και να σχολιάσουν τα λεγόμενά μου…... 

Όπως έγινε και για άλλες ομιλίες μου για τη Μακεδονία  καθώς και για την ομιλία  μου για τη Γενοκτονία στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη  την 19η Μαΐου 2018, όταν   <ενοχλήθηκε>  η Τουρκία. 

Πριν λίγες ώρες όμως οι  παραπάνω πράξεις εναντίον μου συνεχίστηκαν από  εντός Ελλάδας ενδιαφερόμενους, όταν ιδιοκτήτης και διευθυντής τηλεοπτικού σταθμού είπαν στο δημοσιογράφο που προγραμμάτισε συνέντευξή μου για την Μακεδονία, ότι αυτή  θα γινόταν μόνο σε περίπτωση  που δεν θα κατηγορούσα την Κυβέρνηση !





¨Οπως ήταν αναμενόμενο αρνήθηκα την παρέμβαση των σύγχρονων    "ΥΕΝΕΔ',  "Πράβντα" και   "Λαϊκού Παρατηρητή"  για την Μακεδονία και δείχνω με την αναφορά μου αυτή, τους εξωελλαδικούς και ελλαδικούς μηχανισμούς και   το φασιστικό, ολοκληρωτικό τους πρόσωπο, τους  Γκαίμπελς της προπαγάνδας. 


Παράλληλα  συνεχίζω τον αγώνα μου   γιατί πιστεύω στον Θεό, στην ιστορία, στη μνήμη, στο δίκαιο και την αλήθεια. 

Αυτά με οδηγούν, με αυτά θα νικήσω !