Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Τα, εντός και εκτός Ελλάδας, κρατικά και παρακρατικά τρωκτικά


Θ.Μαλκίδης 

Μου είναι γνωστά τα, εντός και εκτός Ελλάδας, κρατικά και παρακρατικά ανθρωπόμορφα τρωκτικά που ασχολούνται με τη δραστηριότητά μου, απειλώντας και συκοφαντώντας.

Τα κρούσματα όμως των τελευταίων ωρών μετά  την ομιλία μου στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα και τις αναφορές μου για το μείζον ζήτημα της <<Συμφωνίας>> και της Γενοκτονίας των Ελλήνων, φαίνεται ότι προκάλεσε αλλεργικό σοκ. Κατανοητά όλα, τη <<δουλειά>> τους κάνουν και πρέπει να φανούν <<εργατικοί>> στα αφεντικά τους. 

Τα ενημερώνω όμως ότι σε αντίθεση με αυτά που έχουν πουλήσει τη ψυχή τους για θέσεις, ευρώ και δολάρια, εμείς έχουμε την Πίστη και την Ιστορία μαζί μας. Για αυτό και θα νικήσουμε !

Υ.Γ Κατανοώ την, πλην εξαιρέσεων, σιωπή για τα όσα έχω γράψει εδώ και καιρό. Χρειάζεται θάρρος να είσαι με  την αλήθεια και από ότι φαίνεται λίγοι άνθρωποι το έχουν πια...